Vremuri,vremuri…

* Ma duc azi,programata fiind,la medic dupa retete.Zic sa ma scol devreme, sa fiu printre primii si la 7;30 plec din casa.Aiurea…eram a cincea ,desi acolo erau doar 2 oameni.Unde sunt nr one si nr two,intreb eu pe asistenta.Au fost mai harnici zice dumneaei.Si invizibili,completez eu catre colegii de suferinta,caci suferinta a fost sa vorbesc si sa ascult despre basescu 2 ore.

Nu are educatie si minte,zic eu.Da,doamna,asa este,nu are educatie ,zice un batran de 80 de ani a carui intelepciune strabatea ca licuriciul din cand in cand.

Oamanii au prins repede asta cu …”toti sunt vinovati”.Nu,zic,nu-i corect sa ne lasam manipulati,nu mai spuneti ca toti sunt vinovati ca imprastiati cacatul si peste voi insiva.Va place asa?Este cea mai mare prostie si greseala sa  repetam discursurile potocalii de parca ei ne-ar fi invatatori.Asa ca acum n-a fost niciodata….si asa mai departe…si dai si lupta pana vine medicul.Am scapat cand vazand ca proaspetii veniti se indreapta direct spre usa cabinetului ca sa intre peste rand m-am ridicat si am flancat usa,cei 3  care eram dis de dimineata la rand.

* Oamenii indura aproape orice doar de pensia lor sa nu te ei,fie ea cat de mica,este a lor,nu te atinge de ea.

Imi amintesc cum spuneau  oamenii ca   vor vota cu  cei care le-au marit pensiile. Deci,masura asta cu taierea pensiilor sper sa le fie de cap pedeleilor de la putere,sa-i plezneasca in moalele capului si sa capituleze.Nu te pune cu norodul!

* Iesirea baselului cu anuntul din joia fatala a fost ,cica,gandita.El,bietul basel,crede ,chiar crede, ca poporul il iubeste si de aceea a iesit el sa ne spuna masurile cu taierile, crezand ca daca o spune el, „poporul” o sa indure, fiindca-l iubeste,hahahahaha!

*  In cabinet m-am emotionat”””asa zise doctorita (fiindca am vorbit despre nora mea) si i-a dat tensiunea mea cu plus,cam mult plus,mai mult decat minus voi avea in mana luna viitoare.Dar nu era de la emotii fiindca acasa tot asa mi-a dat dupa ce „am refacut” calculul.17,5/11.Atunci am stiut cine-i de vina…laptarul care ne aduce de la o vreme si telemea ,care zice el este proaspata deci nu sta mult in sare insa sarea n=a mai iesit din branza nici in apa,asa ca asta este,trebuie sa iau masuri.

* Ma duc la farmacia obisnuita si-mi spune ca nu  se dau compensate.Trec pe la alta farmacie unde imi spune ca nu are medicatia ceruta dar luni va avea.Bine.Dupa masa ii pun in mana sotului retetele si-i dau directia spre bicicleta.Vine dupa 2 ore cu medicamentele.

De unde le-ai luat?Ai umblat la toate farmaciile?

Nu,la cea de pe Vale(unde-mi spusese mie ca nu au ci luni primesc marfa). Era schimbul doi.Si multa lume si unele care se certau si d’aia a durat atat.

* Am luat si trimitere la fizio.Mai fac o serie de reparatii capitale fiindca vreau sa zbor fara dureri(oricum mi-a zis sor’mea ca daca nu ma misc din jumatate in jumatate de ora pot sa fac embolie,la coborare ).M-a speriat rau asa ca acum am grija de mine(dupa ce am terminat greul in gradina) ma voi lafai pe un pat  de cabinet cu cearceaful tras doar pana la barbie.Acolo chiar ma odihnesc,este spa-ul meu si o sa asociez si mersul pe rolele mele de acasa si uite-asa la toamna o sa fiu fres , gata de o noua aventura.

* Maine va tin pumnii sa fie bine,sa fie o lectie de democratie,sa nu pateasca nimeni rau.

Cititi la Vania,la Mirela, la Gabi , la Theodora, la Toni ,   No basescu Day , la Lilick , la CELLA ,  la Gina , la Adinuca , la Gabriela Savitski , la Codeus , la Carmen , Supravietuitor , cititi ce vreti voi,cititi carti ca Ninu.

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Vremuri,vremuri…

  1. Alexandra zice:

    Buna, Elisa
    Admir mult blogul tau, iti admir gradina, te admir pe tine, esti o femeie pe cinste!
    Se intampla rar sa pun la un loc atatea aprecieri, dar asta e adevarul.Eu fac parte din categoria salariatilor in companiile de stat, carora li s-a promis o reducere de 25% din salariu si ma gandeam ca nici Ceausescu, nenoricitu’, nu si-a permis sa taie din salarii. Nu ca l-as regreta, Doamne fereste, dar asa , ca chestie.Mai urmeaza nationalizarea caselor , terenurilor si afacerilor celor care nu sunt in PDL si cam asta ar fi…Te rog nu te demoraliza, gandeste-te ca ai o familie, o gradina, ca mai suntem si noi, care iti citim blogul minunat.
    Cu drag,
    Alexandra

  2. Toni zice:

    Elisa, să fii puternică, sau măcar liniştită.
    Grădina te poate apăra, dar ţine şi de tine.
    Ai grijă!
    Cu ăsta, las’ pe noi!
    Trebuie să iasă şi bine, măcar odată la 20 de ani!
    Trebuie!
    Nu de lecţii avem nevoie acum, ci de rezultate.
    Dacă nu se rezolvă în Parlament, n-o să ne rămână decât o soluţie.
    Da, aia.
    Înc-o revoluţie!
    Sper să nu fie cazul…

  3. zincabeiu zice:

    Ei, acum sa te vad, popor roman ! Care pe care ! Poate avem noroc.
    Eu cred ca mitingul adevarat va fi peste 2-3 luni cand buzunarele se vor goli la propriu si cand nu ne va veni sa credem cand primim talonul de pensie.
    Vad ca se lucreaza cu spor la diversiuni.

  4. Elisa zice:

    Alexandra,
    bine-ai venit in blogosfera! Si…ce faina gradina ai….!Bravo!O sa colaboram ,ca la tine sunt mai avansate plantele(dovlecelul ).
    Eu ,ce sa ma mai dezamagesc? Eu chiar nu am morive decat fiindca sunt romanca si nu vreau sa-mi fie rusine cu asa conducatori,asta-i…ca de murit tot o sa murim cu totii si nu de foame 😀

    Toni,
    astept cu speranta si teama sa vad ce va fi.Mult noroc si Dumnezeu sa ajute sa se sfarseasca cu bine 🙂

    Zinca,
    da,la asta se pricep de minune ,la diversiuni.Sa nu cada nimeni in capcana,insa cat este lumea de furioasa ma tem ca nu se vor stapani toti 😦

  5. Pingback: Autoportret, Omar Khayam « my heart to your heart

  6. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa, ma uimesti pe zi ce trece.stiam ca m,ergi cu bicicleta, dar despre role de-abia acum am aflat.Bravo tie!esti de admirat.
    La coada la doctor cu programare nici nu trebuie sa mergi mai devreme daca nu esti printre primii.In unele cazuri e programata si ora, daca nu, de ce sa mergi inainte de a veni medicul? 🙂
    Intrun fel e bine fiindca lumea povesteste despre ofurile, bataile de joc la care suntem supusi, mai ales in ultima perioada.Zau ca n-am auzit niciodata pe unul dintro sala de asteptare laudandu-i pe cei care ne conduc.
    Inteleg ca vei pleca departe…
    maine e ziua cea mare cand sper sa auzim o veste buna care sa sune cam asa:”guvernul Boc si presedintele Romaniei si-au dat demisia”.

  7. Elisa zice:

    Gabi,sunt role medicale sau asa le zic eu,deci nu alerg cu ele pe strazi,stau in fotoliu si frec ment…adica talpile pe ele,pe role,hahaha.Tu ai crezut ca ma dau ca si copiii pe role mobile?
    Draga mea,la noi ora nu ti-o fixeaza ci doar data iar daca esti primul este super ok,insa au mai intrat si unii fara numar sau cu tupeu,ma rog.Luna viitoare se va duce al meu ca uite,acum seara si el are 17.11,si manca branza sarata ca si cand ar fi sanatos.Gata,deja m-am speriat.Nu mi-e frica de moarte ci de infirmitate,la oricare din noi,asa ca gata cu sarea,de maine mananc cartofi copti/fierti cu putin ulei de masline asezonati si doar salate,asta o sa fac ca alta treaba nu am pana ploua.
    Chiar asa?Voi chiar sperati imposibilul?
    Ai vazut ca beizadeaua de la Bruxelles a declarat acolo ca s-au luat masurile astea de scadere a pensiilor si salariilor,ai vazut-o pe marghioala???Si voi mai sperati ca astia isi dau demisiile???Offf.of,of!

  8. Lilick zice:

    Sa ne tii pumnii Elisa. 🙂

  9. Pingback: Jacob Jordaens, pictor flamand (1593 – 1678) « my heart to your heart

  10. Maryanne zice:

    Inteleapta si la obiect.Te pup Eliza!

  11. Pingback: No Băsescu&Boc Day! « Gabriela Savitsky

  12. Elisa, buna diminea!
    Daca ai trecut pe la fantana mea, sigur te-ai racorit un picut!
    Auzi, de ce oare, atatia din generatia nostra- sau poate chiar toti – avem nevoie de medicamente , ca sa ne potolim inimile?

  13. anca zice:

    neata si de la mine!
    nu sunt exact in problema,dar iti urez sanatate multa,multa!
    in ceea ce priveste miscarea de azi,sper sa nu sufere cei multi si nevinovati,ca astia de sus nu cad ei ,cand vrem noi. dar simt eu,ca au zilele numarate,cred ca fura prea mult si nu mai au altii loc de ei…si ceausescu a zburat…

  14. Elisa zice:

    Llick,Doamne ajuta! Si mult noroc!

    Gina,
    la cabinetul dr meu eram numai cronici,nimeni nu se mai imbolnaveste asa,trecator,suntem o tara de CRONICI.Din pacate.Fiindca eu as prefera sa fac gripa din cand in cand decat sa am hipertensiune arteriala.Dar,ne tratam,spre deiosebire de altii care desi sunt grav dusi””” nu se trateaza ci aiureaza(aka base si boc,ma rog la boc e mai mult prostie )

    Anca,
    ‘mneata,draga mea 🙂
    Asa sa fie! sa revnim odata la normal 😦

  15. Elisa zice:

    Maryanne,
    te pup si eu si mai spune-mi cum te descurci cu treburile,le razbesti?M-am gandit la tine,auzeam ca la voi nu ploua 🙂

  16. Pingback: 19 mai,Ziua Mondiala de luptă împotriva Hepatitei « Supravietuitor's Blog

  17. Pingback: 19 mai 2010 « Supravietuitor's Blog

  18. Pingback: Casa Venezia « Ioan Usca

  19. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Fotografii: Enya și cu mine la aparat

  20. Maryanne zice:

    ploua si la noi de vreo 3 zile,dar azi a iesit soarele in sfarsi .Dar e f rece.A plouat linistit si bine.Cu treburile ma descurc ,ca ma ajuta fiica-mea.Si-a pus si ea un rand de rosii si unul de ardei,ha ha ha.E bine,daca e sanatate si nu loveste grindina,multumim lui Dumnezeu!Ca de munca nu ne plangem,eu cel putin ,pt ca imi place ceea ce fac,deocamdata.Mi se pare ziua prea scurta chiar si seara cand trebuie sa intram in casa ,parca as mai sta afara,atat e de frumos.Mai ales ca au inceput sa infloreasca trandafirii si e un specatacol.Curioazitatea mare e la cei plantati in toamna si in primavara dar si la cei de sub peturi,sa vad ce culori noi mai sunt.

  21. Elisa zice:

    Maryanne,
    trebuie sa am grija de mainile mele si am incercat cu manusi insa nu-mi reuseste.De ex la legat rosii nu pot ca nu simt rafia intre degete si ar dura minute la un singur fir si am renuntat usor,dar ii musai pentru viitor sa am grija de mainile mele.
    Ma inveti si pe mine cum sa fac?Ce marca de manusi ar fi indicate sa pot sa le tin pe maini si sa am si spor.
    Da?AInfloresc trandafirii??La noi sunt doar boboci si aia mici fiindca pomii de deasupra au luat amploare cu frunze le,ma rog.Acum,cand va sta ploaia voi avea buruiana multa si mica de plivit si nu stiu cum sa fac caci si plivitul imi strica degetele,unghiile si cu manusi nu simt si nu apuc bine firul de buruiana.De aia te-am rugat,cum faci tu,cum reusesti,poate-mi dai mail si ma sfatuiesti fiindca vreau,vreau si daca tu ma vei invata o sa pot,o sa ma gandesc ca asa cum poti tu o sa pot si eu.
    Te pup.

  22. Maryanne zice:

    Toate vecinele ma intreaba si invatatoarea fetitei mele,cum reusesc sa am unghiile astea,cu asa gradina,ca ele nu simt iarba cu manusi.Cum sa -ti explic?m-am obisnuit,la smuls ,la plivit cu manusi de menaj marimea M,adica fixe pe mana mea,iar restul trebuirilor in gradina cu manusi de gradina,se gasesc peste tot la articole de gradinart.Poate la inceput mi-a fost si mie greu,dar m-am obisnuit.Sunt ani buni de cand port manusi in gradina.Nu-mi suport mainile fara unghii facute .Trebuie doar sa le suporti si apoi te obisnuiesti cu ele,ca nu le mai dai jos.La manusi ma refer.

  23. Elisa zice:

    Ma gandeam la cele chirurgicale pentru treburi de finete,cu degetele, insa nu am cautat la farmacii.Eu folosesc multa alifie de galbenele ca sa nu am crapaturi si asperitati pe degete si sare de lamaie f.des,inainte de alifie ,adica dupa fiecare trebusoara cu plante si pamant si nu mi-e rusine cu mainile mele cand ies in lume insa vreau sa-mi ramana mainile moi,ma gandesc de pa acuma la ceva anume,o sa spun mai incolo ce ma asteapta si de aia.
    Ai dreptate,manusile daca nu-s fixe nu pot lucra iar cele de gradinarit sunt toate mari pentru mine,am maini subtiri si lungi asa ca uite,cand am facut gropile cu ranga pentru araci desi aveam manusi mi s-a facut asica.Deci,poti sa faci poze si sa mi le trimiti,poze cu manusile tale?Te rog…. 🙂 Multumesc frumos.

  24. Maryanne zice:

    sigur,fac poze si iti trimit mail.

  25. Maryanne zice:

    cu cele chirurgicale doar o vopsesc pe mama la par.Sunt prea subtiri pt plivit.

  26. Elisa zice:

    Multumesc,Maryanne.
    Cred ca Victoria a nascut sau a patit ceva ca nu mai apare la ea pe blog .

  27. Maryanne zice:

    sper sa fi nascut si sa nu fie altceva.Dar nu are ce sa fie,poate Rebeca s-a grabit.Asa se grabesc fetitele.Doamne ajuta sa nasca usor si repede.

  28. Maryanne zice:

    sau poate nu-i merge netul,am vazut ca ii cam face figuri.

  29. Elisa zice:

    Doamne ajuta sa-i fie bine,orice ar fi 🙂

Lasă un răspuns

