Roşu ,catifelat,parfumat,superb si efemer

caldura excesiva ii omoara a treia zi ,dar sunt atat de mari,cred ca datorita cojilor de banane.

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Roşu ,catifelat,parfumat,superb si efemer

  1. victoria zice:

    Este superb.Pacat ca se ofileste atat de repede,dar e o incantare sa il privesti.
    Buna dimineata si un weekend racoros iti doresc 🙂 Atat cat se poate 😦

  2. Pingback: Istoria lui Roland « Ioan Usca

  3. Pingback: Egon Schiele, Death and the Maiden « my heart to your heart

  4. gabriela zice:

    le plac cojile de banane? nu stiam.

  5. Pingback: Ziua Federatiei Ruse « Supravietuitor's Blog

  6. Elisa zice:

    Victoria,
    nu se ofilesc ci se ard petalele de la prea mare caldura probabil si se fac maro,deci se uratesc a treia sau a patra zi,astia rosii.
    De ja am treaba inauntru,multumesc la fel 🙂

    Gabriela,
    da,am aflat si eu de la voi,am scris si o postare cu acest subiect,ingrasamant din coji de banane

  7. Constantin zice:

    Elisa,niste trandafiri asemanatori a plantat tatal meu dupa ce a construit casa,cred ca prin `60-`61 si stiu ca ii adusese din gradina bunicii(mama lui).Trandafirii o duc foarte bine si azi desi dupa socotelile mele au peste 50 de ani.Nu stiu ce soi or fi,nici de unde i-o fi luat bunica,dar noi asa le-am spus dintotdeauna,catifelati.

  8. Elisa zice:

    Constantin,
    ai mei au 25 de ani,cei mai batrani ,iar pe alti i-am obtinut prin butasire tot din ei.Da,daca au soare le place si se fac frunosi.Asa le spunem si noi astora,catifelati.
    Vezi ce importanti sunt parintii si bunicii nostri? 🙂

  9. cristina zice:

    ce trebuie facut pt.a avea un blog mi-ar place si mie sa pot fi de folos intr-o buna zi cuiva.apropo trandafirii catifelati si mie mi-ar surade sa am asa frumusete in gradina mea va pup si numai bine

  10. Elisa zice:

    Cristina,
    eu am scris pe google asa:
    „vreau sa-mi fac blog” si mi-au venit pagini din care am ales platforma si am completat ca si cand completezi niste formulare cand te inscri undeva.Succes!
    Cat priveste trandafirii mei,nu am de vanzare.
    Mai vorbim daca vei reveni 🙂

  11. Maryanne zice:

    Daca l-as mirosi pe al tau ,as sti daca am si eu la fel.Dupa aspect pare ca as avea .

Lasă un răspuns

