Întunecoasă zi

 

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la Întunecoasă zi

  1. zincabeiu zice:

    Sper ca te-a ocolit ploaia.Tremur pentru gradina ta.

  2. Elisa zice:

    Da de unde…Ploua de 3 zile’ncoace si mie inima nu-mi da pace 😀 Dar e bine,inca nu este grav.Multam pentru compasiune,te pup 🙂

  3. matilda zice:

    Şi la Bucureşti e la fel. Parcă ar fi cerul sufletului nostru, bîntuit de nori şi griji…

  4. CARMEN zice:

    La mine este de 3 saptamâni asa, Elisa draga. Si se pare ca vremea nu se va îndrepta 😦 nici vremurile…

  5. Elisa zice:

    Matilda,
    este cam rau,din mai multe puncte de vedere 😦

    Carmen,
    stiu ca tu erai disperata de frigul si ploile de la voi.Nici acum nu s-au terminat? Groaznic!

  6. Pingback: Ziua Mondiala a Metrologiei « Supravietuitor's Blog

  7. Pingback: 20 Mai « Ioan Usca

  8. La fel si la noi.de cateva zile.Si ce frig!!!
    Intunecoase vremuri traim!

  9. Manole zice:

    Intunecat si bate vantul. Frig si oleaca de pesimism.

  10. Elisa zice:

    Doamnelor,vad doar uratul in fata ochilor.Si in dimineata asta e la fel ca de 3 zile-ncoace.Mi-e destul de greu sa ma focusez pe probleme personale,fac treburile fara tragere de inima,automat .Voi ce mai faceti?

  11. Maryanne zice:

    Vai Eliza,am trecut si eu prin starea asta.Iti trimit ceva din suflet ,poate te va face sa te simti un pic mai bine.La mine functioneaza terapia aceasta.http://maryanne.sunphoto.ro/TRANDAFIRII_MEI_2010/15020908.Intre trandafiri si in via mea uit de toate,dar chiar uit si zambesc.Cred ca zic vecinii mei ca am pasarele la mansarda,dar eu stiu ca e efectul plantelor asupra mea.

  12. Elisa zice:

    Maryanne,
    fara soare sunt pierduta 😦

  13. Maryanne zice:

    asa este!ce or fi facand aia din tarile nordice,ma intreb mereu,ca nu as putea trai acolo fara soare.

  14. Elisa zice:

    Stau in casa de cateva zile,ieri am iesit la un moment dat,mi-am taiat spanacul de toamna si ciupilit aici in curte si tusti in casa.Dar am de lucru altele,ar trebui sa ma mobilizez ,dar ma uit afara,e intunecos si nu ma impinge nimeni.Sunt intr-o faza ca trebuie sa primesc un ghiont,poate sa ma injure cineva,poate sa vina un spamuit sa-mi zica de…portocaliu ca altfel….hahahaha!

  15. Constantin zice:

    Buna dimineata,Elisa!O fi ziua intunecata dar gradina ta e minunata chiar si in lumina asta putina.Ai trecut pe la Plus?Erau ieri niste aparate pentru daunatori de gradina,mai multe feluri,nu m-am uitat prea bine ca eu daca n-am gradina n-am nici cartite sau ce-or fi aia de la tine.Si la noi vremea e la fel de cateva zile,azi nici nu am vazut soarele,si cel mai suparat e copilul care peste fix 1 an o sa primeasca „buletinul”.Asa ca trebuie sa fac ceva ca sa fac ziua asta frumoasa.Pa,o zi buna!

  16. Elisa zice:

    Constantin…azi e ziua copilului tau 🙂 Sa traiasca LA MULTI ANI! Sa fie sanatos si sa se bucure de viata si voi sa fiti fericiti pentru el!
    Oaaau,ce m-ai emotionat!Parca si simt pregatirile pentru sarbatoare 🙂
    La multi ani fiului tau !

  17. anca zice:

    neata!
    mohorat si aici si prognoza arata un al2lea weekend fara soare si multa,multa ploaie!
    ramane soarele din inimi 😉

  18. anca zice:

    la multi ani copilului lui constantin! sanatate si sa creasca mare!

  19. Elisa zice:

    Buna,Anca 🙂
    si prognoza e tot asa,ploi si grindina si pamantul ,la noi, este murat,nu pot calca decat pe carare si acolo ma scufund si alunec,dar trebuie sa ma duc sa vad ce mi-a pregatit cartita sa repar ce strica ea,harnica de ea 😀

  20. Pingback: Ce-i de făcut? « Gabriela Savitsky

  21. Manole zice:

    Sa-ti traiasca feciorul, Constantin! La multi ani!

  22. theodora0303 zice:

    Eu pap de o saptamana capsuni de la mine 🙂
    Am putine anul asta ca au degerat din cauza frigului din iarna.
    Oricum daca trebuia sa imi cumpar capsuni de la piata nu mi-as fi permis.
    Multumesc Bunului Dumnezeu pentru bucata de pamant pe care o am si pe care pot sa o lucrez!

  23. Elisa zice:

    Theodora 0303,
    astia sunt fragi de padure,capsunii sunt mari si inca nu copti,dar si fragii s-au copt pe frig si ploi si nu au nici gust nici parfum,asa ca nu-i culeg pana nu da soarele.
    Draga mea,ai gradina si nu mi-o arati si mie care sunt o impatimita sa vad poze cu gradini….?!
    Nu,sa nu cumperi ca nu-s buni la gust,sunt din aia aproape artificiali si la noi pe piata dar nu ma tenteaza,sunt anosti 😀

  24. Elisa zice:

    Constantin vine pe blogul meu din an in Paste asa ca pana ne raspunde mai face copilu’inca un an 🙂
    Sa-i traiasca si sa creasca mare si va multumesc pentru urari 🙂

  25. Pingback: Impresii dupa manifestatia din 19 mai 2010 din Piata Victoriei « Hai ca se poate!

  26. zincabeiu zice:

    Noi facem bine. Eu ma vaiet si-mi plang de mila pe chestie de dinti, cu toate ca afara este soare,ha,ha,ha. Mananc precum bebelusii si ma vaiet precum babele.Astept sa ies in oras sa-mi dau semnatura pentru demiterea acestui nevolnic care ne face viata un cosmar.

  27. Elisa zice:

    Greva,greva,greva!!!!Greva generala!
    Nesimtitii nici nu-si pun problema ca ne omoara caci asta si intentioneaza sa murim de suparare,ca nu de foame vom muri ci de suparare,de nervi ,de incredibila infatuare a conducatorilor de acum,sa-i ia dracu !!!!! I-a vazut cineva pe videanu pe berceanu,pe udrea in ultima luna cu probleme majore in asta tara???Ii doare-n cur de tot ce se intampla,ei huzuresc in continuare,isi fac veacul in lux si opulenta si nu le pasa.Ar trebui impuscati,batu-i-ar sa-i bata de nemernici!!

  28. Elisa zice:

    Zinca,
    am trecut acu 2 ani prin asta,trece si va fi bine.Important e sa ai alune sa le spargi in dinti,ha,ha,ha!

  29. Constantin zice:

    Iaca m-am intors mai devreme.Va multumesc tuturor pentru urarile si gandurile bune.Sa va bucurati de copiii vostri asa cum fac si eu.Săr`mâna !

  30. Elisa zice:

    Asta-i o minune…doua comentarii in aceeasi zi??? Cat rasfat pe mine! Sper sa treci si maine pe aici, Constantin ,asa sper… 🙂

  31. Pingback: Sa plece cat mai repede « Supravietuitor's Blog

  32. Mary zice:

    sincer, eu as impusca absolut orice politician :)) nu cred ca exista vreunul care sa nu vrea sa fure ceva de la tara asta. toti sunt o apa si un pamant, indiferent de programul ce-l afiseaza. inca n-am vazut politician cinstit. cel putin, nu in Romania.

Lasă un răspuns

