Creasta cocoşului

…fara nicio aluzie,este o floare catifelata si placuta la vedere.

si fiindca mai aveam rasad am mai facut 2 jardiniere

sunt semanate deodata insa astea mici au stat inghesuite intr-o cutie de rasad pana acum.

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Creasta cocoşului

  1. papagigli zice:

    Don`soara Elisa, eu n-am nimic impotriva cocosilor, doar ca-i prefer in supe si la cuptor 😉

  2. Elisa zice:

    Papa,
    supa din creasta de cocos cica-i deosebit de gustoasa….si scumpa 😀
    Ce mai faci,tu Papa?Mai muncesti? La voi cand vine pensioarea? 🙂

  3. victoria zice:

    Minunata floare.Eu stiam ca e mai inalta si de aceea chiar am ocolit sa iau seminte.Daca stiam ca este asa mica,luam si eu.Arata foarte bine in jardiniera.

  4. DianaEmma zice:

    La aceste flori imi place ca sunt rezistente… le pui undeva, in casa, la un mormant, si tin mult.

  5. Elisa zice:

    La cripta avem trandafiri si in rest beton.Punem coroane pe cruci.Ce-ti veni cu mormintele?

  6. Elisa zice:

    Victoria,
    sa stii ca daca are conditii,spatiu mare si distanta intre plante si pamant gras se face de jumatate de metru si floarea enorma si frumoasa.In ghiveci si jardiniere…se face si ea dupa cum reuseste 🙂

  7. Manole zice:

    Hmmm…deci da, ma apuc sa-ti fac concurenta la flori ca vad ca te pusesi rau de pozat colorat!:P

  8. Elisa zice:

    Manole,
    dar ce…pana acum pozai alb-negru? ha,ha,ha,ha,ha!

  9. papagigli zice:

    Elisa
    Ce sa fac? Bine, ca inca mai fac 😀
    Aici pensionarea vine de obicei dupa ce dai coltu’, da’ cine-i timpit s-o astepte pe-a lor? 😉

  10. Elisa zice:

    Papa,
    asa sa faci.Sa stii ca ,daca ai bani,pensia este perioada cea mai faina din viata,parol!
    Nu ca io as avea…. 😉

Lasă un răspuns

