Flori si fructe

incep sa infloreasca cele semanate de mine in ianuarie-februarie

rasarite din seminte scuturate

alt soi de lalele sunt acum in plina forma si culoare

lobeliile cresc incet,e mai simplu sa cumperi direct crecuta si curgatoare asa cum am facut eu anul trecut,dar le urmaresc cuu drag si pe astea in 3 ghivece cate 3 fire si altele in rasadnita…inca.Fiinndca nu mai pot sa inventez alte ghivece,sunt sute si numai udatul desi este placut imi ia,in caz de seceta o gramada de vreme dimineata,ori mie-mi place sa dorm pana la 8 dimineata ceea ce pentru a uda florile si gradina este foarte tarziu. Impatiens.Am de toate varstele.Unele inflorite,altele abia rasadite in ghivece le tin aici ca-i soare,pana infloresc si apoi le gasesc locurile definitive.

Acest articol a fost publicat în flori, pomi și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Flori si fructe

  1. mona zice:

    Eliza, ai o gradina minunata!Cred ca e o incintare sa stai in balansoar si sa-ti limpezesti ochii si sufletul privind minunatiile de flori si simtindu-le parfumul!Citeodata niste lucruri atita de simple fac atit de mult pentru suflet si psihic!La noi e timpul mai inaintat;au inflorit deja bujorii, iasomia si trandafirii.

  2. Elisa zice:

    Asa este,Mona,dar cand am timp si nu fac ceva anume stau la computer.Imi iau micul dejun afara.Imi place avocado de mor,o mananc si nepreparata insa o frec cu putin ulei de masline,ff putin,putina zeama de lamaie,branza de care am,4 catei de usturoi,4 rosii mici si asta pe paine prajita este un mic dejun delicios pentru mine.La ora 11 sau 12,desigur,caci dimineata doar cafeluta 😀

  3. nykoletta zice:

    Am crezut ca nu vad bine. Avogado zici! Am luat si eu o data doua. Tare scarbos a fost. Cred ca nu stiu sa prepar. Zici ca asa cum l-ai facut tu e bun tare?!
    Felicitari pentru gradina. Imi clatesc si eu ochii cand si cand pe aici.

  4. Elisa zice:

    Nycoletta,
    esti cumva profa de istorie din orasul meu?Mariana? Fiindca semeni leit 🙂
    Ma bucur ca te uiti pe blogul meu si te mai astept.
    Da,avocado am zis,sau avogado cum zic bastinasii 🙂 .Eu am mancat-o asa nepreparata(doar o data ca sa vad cum este) si nu am inteles de ce zic unii ca-i ingrozitoare?Desigur ca-i alcalina insa daca storci zeama de lamaie peste ea…. insa daca am chef o prepar cum am zis mai sus.Insa,da,”de gustibus non discutandum” deci…
    Eu pun mult usturoi,cam jumatate de capatana mare de usturoi la o avocado strivita cu furculita(nu merita sa mazgalesc pentru asa de putin mixerul) si jumate din lamaie o storc iar rosiile le tai marunt ,marunt,cat de marunt pot cu un cutit fff ascutit si cu lama fff fina(deci taie si firul de par).
    Ai stiut ca mancarile ,adica aceeasi mancare are gusruri diferite in functie de felul in care au fost taiate ingredientele? Si asta depinde de cutit.Incearca sa faci tocanita din ceapa taiata mare,adica solzi si altadata cu ceapa taiata marunt si vei vedea gusturi complet diferite.Mie-mi place aceea cu ceapa taiata solzi,eu asa o fac,de la mama am invatat asa.
    Ei,ai avut rabdare sa citesti tot? 🙂

  5. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Salcâmii, parfum poetic (Parfumul… XXX)

  6. DianaEmma zice:

    Ce mi-ar place sa ma relaxez in sezlongul ala… 😀

  7. Elisa zice:

    DianaEmma,
    ani de zile mi l-am dorit dar nu am facut nimic ca sa-l am.
    Acum,ca-l am,nu am obisnunta de a sta .Si asta se invata,ma tem ca pentru mine e cam tarziu,fiindca stau 2 minute si vad ceva de facut,ma ridic si adio balansoar… 😆

  8. ioana zice:

    Minunata gradina ta Elisa draga ca in fiecare an. Imi era dor de gradina ta in toata splendoarea ei, iarta-ma nu am intrat demult tare sa te salut dar cand nu ai dispozitia necesara chiar nu-ti vine sa faci nimic. Am intrat sa-ti spun ca au inflorit SOCII si e momentul pentru o socata buna si pentru uscat pentru ceaiul de la ora cinci in zilele geroase ale iernii ce o sa vina peste cateva luni. Te imbratisez cu drag.

  9. Elisa zice:

    Hello,Ioana 🙂
    da,a inflorit,insa stiai ca socul este hipertensiv?Eu mai am cateva sticle cu socata de acum 2 ani,caci anul trecut nu am facut.Dar o sa fac trandafirata caci dulceata de trandafiri mai am inca asa ca…ce sa mai zic????Tot ce e ste bun este ilegal,inuman si ingrasa,hahahaha!
    ps.nu am inteles de ce nu ai mai intrat la comentarii?nu mai citesti blogul meu? 😦

  10. ioana zice:

    Da Elisa stiam ca socul este hipertensiv dar eu sant hipotensiva si imi este buna si socata si ceaiul de soc. Nu am mai intrat de ceva timp pe nici un blog, stii avem o afacere si cu criza asta cred ca se duce naibi totul de rapa, atunci ma apuc de blogarit ha ha ha!!!!!!!!!

  11. Elisa zice:

    Asaaaa….pai sa-ti urez sa va mearga afacerea asta iti doresc 🙂 .Uite,azi pun spanacul la congelator si i-am dat si sotului meu de lucru,il spala frunza cu frunca ca Cenusereasa 😆 asta dupa ce mi-a curatit congelatotul si a mai fost si la servici,ma rog,am lucrat si eu destule si inca mai am un strudel cu dovleac de intins in tava 🙂
    Atunci,bine,0 sa-mi fie dor de tine dar ma consolez ca ai bani 🙂

Lasă un răspuns

