Petunia roz

Daca-mi doresc ceva cu tot dinadinsul pana la urma gasesc.

Este o splendoare in iarba(de fapt nu am rezistat si am pozat-o printre rufele la uscat  ,hahaha!)

Iata cat de simplu poti fi fericit/a!

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Petunia roz

  1. victoria zice:

    Vai de mine cat este de frumoasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
    Sa-ti traiasca.

  2. Elisa zice:

    Si eu sunt incantata,dar nu poate fi incantarea deplina caci al meu este tipul pesimistului si imi tot da cu replici in moalele capului: „daaaaa…sa vezi acum ce nacaz cand vine furtuna…cand plouaaa…cand nuj ce,tre s-o tot muti si nu stii unde….” ceea ce este perfect adevarat 😆
    Merci,sa fie frumoasa si cand mi se pare mie s-o stropesc de fainare caci petuniile fac fainare si se uratesc.

  3. Pingback: EU I-AS SPUNE LISTA TRADATORILOR DE NEAM SI TARA « Hai ca se poate!

  4. gina zice:

    Foarte frumoasa intr-adevar!
    Sa inteleg ca-ti place rozul? Ne-ai mai aratat o floare roz (ca sosetele) pe care ai achizitionat-o de curand 🙂

  5. Maryanne zice:

    intr-adevar minunata!ai tu ce ai cu rozul.

  6. Elisa zice:

    Draga Gina,draga Maryanne,
    hahahaha….nuuu,nu-mi place rozul tot timpul,am acum o perioada de roz,adica asa mi-e inima mea,roz bombon,hahaha…si cand am vazut o petunie roz acu’2 luni in piata,fiind prea mica si eu avand atatea mici nu am luat-o,astfel a ajuns obsesia mea pentru roz,doar la petunii.
    Cum nu am mai vazut de atunci petunii de rozul acela ci am vazut floricelele alea roz le-am luat de dragul rozului,iar azi,nah…acuma si voi…nu poate omul sa-si faca din cand in cand cate-o placere?! 😛
    Gina,sosete roz am fiindca mi-a adus sor’mea din America seturi din alea fara glezna pentru adidasi si-s de toate culorile si nuantele pe care le asortez la cate ceva,altfel eu nu prea cumpar lucruri roz desi sunt la varsta cand ar trebui 😆
    Babele in Germania si Europa de vest umbla in roz si in bleu,am vazut in filme deci asta-i

  7. Laura zice:

    fericirea o gasesti in lucruri simple si eu cred ca fiecare persoana are etalonul ei de fericire ,important e sa nu trecem prin viata fara sa ne bucuram de fiecare zi din ea!
    e foarte frumoasa petunia d-na Elisa ,o sa vin sa o fur!!! 😀

  8. Pingback: Tom Jones-Green Green Grass of Home « my heart to your heart

  9. Pingback: Henri Coandă (7 iunie 1886 – 25 noiembrie 1972) « Supravietuitor's Blog

  10. Elisa, este superba!
    Dar si eu ma pot lauda, cu cea mai bogata tufa de trandafiri.
    Ai vazut-o? Este un trandafir mostenit- radacina are peste 30 de ani, nu exagerez, oricum traiau bunicii sotului.
    Cu niste ani in urma, a fost taiat din greseala. Anul trecut a facut cateva flori.
    Acum este incarcat!!!

  11. Constantin zice:

    Bleu n-aveau?Sau nu e cazul?Ma gândeam si eu asa,ca daca nu-ti era inima roz ar fi fost bleu.Nuu?Wow,era fain daca erau ambele culori. 🙂

  12. Pingback: Ziua Mondială a Oceanelor « Supravietuitor's Blog

  13. anca zice:

    neataaaaaaaaa!!!
    soare din nou 🙂
    superbe petuniile tale,elisa.ai bagat un termen nou: ce inseamna „fainare”,sa fiu pregatita!
    am si eu una roz,exact nuanta ta. cred ca sunt in perioada roz,nu esti singura 😉

  14. Elisa zice:

    Anca,
    fainare este o boala la pomi si plante si consta in formarea unui puf ca si cand ai fi dat cu faina pe frunze si trebuie stropite cu TILT sau altceva.Eu florile le stropesc preventiv insa petunia rosie de anul trecut a avut ,la un moment dat,fainare si am salvat-o cu TILT.
    O zi insorita si aproape caniculara este si la noi,fara niciun nor pe cer.
    Faina perioada roz 😉

    Constantin,
    Bleu n-am vazut dar cand ma mai duc o sa intreb 🙂
    Nu,la mine nu e cazul,ma comport de parca timpul a trecut pe langa mine si eu am ramas…precum piatra la trecerea apei 😛

    Gina,
    la multi ani si sanatate si daca era petunia la mine pe 6 iunie a ta era.
    Tufa ta de trandafiri este ca si ale mele,din 85 .Ce multe ma leaga de trandafirii mei care sunt de la tata si ciresul de la mama!
    Te imbratisez si inca o data sa i zile senine si noroc ca sa fii sanatoasa,draga Gina 🙂

    Laura,
    nu oricine se multumeste cu stfel de fericire,sa stii asta 🙂
    Eu cred ca daca stii ce sa-ti doresti si faci ceva ca sa obtii atunci esti fericit,insa unii nici macar nu stiu ce vor,ce anume i-ar face fericiti,viseaza la cai verzi pe pereti si raman cu iluzia ca nimic nu este posibil in viata asta.Vreau sa spun ca tare mult depinde de cum este construit psihic si mental un om.
    Draga mea,nu poti s-o furi decat daca esti din Fagaras,hahaha!

  15. gabriela zice:

    sunt splendide petuniile tale. Se vede ca sunt ingrijite si iubite.

  16. gina zice:

    Da ai dreptate cu babele 🙂 si eu le vedem la mare imbracate parca erau bomboane fondante, si am auzit si o teorie in acest sens: tinerele se pot imbtaca in culori inchise (negru) ca tot frumoase sunt si vor atrage privirile pe cand noi trebuie sa folosim culori dulci, pastelate 🙂 motivul cine stie care e ? suntem mai acre? sau mai avem putin si suntem ca si copii?

  17. Elisa zice:

    Gina,
    daca vezi baba in negru zici piei drace!
    E drept ca femeile in varsta din alte lumi,unde au fost respectate sunt si ingrijite….Caci sa vezi o stafida imbracata in roz….ma rog,starea de spirit conteaza enorm iar culorile pastel parca iti induc o stare optimista.
    Gabriela,
    petunia asta nu am ingrijit-o eu pana acum,am cumparat-o cu 20 de lei si sper sa o pot mentine asa frumoasa,dar ai dreptate,ma ocup si de flori ca sa nu faca purici,fainare si altele ca sa nu se urateasca.

  18. Pingback: Cateva stiri « Supravietuitor's Blog

Lasă un răspuns

