Constantin si Elena

La multi ani de Constantin si Elena!

Felicitare din categoria Sf. Constantin si Elena

felicitariweb.com

Imagine Atasata culinar.ro

LA MULTI ANI,CONSTANTIN !

LA MULTI ANI, ELENA!

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Constantin si Elena

  1. Pingback: Ursul « Ioan Usca

  2. g1b2i3 zice:

    la multi ani si din partea mea tuturor Constantinilor si Elenelor!

  3. Pingback: Iosif Iser, pictor român « my heart to your heart

  4. Constantin zice:

    Multumesc,Elisa!La multi ani,Constantinilor si Elenelor,sanatate,putere,incredere si speranta sa va dea bunul Dumnezeu!Tie iti doresc multe zile fericite si frumoase alaturi de domnul si stapanul inelului tau(ce-l mai alinti!!!)si sa va bucurati ani multi de aici inainte de ceea ce aveti si de ce veti avea.La multi ani,domnule Costel!

  5. anca zice:

    neata!
    la multi ani tuturor sarbatoritilor si sanatate multa!

  6. CARMEN zice:

    Ce felicitari frumoase! La multi ani tuturor Elenelor si Constantinilor si din partea mea!

  7. Manole zice:

    La multi ani Costica a lui Eli! La multi ani, Constantin!
    Sa fiti sanatosi, oameni buni!

  8. Alexandra zice:

    La multi ani tuturor Elenelor si Constantinilor care citesc acest blog.Asa cum vad, Elisa a adunat in jurul ei doar oameni de calitate.Sa fiti sanatosi cu totii si sa va bucurati de gradinile voastre de vis.

  9. zincabeiu zice:

    La multi ani lu’ dom’Costica ! Sa fie sanatos si mult succes in munca( de preferinta la privat).
    Si multi ani tuturor celor care poarta aceste frumoase nume.

  10. Pingback: Nu FMI a cerut reducerea salariilor, pensiilor si a ajutorului de somaj « Hai ca se poate!

  11. Pingback: Zi senină « Ioan Usca

  12. gina zice:

    Multi ani sarbatoritilor de astazi, sanatate si tot ce va doriti!

  13. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Nu mai ploua, măi mai, fi mai însorit, că m-ai plictisit!

  14. Pingback: Teatrul Masca sărbătoreşte 20 de ani de activitate « Supravietuitor's Blog

  15. CELLA zice:

    îmbrăţişări şi gânduri dragi, frumoasă ce eşti, mereu

  16. Elisa zice:

    Va multumesc tutror pentru urari pentru toate Elenele si pentru toti Constantinii din lume si in plus pentru Constantin din Iasi si pentru sotul meu.Va multumesc frumos.
    Pe scurt ,a plouat de-a rupt in reprize,am mai facut cateva jardiniere cu flori,am pregatit rasadurile pentru prietena mea si nu le-a luat 😦 ,inca ,am vrut sa scap de unele presiuni de pe aici,ma preseaza pe cerebel toate gjhivecele din jurul casei,offff…m-am cam saturat de saptamanile astea numai cu ploi si intunric dar bine ca nu a dat grindina.Totusi cand a inceput una dintre reprize erau 20 de grade si dupa ea erau 10 grade,precis a dat gheata prin apropiere,Doaaamneee,ce vreme naspa e anul asta!!!!
    In rest am bucatarit,am facut la cuptor niste carnuri de vita si porc, marinate de ieri si miroase in bucatarie de parca am taiat porcul,iarna….si s-a facut asa de moale,desi am pus vin rosu ca de ala am si sor’mea mi-a zis ca vinul rosu nu-i bun pentru marinada fiindca are TANIN si intareste.Ei bine,am mai demolat un mit,carnea este frageda si moale,asta la furculita ca nu am mancat.Adi Hadean mi-a dat reteta de marinada.Eu nu am marinat niciodata nimic asa ca e premiera 😀
    Va doresc Rusalii Fericite,vreme buna si voie buna! Sper sa ma duc la biserica.

  17. Pingback: Metoda Schultz « Ioan Usca

  18. Toni zice:

    Pentru mine, ziua împărătesei Elena şi a fiului ei, Constantin, rămâne ziua aniversară a părinţilor mei. R.I.P.
    Dar, pentru toţi ceilalţi purtători de nume sfinte, Elena şi Constantin, La Mulţi Ani, cu sănătate, bucurii şi fericire!
    Să fiţi iubiţi!

  19. Elisa zice:

    Toni,
    Dumnezeu sa-i odihneasca pe parintii tai !E bine sa-i pomenesti 🙂
    Multumiri pentru urari .

Lasă un răspuns

