10 Iunie în grădină

* primul trandafir degrade

* primul mac rosu

* primul ardei (american)

*  primele rosii inima de bou si americane

* primul castravete

* prima mazare asa de inalta

caldura mare si apa putina pe care le-o dau fac sa creasca accelerat toate

seara si dimineata este minunat sa te plimbi prin gradina,ziua insa este chiar mai mare caldura decat s-a prognozat

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la 10 Iunie în grădină

  1. Pingback: Puterea si curajul lor este dat de teama noastra « Hai ca se poate!

  2. Pingback: Dimineaţa devreme « Ioan Usca

  3. Pingback: Julia Margaret Cameron, fotografa britanica (11 iunie 1815 – 26 ianuarie 1879) « my heart to your heart

  4. Pingback: Sărbătoarea Cupei Mondiale din Africa de Sud a început joi « Supravietuitor's Blog

  5. Pingback: Festivalul “Grădinile Imperiale ale Rusiei” « Supravietuitor's Blog

  6. huni zice:

    Elisa, cred ca la voi in Fagaras nu prea le place la buruieni…o fi climatul ;).
    Frumos!

  7. Elisa zice:

    Huni,
    au fost buruieni insa dupa ploi am sapat,dar chiar ca nu prea am fiindca nu am pus ingrasamant anul asta si in general din gunoi ies buruienile fiindca se arunca si peste gunoiul de grajd si buruienile din gradina la cei care-l vand,nu cum am citit undeva,nu mai stiu unde,ca animalele mananca buruieni cu seminte si ele,semintele se regasesc in produsul de grajd,nu cred asta,fiindca animalele mananca seminte de buruieni dar verzi ,nu coapte si semintele verzi nu incoltesc,asta una la mana in plus semintele se proceseaza pana la eliminare 😀
    Lasa ca-ti arat o poza cu gradina vecinilor de anul trecut sa vezi cum era stirul pana la brau in cartofi,deci cresc si pe aici buruienile dar la mine,nu…ha,ha,ha!

  8. Constantin zice:

    Măi,poate n-au curaj să treacă gardul la tine 🙂

  9. Elisa zice:

    chiar nu se pun cu mine,ele ma stiu si stiu ca n-au nicio sansa 😆
    Eh,asta este ce mai pot sa spun?Intrebati-ma si vad eu,ha,ha,ha!

  10. victoria zice:

    Foarte frumos.Eu ,in dimineata asta,voi intra sa lupt iar cu buruienile.Nu de alta dar,daca tot am terminat cu zugravitul,sa mai fac cate ceva pana vine printesa 🙂
    Deja da semne,asa ca timp prea mult nu mai am si vreau sa las cat de cat ordine in gradina ca stii vorba aia:ce faci cu mana ta …..
    Pe Marius nu l-am lasat niciodata sa intre in legumele si florile mele,asa ca nu o s-o fac nici acum :)) Numai de jur imprejur.

  11. Elisa zice:

    Victoria,
    sa-ti spun un alt secret despre prasit legumele:nu se prasesc pe caldura mare caci se usuca repede pamantul proastpat afanat si apoi iar trebuie sa uzi si iar sa sapi si…ma rog,eu asa fac si asa stiu de la mama mea,prasitul legumelor se face dimineata dupa ce se ridica roua,insa atunci este azi deja prea cald,deci seara cand soarele se astampara si ramane pamantul umed.
    Eu diseara vreau sa dau tarana la ardei si sa pun la cepa de rasad,cea mica,prafuri impotriva viermelui de sarma ca-i asa de frumoasa si mi-ar parea rau sa risc daca se va rasuci.Stii cum arata ceapa atacata de viermele de sarma? rasucite frunzele ,contorsionate si aplecate spre pamant,iar in final acea ceapa este stricata,poti s-o arunci cand culegi.
    Zilele urmatoare voi fi si eu plecata si vreau sa las gradina sa nu sufere prea mult,sotul meu va trebui sa aiba grija de florile de peste tot fiindca petuniile,le ud si de 3 ori pe zi ca unele au pamant putin in ghivecele alea suspendate.
    In rest,mi-e cam teama de aceasta calatorie din cauza sinelor de cale ferata care-s dilatate si,Doamne fereste,deformate,dar trebuie sa ma duc neaparat.
    Eu iti doresc si acum,pe ultima suta de metri o nastere usoara si noroc de conditii bune in spital.Te imbratisez si mult,mult noroc sa ai!

  12. victoria zice:

    Nu am prasit Elisa.Doar am smuls cu mana(in manusa) buruienile.Am vazut si la mine vreo 2 cepe rcu frunzele asa rasucite si nu stiam de ce. 🙂
    Diseara mai intru si eu iar in gradina.
    Multumesc inca o data pentru urari.Conditii bune sunt convinsa ca voi avea pentru ca am o d-na dr minunata,care e si sefa sectiei de ginecologie si are mare grija de mine.Tot cu dansa l-am nascut si pe David.Este un OM deosebit.Sunt o norocoasa din punctul asta de vedere.
    O zi buna in continuare iti doresc si calatorie placuta si in siguranta.

  13. Elisa zice:

    Toate bune ,Victoria 🙂 Mai vorbim .

Lasă un răspuns

