Şi cu asta ce-am făcut?

S-a racorit lumea.Nu,nu de la ploaie,de la injuraturi si strigaturi.Am impresia ca am vazut o mise en scene care le-a iesit din nou politicienilor dar facuta cu mana sindicatelor.Seamana asa de tare cu iesirile lui Cristian Preda ce dadea in ai lui aratandu-ne noua cat de democrata este pana si puterea,pana si in interiorul pedeleilor sunt contradictii si luari de pozitie si prostii au crezut.

Asa si acum.Cata cheltuiala!!!Si pentru ce?Ca sa-l vad pe hoara huiduit si alungat de multiime,ridicat pe sus de comunitari si  cateva zile sa se vorbeasca la tembelizor numai despre asta?

Deci,acuma ce urmeaza? Ca zau daca nu sterg dracului blogul asta si-mi vad de treaba asa ca si pana acum doi ani,fara sa stiu de nimeni si nimeni sa nu stie de mine.O sa-mi scriu pe hartie ce vreau sa las nepotilor.M-am saturat de circ a la base.Noroc ca de data asta nu am pus suflet ci m-am distrat.

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Şi cu asta ce-am făcut?

  1. Ninu zice:

    Sintem un popor pasnic… da exagerat de pasnic..si acu se ridica o intrebare..in 89 o pus cineva praf de pusca in mamaliga de o explodat ?…ca altfel nu-mi explic.

  2. Elisa zice:

    Ninu,
    si in 89 a fost dirijat.La noi romanii totul,dar totul se face numai si numai cu aranjamente,nimic spontan.Punct.

  3. Lilick zice:

    @Elisa

    E primul avertisment. Altceva nu putea sa urmeze decat violenta. Si de asta nu aveam nevoie.

  4. Elisa zice:

    Da,Lilick,dar nu mai pot suporta sa ne ia astia portocalii de prosti,nu mai pot.

  5. zincabeiu zice:

    Eu cred ca asta a fost doar ” expozitiunea”.Acum nu era nevoie de violenta, caci tocmai asta asteptau si nemernicii.Urmeaza greva generala si,peste cateva luni, adevarata revolta.Hoara a primit ce merita.Dar,poate ca a fost trimis special, mai stii ! Trebuie sa avem rabdare, Elisa.

  6. Elisa zice:

    Zinca,
    stiu dar m-am enervat mai mult citind unele bloguri si m-am incarcat rau de tot.
    Si,daca vor aplica masurile crezi ca se mai revine la ceva mai bun?Alte alegeri,alti bani,alti prosti care-i vor alege din nou si ca si cum a facut inflexibilul de base cu premierul,asa se va intampla.Daca nu exista o minte,un plan si o gandire si astea precise vai de vietile noastre!

  7. zincabeiu zice:

    Masurile lor de rahat nu ma intereseaza. Astept alegerile anticipate.Dar mai dureaza.Eu am inteles din acest miting ca acolo, in piata, era Romania reala.Nu ce vedem zilnic la tv, curve, bativi, violatori …Cu si pentru acei oameni, cer alegeri anticipate. De ce ni se ascunde Romania reala ? De ce se promoveaza anormalitatea? De ce normalul nu e lasat sa se exprime? Aici media greseste.
    In alta ordine de idei, imi cer iertare nepotilor mei ca am lipsit de la miting: tocmai mi-am scos doi dinti ! Promit ca la Mitingiul cel Mare sa fiu prezenta( cu dinti noi, cu tot).

  8. Pingback: Astazi, 19 mai 2010, in Piata Victoriei am ales sa fim solidari intre noi « Hai ca se poate!

  9. Lilick zice:

    @Elisa, poate iti mai revine optimismul daca iti spun ca am auzit oameni strigand din rarunchi „Jos Basescu” si „Jos dictatorul”. Si erau foarte multi. 🙂 Nu stiu cum sa zic… dar macar e un sentiment placut. A fost doar incalzirea.

  10. Vania zice:

    Nu aveam aşteptări mai mari de la ziua de azi. Ce aşteptăm noi, urmează.

    Oricum, la Casa Venezia a fost destul de fain!

  11. Elisa zice:

    Maine trebuia sa inceapa greva generala,acum,dupa ce s-a vazut ca nu ne baga in seama nici acum(ei ies dupa miting si anunta asumarea????!!!Cretinii!!!).
    Da,Zinca,oamenii normali-in afara de unul sobolan- au demonstrat civilizat.
    Televiziunile nu arata normalitatea si regula ci anormalul si exceptia pentru rating.
    Lilick,
    cred ca este tonic sa vezi si sa auzi,adica sa-ti auzi gandurile in vocile apropiatilor.Felicitari celor care ati fost acolo, nu asteptam acte de violenta,doar ca eu de la inceput nu am inteles ce miza avea acest miting.Toata lumea spera la ceva de care eu nu aveam stire si de aceea m-am exprimat asa in titlu.

    Vania,
    am vazut cat de fain a fost 😀

  12. daniela zice:

    Oameni buniam o virsta care sa imi permita sa fac observatii pentru ca am trecut prin toate si le-am suportat pe toate de la uleiul si zaharul luat cu portia odata pe luna si atunci trebuia sa fug de la serviciu pentru ca lucram in ferma de legume care prin decret semnat de ILIESCU S_A desfintat ca a dat pamintul la tarani si nu numai pe hirtie ci faptic pentru ca era singura metoda de a lasa tara la mana importatorilor ca ce era mai drastic decit sa dai pamant fara utilaje!!!!Am trecut apoi in alt seviciu la mana aceluias ILIESCU care dupa 1 an a mai semnat un de privatizare a firmelo care aveau spatii multe si interesante ,adica C>L>F in traducere centrele de legume fructe si aprozarele care aveau spatii din belsug si s-au vindut celor din politia economica ,judecatori,expertii contabili marii oameni care trebuiau sa devina oameni de afacerii,UNOR PRIME BANCI INTRATE atunci pe piata pentru sucursale bancare ,etc si asa a doua oara fara serviciu am plecat fiidu-mi frica cind eram cu actele de privatizare zi de zi si le urmaream si am vazut cum si prin ce decrete se faceau si cit era de nerentabil .Luati va rog MONUTOARELE OFICIALE DIN 90 si vedeti decretele semnate pe ani pentru distrugerea tarisoarei asteia.Votam de fiecare data la 4 sau 5 ani de fapt cine sa ne fure in continuare a ei sunt aceiasi si sunt intelesi intre ei circul este pentru noi prostimea.ACUM TREBUIE IMPUSCATII CU TOTII CA FAC GENOCID DE DE ANI!!!!!!SCUZE DACA V_AM SUPARAT!!!

  13. Elisa zice:

    Daniela,
    cea mai mare greseala este ca acum sa uniformizam rahatul peste toti.Daca toti sunt vinovati atunci nimeni nu este vinovat si nu despre vinovatie este vorba acum ci despre masuri,ori ceea ce zici tu,da…te-ai descarcat insa ne fiind de actualitate…as putea sa spun si eu de operatia mea de apendicita din 93 dar n-are relevanta .Sincer.
    Ne vom focaliza pe boc si prostimea sa(apropos de excelenta sa),ne focalizam pe JOS BASESCU ,JOS GUVERNUL ACTUAL!

  14. Andrei zice:

    Elisa, daca te-au enervat unii blogari basisti, sa te uiti maine/azi (joi) la emisiunea lui Mircea Badea pe Antena 1 de la 10.00 (reluarea). O sa te racoreasca. 😀

  15. Elisa zice:

    Andrei,
    nu basistii m-au enervat ca nu ma otravesc singura,nu deschid bloguri portocalii si nici din alea care inalta osanale (presupun)nerecunoscand ca-s portocalii.
    Eu,cand incep o treaba o si termin in timp relativ scurt si asta a fost ca nu-mi dadeam seama la ce/cine foloseste aceasta actiune,acest miting,la care macar sa fi fost discursuri grele,dar n-am auzit(poate ca posturile la care m-am uitat eu nu au aratat insa….)
    Da,ma uit acum la Badea, dar mie imi trece repede inflamarea asa ca am dormit aznoapte fara probleme 😆

  16. gina zice:

    Va citesc, va dau dreptate dar nu mai vreau sa comentez nimic din ce se intampla pentru ca mi se pare ca e in zadar. Sper insa ca disperarea sa nu atinga cota maxima incat sa fie nevoie sa punem mana pe bate nu sa dansam pinguinul sau sa purtam crucea altora in spate…

  17. Elisa zice:

    Gina,
    asta cu pinguinul e de toata coma Si din acest motiv m-am enervat ieri,cui draq ii mai vine sa danseze de parca era o chermeza. Cine a organizat asta cu muzica si dans…poate aceiasi care i-au organizat lui base campania cu muzica si dans tiganesc…de aia am zis eu ca s-a compromis.De fapt erau unii in fata la antena(studiou improvizat) si de aia erau camerele mai mult pe ei,insa au gresit,au gresit mai multi si de aia avem acum un gust amar.
    Cei care au fost acolo si nu au vazut ce-am vazut noi la televizor ii cred ca au trait sentimente de solidaritate la greu,insa noua ne alternau astea cu pinguinul si-mi venea sa arunc cu ceva in ei.

  18. g1b2i3 zice:

    Elisa, eu zic ca nici nu trebuia mai mult.Exact asta si urmareau ticalosii;violenta.de ce crezi ca Sever Voinescu atragea atentia ca vin minerii?dar deputatulsau senatorul pedelist,Iglas parca-i numele lui, care spunea ca a auzit pe un deputat hunedorean vorbind la telefon despre minerii care vin sa faca scandal.
    Eu tot sper ca isi vor da demisia cu totii.

  19. Elisa zice:

    Gabi,draga mea,nu fii naiva,nu-si va da nimeni demisia,ei se cred supermeni.Trebuie demisi fortat altfel ramanem cu ei pana ne dam si noi doua obstescul sfarsit,parol!

  20. Pingback: Jurământ « Gabriela Savitsky

Lasă un răspuns

