Excelenţa

Azi as fi primit o diploma de excelenţa daca acceptam invitatia fostilor colegi,invitatie care  a venit alaltaieri, la un simpozion national de fizica organizat de profesorii din Liceul Radu Negru .Din fericire, pentru mine, organizatorii s-au bazat unii pe altii in privinta anuntarii persoanelor  „excelentate” si asa eu am scapat de a fi alaturata celor doua excelenţe despre care am scris de curand,ES baselu si ES boc.

ES baselu a aparut la televizor cu ES boc  in pantoful de la piciorul stang(solidaritate) si a anuntat ce masuri se vor lua pentru ca tara asta a mea si a voastra sa aterizeze fara avarii ,sa aterizeze in…  IAD. Iata dovada (fiindca fara dovezi nu exista nimeni si nimic).

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Excelenţa

  1. Victoria zice:

    E groaznic ce se intampla.Dupa ce au furat ca nesimtitii si au facut burtile mari,acum tot populatia care munceste sau a muncit toata viata sa plateasca pentru nesimtirea si prostia lor.ca doar nu or fi ei cei care sa bage mana in buzunare. Nu am auzit sa spuna ceva despre scaderea cheltuielilor guvernului,ale parlamentului, sau sa mai dea afara din consilierii numerosi si angajati numai pe criterii de nepotism si par blond.
    Si mai are tupeul sa mai apara si la TV si sa mai rada.dar rade de prostii care tac si suporta.Nu imi vine sa cred ca nu iese nimeni in strada sa protesteze,ca suntem o tara de prosti.Imi cer scuze celor care se simt ofensati,dar asta este adevarul.De fapt nici macar nu imi cer scuze.de ce as face-o?! Practic vad ca ne meritam soarta.

  2. fla zice:

    Ce ziceam eu intr-o alta postare? Ca e rau de tot!!!!Exemplu: un functionar public(administratie), lucreaza in sistem de aproape 10 ani, ii place ceea ce face si respecta cetateanul.Are o functie care implica responsabilitate, semneaza si avizeaza acte(secretar consiliu local)In ultimii ani au aparut, ca ciupercile dupa ploaie, „colegi” noi.Lipitorii de afise, pupinbasestii….scuzati expresia.In fine, neavenitii astia nu au habar de nimic.Sunt acolo pt. ca sunt „de-ai nostrii”( de-ai lor, nu e bine sa pronuntam numele Necuratului, se stie!!!)Sunt nepregatiti, insolenti, ca na, au spate….Cei care erau in sistem inainte de aparitia ciumetilor portocalii trebuie sa munceasca si in locul lor…Unii oameni bine pregatiti, cu familii si rate la banci sunt in pericol sa-si piarda locul de munca;vor ramane EIIII!!!Nu spun ca nu este supradimensionat sistemul public!!DAR CAUTATI CAUZELE!!! Cine a facut angajari, ca rasplata politica???Nu mai vorbesc de profesori sau medici!!!Traim in tara unde sa fii intelectual a ajuns sa fie o rusine!! Suntem tratati ca o povara pentru societate!!

  3. Pingback: 25 la sută « Gabriela Savitsky

  4. ghiocel07 zice:

    Cata dreptate aveti fetelor! Ma alatur voua. O zi senina fara ploaie, tunete si fulgere.

  5. Ninu zice:

    deci… daca urmare a taierii cu 25% a sariilor bugetarilor vom iesi din criza..nu e mai bine sa le taie cu 75% si atunci sa incepem sa o ducem bine ?… iar daca nu vor mai plati nici pensiile va dati seama ca bugetul va geme de bani..ouau..deci iarna nu-i ca vara..eu zic ca sintem pe drumul cel bun..
    Nu mai avem scapare ..asta e clar…
    Eu oricum ramin uimit de calmul populatiei..sta lumea se uita la Tv si injura..iar astia fura din greu… Sint chiar curios sa vad pina cind.

  6. Elisa zice:

    Victoria,
    nervii nu ajuta ci dauneaza asa ca,vorba lui Ninu,ii injuram la televizor si ne descarcam si cu asta basta.
    Vreti o schimbare a situatiei?Revolta este calea,dar nu o revolta prosteasca ci una inteligenta.

    Fla,
    deci,te afecteaza si pe tine,vad,oare pe consilierii cei 60 ai udresei ii va afecta? Ma indoiesc 🙂
    Ziceau azi ca etapa a doua este selectionarea bugetarilor in cei care raman si cei care pleaca;cine crezi tu ca vor pleca?clientela politica?.pilele portocaliilor?,neamurile lor?Neee…tot voi cei buni si harnici veti fi pusi pe liber asta daca nu scoateti mita din cei 75 la suta ramasi sa le dati imbuibatilor care fiind sefi ei hotarasc.
    Situatia este fara iesire.

    Ninu,
    ca bine zici! Nu mai avem scapare.Tu vei vedea unde se ajunge ca esti tanar eu insa ma tem ca nu,douazeci de ani de-acum ‘nainte tot asa va fi…politica se face la televizor.

  7. Victoria zice:

    Din pacate,in familia mea este cam greu cu revolta.Sotul meu,dupa cum am spus si in postarea mea,nu se poate revolta.mai intai ar trebui sa isi dea demisia.Iar eu nu stiu cum as putea sa o fac.Poate doar ducandu-ma cu copiii de mana in fata Guvernului.Dar,mai mult ca sigur,ca in afara de timp pierdut ,nu stiu ce as castiga.Poate doar sa admir privelistea,ca de bagat in seama sunt sigura ca nu va fi vorba. :)))
    Sper doar sa i se ofere sansa sotului meu sa lucreze in strainatate,macar pentru 1 an si atunci,ar trebui sa ne ia cu el.Acolo as sti eu cum sa il conving sa nu ne mai intoarcem.:))
    Aici te poti revolta in orice mod vrei.nimeni nu te baga in seama.

  8. fla zice:

    Pe mine nu ma afecteaza, nu personal.Eu nu mai lucrez in administratie de 5 ani.Mi-a ajuns!!!Dar, al meu e pe baricade!!!Si imi pare rau cand il vad cat se consuma….El merge si sambata la serviciu cand are lucrari urgente( fara sa ia un leu sau o ora libera) si face asta de cate ori e nevoie.Ii place profesia lui!!!Ce sa facem sa emigram???!!!Postul lui e sigur, nu poate fi desfiintat.Dar, ce ne incalzeste siguranta postului cand primesti un salariu de mizerie??

  9. Pingback: Un set de dorinţe « Ioan Usca

  10. Elisa zice:

    Victoria,
    asa zice fiecare .Sa vedem,poate ca se va intampla ceva neasteptat.

    Fla,
    du-te draga ca-ti mananci nervii si sanatatea aici,daca nu esti genul de om care sa poata fura ,sa poata sa se „descurce”, sa se’nvarta cum se zice….du-te unde legile sunt legi si daca le respecti esti respectat.

  11. fla zice:

    Eu azi am fost in piata.Mese pline, putini clienti.Si toata lumea parea dispusa sa lase la pret!! am cumparat rasad de ardei gras la 0,2 lei.Pe bune, imi pare rau ca am facut tarcul pt caini atat de mare (150 mp);cate legume puneam eu acolo!!!Am ajuns sa ma gandesc la…….ce pun in ciorba?Pt asta am invatat???Ca noi faceam scoala, nu mergeam la fabrica de diplome!!

  12. Elisa zice:

    Da,e mare suprafata dar macar pot alerga si ei 🙂
    Sa plantezi aedwii desi,15-20 cm si iti incap mai multi.Eu asa fac.
    Azi,mai mult decat oricand important este sa ai pile,asta-i totul 😦

  13. stefan zice:

    am fost si eu patriot pana acu vreo patru ani,si tot asa alergam ca un nebun de dim pana seara,ce sambata? ce duminica ,?nimic non stop,vedeam copilul nu mai in pat,cand dormea,asa ca am zis ca nu am ce perde si am incercat,nu am gasit cea ce imi place,sa fac,dar am timp dupa program,si sambata si duminica,sa fac ce vreau,aici am vazut si eu cum e sa ai o viata normala ,si farra grija zilei de maine,si sa poti rezolva probleme fara spaga,sa ti se vb frumos la ghiseu,si multe altele,imi este dor de romania,dar din ce vad la tv ,,imi trece,,

  14. g1b2i3 zice:

    L-am vazut si eu.mai bine nu-l vedeam. 😦
    Un weekend minunat!

  15. Pingback: Bertalan Székely, pictor maghiar romantic « my heart to your heart

  16. Pingback: De 9 Mai « Ioan Usca

  17. Maryanne zice:

    e trist ce se inatampla.Din cauza idiotilor care l-au votat ….Nici nu mai am cuvinte sa ma revolt,daca nu ma atasam asa de casa si curtea mea plecam in alta tara sa nu mai vad mizeria asta .Sunt de acord cu ce spune Victoria.Asa simt si eu.

  18. Pingback: Guillaume Apollinaire (1880-1918) – Cântec de dragoste « Orfiv

  19. Pingback: Invitaţie « Ioan Usca

  20. Elisa zice:

    Stefan,bravo tie,ce sa mai zic!
    Dar un mic amendament tre’sa suporti…altadata lasa-ne pe noi sa decidem cine sa ne fie presedinte la tara in care respiram(ca nu pot zice ca traim),faceti-va ca nu va pasa si nu va mai duceti voi sa ne votati pe cine ziice nasul delabe.Acum regretele voastre si ale celor care l-au votat pe nemernic ,celor din tara,sunt tardive.
    Si te mai rog ceva,pentru faptul ca ti-am publicat pozele ai putea sa ai gentiletea sa nu-mi raspunzi la acest comentariu,chiar te rog frumos.

    Gabi,da..minunat de trist in fapt si minunat de vesel in vise 😀

    Maryanne,
    asa e,nu poti lasa ce ai facut muncind aici si cine e el sa ne goneasca pe toti…este cumva vacarul satului????

  21. gina zice:

    Daca as fi dobitoaca ar trebui sa nu pun la suflet ce se intampla pentru ca nu ma „afecteaza” nici una dintre masuri. Dar cum nu sunt (sper) si nici nu vreau ca sa moara si capra vecinului chiar daca atunci cand a mea a murit lui nu-i pasa, sigur ca masurile luate sunt dure si ineficiente pentru ca peste o jumatate de an vor constata ca altceva trebuie sa faca s.m.d., ca un doctor prost care face expermente pe un pacient muribund. Singurul lucru care mi-ar da satisfactie (e drept ca as fi egoista) e ca cei care l-au votat sa se regaseseasca printre cei care il injura, dar ma tem ca ori sunt sadomasochisti ori prea p ca sa realizeze acest lucru. Ce-as vrea eu sa stiu(de fapt stiu dar vreau s-o spuna cu gurita lui de viitor premier) de ce nu s-au luat masurile astea anul trecut si poate ca nu aveam nevoie de FMI care oricum pe unde trece face ravagii. Ei, alegerile bata-le vina…

  22. Maryanne zice:

    sunt filme pe youtube cu John Perkins ,care spune ce ravagii face FMI pe unde trece.Vor plati si copiii copiilor nostri prostiile care le face guvernul asta.

  23. Elisa zice:

    Gina,
    ce sa mai zic? nu vezi ca bolandu’nu ia in considerare anul 2009? nu vezi ca da vina pe tariceanu? nu stiu cum il mai rabda Dumnezeu si nu-i umfla limba sa nu mai poata decat prin semne sa se exprime? mie asta-mi face rau la vederesi auzire.
    Eu cred ca vor fi afectate toate sectoarele fiindca daca pensionarii 6 milioane si bugetarii 1,5 milioane nu mai cumpara decat de mancare asta inseamna ca nu se vand produse,nu merg importurile,nu merge productia autohtona de ceva,asta daca ea exista..si asa mai departe.Lumea nu-si mai plateste darile,impozitele si alte si tot nu se vor strange banii.Apoi,mai este un aspect la care nu s-au gandit…lumea va zice…nu ma platesc,nu mai muncesc,se vor duce la servici si din rau cum a fost in sanatate si in invatamant va fi si mai rau .Deci,analiza asta a mea poate continua dar ma opresc fiindca nu vreau sa ma enervez.

    Maryanne,
    asa este,scrie pe toate blogurile asta,citeste la Roxana Iordache si la altii din blogroll care scriu politica.
    Si mai e ceva,se iau masuri pentru ca nu au banii astia de salarii si pensii si nu iau masuri economice.
    Astea-s masuri de avarii cum ai pune un bustean in fata rotii impotmolite in noroi si dupa ce iese da in alta mocirla si mai adanca si tot asa…

  24. Elisa zice:

    ..si inca ceva,asta,acum vreo 3 luni a marit salariile celor angajati la presedintie,deci stia de pe atunci ca se va ajunge aici si acum acelora le revine salariul la cat era inainte de marire si deci ei sunt favorizati,vor putea sa-l sterga cu limbile lor la c** pe base si de acum inainte fara sa caraie si sa maraie,ba chiar il vor aclama pe tacute””” ca ce dastapt o fost el c-a facut asta.Ticalosul de excelenta sa!

Lasă un răspuns

