La mulţi ani,Zinca Beiu !

Performanta este ca mi-am amintit.Da,cam tarziu,dupa ce am venit din gradina dar cum sa-mi fi amintit  daca nu la computer?

LA MULTI ANI ,DRAGA ZINCA!

SA FII SANATOASA SI SA NU TE PARASEASCA UMORUL

CU CARE ESTI INZESTRATA SI SA NU TE POATA DOBORI NIMIC

DE ACOLO DE UNDE ESTI TU,OMULE ZINCA  BEIU !

Vezi,crinul a inflorit pentru tine,adica abia incepe

si stiu cat ti-ai fi dorit sa infloreasca si crinul tau si uite

ti-l daruiesc pe  al meu,singurul ,dintre toti, care infloreste anul asta.

LA MULTI ANI FERICITI SI

SA TE BUCURI DE VIATA ANI MULTI DE ACUM INAINTE!

TE IMBRATISEZ.

Acest articol a fost publicat în Daruri din suflet, Sarbatorim și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la La mulţi ani,Zinca Beiu !

  1. Ninu zice:

    La multi, multi ani Zinca ! Sa ai parte numai de bucurii si fericire, Bunul Dumnezeu sa aibe grija ta si a familiei tale !!!
    Cu drag iti sarut miinile.

  2. codeus41 zice:

    Subscriu si eu. nu o cunosc pe Zinca, uneori dau, cu placere, peste comentariile ei prin Blogosfera. Sa fi fericita Zinca , in viata reala, si sa nu-ti pierzi aplombul nici in on-line

  3. zincabeiu zice:

    Multumesc mult, Elisa, crinul tau mi-a facut mare placere.Poate se molipseste si al meu si-mi da un semn. Eu zic asa : sa fim sanatosi si ne bucuram de ce ne-a dat Dumnezu. Eu o spun in fiecare zi: Dumnezeu a fost tare bun cu mine: mi-a tat totul , doi copii minunati, doi nepoti multdoriti, o casa, o biblioteca, un perete plin cu icoane, o Biblie pe noptiera, acel organ care-mi permite sa ma emotionez , estetic, la tot ce inseamna frumos, ochi, maini, picioare, dragoste pentru tara mea, drumuri batute pe alte meleaguri, prieteni in real si in virtual.Sunt un om fericit.Va doresc tuturor sa aveti tot ce am eu ( mai putin pensia,ha,ha,ha).

  4. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Primăvara în pădure

  5. zincabeiu zice:

    Multumesc, Codeus.Si eu te urmaresc cu drag.

  6. zincabeiu zice:

    Ninuleeee, dragutule, multumesc.Sunt intotdeauna pe aproape !

  7. Elisa zice:

    Multumesc ,dragilor,multumesc si voua va doresc asemenea si de durata 🙂

    Zinca,sa fii sanatoasa ca ai tot ce trebuie.Pana la urma si daca nu am avea nimic decat viata si tot am avea mult.Multumim Lui Dumnezeu pentru tot ce ne da,asta zic in fiecare seara,printre altele 🙂
    Petrecere frumoasa si,ce crezi,iti mai urez ceva…sa-ti ramana pensia intreaga!Te pup.

  8. CELLA zice:

    LA MULŢI ANI!!! ZINCUŢA
    zăpăcita de MINE 😦

  9. g1b2i3 zice:

    La multi ani si multa sanatate ,draga Zinca.Chiar daca nu ajung si pe blogul tau, te-am intalnit de multe ori la Isabellelorelai si stiu ce suflet mare ai!
    O floare si din partea mea.

  10. Pingback: Galerie de pictura Tamara de Lempicka, pictoriţă poloneză « my heart to your heart

  11. Pingback: Jupiter şi-a pierdut o dunga « Supravietuitor's Blog

  12. zincabeiu zice:

    Multumesc, Cella.
    Multumesc g1b213, culmea e ca eu n-am blog, ma multumesc cu ale prietenilor mei virtuali,care sunt gazde minunate.Multumesc.

  13. matilda zice:

    La mulţi, mulţi ani, Zinca ! Să te bucuri în continuare de tot ce viaţa ţi-a oferit ! Ai dreptate, să mulţumim bunului Dumnezeu pentru ceea ce avem ( citat : evident, mai puţin pensia! 🙂 ha,ha,ha ) .
    Felicitări, Elisa, pentru gestul tău, eşti o prietenă deosebită.
    Vă îmbrăţişez cu drag pe amîndouă.

  14. Elisa zice:

    Matilda,
    cu mare drag,pentru prieteni sunt florile mele doar sa stiu.Si eu te imbratisez si stii ca clickui la tine de multe ori pe zi in asteptare unui post nou 🙂
    Gabi,
    multumesc,iti doresc sanatate si o saptamana calda(contrar prognozelor 😀 )

    Zinca,
    Duminica placuta cu nepoti si copii 🙂

  15. Pingback: AC/DC acum la Bucuresti « Supravietuitor's Blog

  16. gina zice:

    La multi ani ,buni si sanatosi !

  17. Pingback: Obscenităţi triviale « Ioan Usca

  18. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Despre zelist sunt zvonuri că pe viitor ne vor alcătui şi blogrollul

  19. Pingback: Nea Gogu din Afumati si ZeListul « Hai ca se poate!

  20. Pingback: Pe 19 mai suntem solidari cu Basescu si clica lui sau ne soldarizam intre noi? « Hai ca se poate!

  21. Pingback: Pe 19 mai suntem solidari cu Basescu si clica lui sau ne solidarizam intre noi? « Hai ca se poate!

  22. ghiocel07 zice:

    Pentru mine este o bucurie sa urez La Multi Ani oricarei persoane chiar daca nu cunosc. Si daca este prietena Elise cu atat mai bine. Sanatate si sa profiti cat mai multi ani de pensia neciuntita.

  23. Pingback: 19 Mai « Ioan Usca

  24. Elisa zice:

    Multumesc ,Ghiocel07,sa fii sanatoasa si sa te bucuri si tu de tot ce se poate la varsta noastra…adica de copii,de nepoti,de flori,de natura,de excursii,de carti si expozitii si de toate celelalte.

  25. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Sophia Grojsman. Parfumieri de top (parf. 31)

  26. Pingback: Hoţii de timp « Ioan Usca

Lasă un răspuns

