Liliac şi rarităţi

L.E. Supravietuitor’s Blog ,My heart in to your heart, Ioan Usca,Gabriela Stavitsky, Hai ca se poate ! , Andi,Iulia Elize

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Liliac şi rarităţi

  1. Diana Alzner zice:

    Sunt atât de frumoase! Nu ştiu ce este în a doua fotografie. În ultima cred că este coacăz, nu? 🙂

  2. ghiocel07 zice:

    Toate sunt frumoase, dar liliacul ma fascineaza cu culoarea si mirosul lui. Pot fura un firisor? Please!!!!!!

  3. fla zice:

    La noi in zona liliacului ii spunem „Iorgovan”.Si mi-am amintit un cantec suuuuuperb”Iorgovan frumoasa floare”-Petrica Moise(il canta si mosu’ meu, cand era pilit;si cand vad iorgovan imi amintesc de el)

    ” Iorgovan,frumoasa floare/Banatul e colt de soare/Eu cu cin’ ma falosesc/C’aici viata mi-o traiesc/…..Bogatii din lumea mare/Toate-n viata-s trecatoare/Dar in inima mi-i sfant/Al Banatului pamant/Pana mor il port in gand.”

  4. Elisa zice:

    Fla,
    bineinteles ca-i iorgovan insa nu am inceput inca sa vorbesc/scriu banateneste ca ma da Dumi la „folclorul inainte de toate” 😆
    Oare e si tub cu cantarea asta?

    Ghiocel07,
    ia-l pe tot ca oricum mai ramane 😛 Cu drag…

    Diana Alzner,
    da,in ultima e coacaz negru si in al doua este zephirantes.Altadata arata daca tineai cursorul pe poza fiindca eu denumesc pozele dar vad ca nu mai e asa,din pacare.

  5. Victoria zice:

    Foarte foarte frumoase.Imi place mult coacazul.Am si eu unul ,inca mic,care anul asta face primele fructe.

  6. Elisa zice:

    Victoria,poti sa-i inmultesti.Eu am pus 2 nuiele de la asta batranul in gradina si acum,de fapt in aceeasi primavara a facut si fructe fiindca creangile aveau muguri formati de cu toamna precedenta,deci asa..poti sa-ti faci un gard viu din coacaze,dar mai rare tufele sa se rasfranga,sa creasca impozant 🙂
    Tre’sa vin la tine sa vad ce-ai mai facut….

  7. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa, am stat sub liliac si am mangaiat fiecare floare.Liliacul cu mirosul sau asa de imbatator.
    Apoi le-am mangaiat si pe celelate flori din gradina ta de vis.Pe toate le iubesc.

  8. Pingback: Am sărutat această lume …, Rabindranath Tagore « my heart to your heart

  9. Pingback: Grădinarul, Rabindranath Tagore « Supravietuitor's Blog

  10. Maryanne zice:

    Eu am pus in apa nuielele de coacaz,prin ianuarie cand i-am taiat,si au dat radaciniin casa la caldura in sticla cu apa.I-am plantat in curte si sunt f bine.Au si fructe.Se prind f usor.Deja ti-a inflorit zephirantes!Liliacul e de vis.Eu am alb copac mare,am si ca al tau dar e mic,inca nu a inflorit.

  11. Victoria zice:

    wow,bine ca mi-ai spus.Acum are deja fructe formate,dar dupa ce se trec,o sa incerc.Imi place sa am cat mai multe fructe in curte,asa ca voi face asta cu siguranta.
    La mine s-a innorat putin si bate vantul.Presimt ca vom sta mai pe langa casa azi.Ar fi buna o ploaie.Chiar daca am stat aseara 2 ore cu furtunul in mana,nimic nu se compara cu o ploaie buna.
    O zi frumoasa iti doresc.

  12. Victoria zice:

    Apropo,la fiecare post al tau dau sa fiu anuntata de comentariile viitoare,dar degeaba.Nu primesc nimic. 😦

  13. Elisa zice:

    Feteloooor,buna dimineata dragele mele harnicute!

    Maryanne,e bine si asa dar e mai complicat cu pusul in apa 🙂
    Mai,zephirantes asta face de trei ori,in trei serii,asa a facut anul trecut insa acum vad ca doar cate-o floare in fiecare ghiveci.Astept sa iasa seria cu mai multe 🙂
    Liliecii mei nu-s ca anul trecut,departe!!Cel din fata are putine flori iar cel din spate are multe si mici si decolorate.Cred ca vremea asta cu soare de vara nu ii place liliacului si nici n-o sa tina mult florile,asa cred,dar miroase toata curtea de crezi ca ai intrat in parfumerie…naturala 🙂

    Victoria,
    nu,nu le rupe dupa ce se trec fructele,primavara e bine inainte de a infrunzi.
    Azi este nor si la noi dar nu cred ca va ploua asa ca eu am fost direct din pat in gradina,am udat.Am de plivit morcovii si pastarnacul a rasarit mai astept patrunjelui,ala e mai incet si abia de o saptamana,10 zile l-am semanat.
    Cu ploaia asa este dar eu am facut treaba buna si cu furtunul si chiar mi-a placut fiindca au fost plantele mai sanatoase,nu apar ciupercile si manele.Au fost veri,acu 2 ani de ex. cand am avut 3 ploi in 2 luni….

    Si eu va pup si va doresc sa va bucurati de primavara asta minunata-care-a dat direct in vara 😀

    Victoria,eu nu am interzis dar fa altceva,da click la Email subscriptionl imediat sub Comentarii recente si iti vor veni pe mail toate si postarile si comentariile.Eu am incercat sa vad si asa este.Sa-mi spui daca e asa…

  14. Elisa zice:

    Draga mea Gabi,parca te si vad sub liliac inspirand puternic asa cum fac eu cateodata 🙂 Te pup si spune-mi data viitoare unde te-ai plimbat caci la Deva sunt parcuri frumoase,da? 🙂
    Multumesc pentru pinguri 🙂

  15. theodora0303 zice:

    Si eu am doua tufe de liliac in gradina.
    Imi place foarte mult cum miroase liliacul.
    Si mirosul iasomiei este foarte placut.
    Am si cateva lalele si narcise.
    Au inflorit si capsunele.

  16. Pingback: Parlamentul European a votat o rezolutie care interzice cianurile în minerit « Hai ca se poate!

  17. Pingback: După ploaie « Gabriela Savitsky

  18. Victoria zice:

    Am inteles,atunci la primavara viitoare.Oricum e mai bine asa ca,pana atunci,ma organizez si eu mai bine in gradina.
    dau si acolo si o sa iti spun daca merge. :))

  19. Pingback: The Lion Jim and Leonessa Sonia « Andi Bob

  20. Pingback: Link-exchange « Ioan Usca

  21. Maryanne zice:

    eu am pus nuielele in apa,ca nu aveam timp sa le pun in pamant si era si frig in ian-febr cand i-am taiat.Nu stiam ca vor da si radacii,am zis sa-i tin in apa pana ii pun in curte.Si asta a fost.Bine ca merge si asa si direct in pamant.

Lasă un răspuns

