Mă bucur că există Ceaikovski

si ca mai exista si artele

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Mă bucur că există Ceaikovski

  1. jurnalulanei zice:

    un articol care merita sa fie citit :de cat mai multe persoane: http://casutalaurei.blogspot.com/2010/05/de-ceva-timp-sunt-imuna-la-ce-se.html

    Poti sa nu publici comentariul pt ca stiu ca faci reclama cui vrei tu,dar citeste-l, zice bine fata asta.

  2. Elisa zice:

    Bine,bine,dar nu vad legatura dintre Ceaikovski si baselu 😀

  3. jurnalulanei zice:

    nu eeeeeee 😦 dar articolul, voiam neaparat sa il citesti, ma scuzi te rog frumos

  4. Pingback: Dar cu cianura de ce nu incerci domnule presedinte? « Hai ca se poate!

  5. stefan zice:

    hmmm,pare ca vremurile grele de acu incep,saraca tara bogata

  6. Mirela zice:

    Și eu mă bucur, Elisa, am trecut pe la Gabi, am văzut Lacul Lebedelor și mi-am amintit de o seară magică de februarie, cu zăpada dar cer senin, când a venit Baletul din Moscova cu Lacul lebedelor la Cluj, la Opera Roamână. Eram cu Xaba, Enya și mama, în loja centrală, a fost un vis al utimilor fulgi, într-o înserare când toți eram mai fericiți, mai frumoși, mai entuziaști…se simțea GENIUL în frumoasa sală a Naționalului clujean și balerinii aceia m-au făcut să plâng așa cum cuvintele n-o vor putea face niciodată…de fericire că există frumosul în stare pură pe lume… Asemenea momente MERITĂ, aștept din nou ca viața să ne ofere asemenea clipe magice. Până atunci, ascultăm pe CD-uri și privim pe unde găsim.
    O duminică frumoasă!

  7. Pingback: Nici o pravilă nu opreşte pe om a întâmpina răul cu rău « Hai ca se poate!

  8. Toni zice:

    Bravo! O atitudine pozitivă.
    Să alegem, din ce există, ceea ce ne provoacă bucurie, pentru că de ce ne provoacă oroare suntem sătui!
    Să alegem ce ne zideşte, nu ce ne demolează!
    Numai cineva care sădeşte şi pliveşte şi priveşte şi recoltează poate înţelege importanţa seminţei bune şi a solului mănos.
    Şi a timpului… Care vindecă tot… Only Time!

  9. Pingback: Galerie de pictura Hovsep Pushman, pictor armeno-american « my heart to your heart

  10. Elisa zice:

    Jurnalul anei,era bine sa pui acest link la loc potrivit adica cu un etaj mai jos unde chiar despre el,vacarul satului,era vorba,dar daca nu ai fost inspirata ….nu-i nimic grav,a trecut ceea ce a fost.
    Sa ne intelegem,subiecte politice doresc sa se comenteze doar la postari on topic fiindca…sa-ti explic…dupa supararea de atunci,de moment am gasit remediu in muzica si uitam ca respir acelasi aer cu nemernicii si linkul tau m-a pleznit drept intre ochi,ori daca era la postul potrivit era foarte bine.Acum,ca a trecut nu mai conteaza.Insa vreau sa remarc ca sunt destule comentarii care ma pleznesc asa pe nepregatite si pe neasteptate,fiindca daca la postari despre politica ma astept la orice la astea de suflet,nu.

  11. Elisa zice:

    Draga Mirela,ce frumos ai descris si ce amintiri mi-ai improspatat!Eu cu prietena mea,Carmen,sambata seara la teatru,vineri seara la opera si duminica dimineata la filarmonica.Ceeee vreeemuuuuri!!!Te pup.

  12. Elisa zice:

    Toni,
    cata dreptate ai si cat de puternici trebuie sa fim ca sa putem trece de la rau la bine,de la urat la frumos,de la inevitabil…la ce trecem de la inevitabil?
    Multumesc pentru video…

  13. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Lucian Blaga, poetul

  14. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Zi de mai

  15. CELLA zice:

    Elisa!!! ştii ce mi-ai făcut, da? 😀

  16. Toni zice:

    De la inevitabil trecem la mântuire. Sau, mai exact, inevitabil trecem prin mântuire.
    Noi să fim puternici în credinţă, şi toate celelalte ni se vor adăuga nouă.
    Keep the fate!

  17. Dumi zice:

    Trecu si Dumi pe acilea. Asculta „en-gros si en-detail”, vazu „en-gros si en-detail”, „no coments”.
    Ca tot ai spus ca sunt bun asa….. Da asa m-am nascut si asa am vrut cand am vrut. Comentator. E drept „suporter-jucator-comentator” in viata reala. Grea meserie.
    P.S. E comentariul pentru postarea de maine.

  18. Elisa zice:

    CELLA,
    stiu 😀

    Toni,
    mda,asa o fi..o avea si tara un destin al ei,nefericit destin 😦

    Hi,Dumi!
    Fain.Comenteaza ,cine te opreste?

  19. gabriela zice:

    splendid ….intotdeauna sunt foarte incantata sa ascult muzica clasica.

  20. Toni zice:

    Tocmai asta încercam să spun, că nu de destin e vorba.
    În nici un caz ţările n-au destine. Eu cred că nici oamenii.
    Până la urmă, e vorba de ceea ce-şi face fiecare cu mâna lui.
    Nu de lucrul manual. Nu, de alegere.
    Şi de capacitatea de-a se opune răului.
    Din toate puterile. Mereu.
    Cu credinţa că e bine ceea ce face el. Nu celălalt. Distrugătorul.
    Credinţă care nu poate veni decât din Credinţă.
    Evident.
    Well, poate că nu acum, nu aici, nu aşa…
    On verra…

  21. Pingback: ALO TIMISOARA? AICI BUCURESTIUL, ASTEPTAM UN SEMN « Hai ca se poate!

  22. Pingback: Patriotism « Ioan Usca

  23. Pingback: Am aparat! « Nataşa

  24. Pingback: 25-15-15 – S-a strigat Bingo la bila sărăcia lucie lucește și mai tare « Cosmin Stefanescu's Blog

Lasă un răspuns

