Este deja 3 Mai

M-am uitat pe prognoza meteo pentru zona mea si constat ca nu mai am de ce sa astept cu rasadurile in balcon.Sunt mari,mai ales rosiile,incep inflorirea,le ud de 2 ori pe zi fiindca in cutii au pamant putin pentru cat este o planta de mare asa ca m-am hotarat sa le mut in gradina,diseara ,ca sa nu faca sotul meu un soc(nu vorbisem de ieri).

Cam astea sunt minimele,caci ele ma intereseaza pe mine,desi prognoza este una si zapada de la Balea,ati vazut si voi,este de un metru,se schiaza.

Prognoza meteo pentru urmatoarele 14 zile

Marti ,04 Mai                                         
Minim:11°C
Maxim:26°C
Soare, putin noros

Miercuri, 05 mai
Minim:13°C
Maxim:27°C
Cer mai mult noros


Joi, 06 mai
Minim:10°C
Maxim:26°C
Cer noros

Vineri, 07 mai                                         
Minim:9°C
Maxim:19°C
Cer noros


Sambata, 08 mai
Minim:11°C
Maxim:21°C
Soare, putin noros

Duminica, 09 mai
Minim:11°C
Maxim:24°C
Cer mai mult noros


Luni, 10 mai
Minim:7°C
Maxim:19°C
Ploaie

Marti, 11 mai
Minim:12°C
Maxim:21°C
Furtuna cu descarcari electrice


Miercuri, 12 mai                                                        
Minim:9°C
Maxim:16°C
Furtuna cu descarcari electrice

Joi, 13 mai
Minim:9°C
Maxim:20°C
Furtuna cu descarcari electrice


Vineri, 14 mai
Minim:10°C
Maxim:22°C
Soare, putin noros

Sambata, 15 mai
Minim:9°C
Maxim:22°C
Cer mai mult noros


Duminica, 16 mai
Minim:9°C
Maxim:18°C
Furtuna cu descarcari electrice

Luni, 17 mai
Minim:9°C
Maxim:17°C
Ploaie
(vremea.ro)

Acest articol a fost publicat în Prognoza meteo, Rasaduri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Este deja 3 Mai

  1. Pingback: De ce primeste varul lui Videanu 5500 de euro leafa de la stat « Hai ca se poate!

  2. Pingback: Îngerul Laur « Andi Bob

  3. Pingback: Acum 23 de ani… « my heart to your heart

  4. Pingback: Încă « Nataşa

  5. Si pe aici am inceput sa punem rasadurile in gradina, bine ca s-a mai incalzit afara ! Cat despre faza cu prognoza, ne-am uitat sambata trecuta la cea pe 7 zile si ziceau ca ploua la Deva , dar n-a cazut o picatura de ploaie …:))

  6. Victoria zice:

    arata foarte frumos rasadurile tale.Ale mele,cele cumparate din targ,au inceput sa formeze gogonelele.Azi incep sa pregatesc randurile pentru rosiile mele.Nu sunt atat de mari ca ale tale,dar sunt destul de bine crescute,iar la mine de 2 zile sunt 26-27 grade. Si de 4 zile nu mai acopar rasadnitele,asa ca e musai sa le mut.
    Si am mai ramas si singura din nou :(((((( Iar a plecat Marius 2 saptamani in misiune.Iar se joaca de-a razboiul.Off.Si eu…….dar eu ma lupt cu gradina mea. haha

  7. fla zice:

    Foarte frumoase rasaduri, aveti! Mare atentie la prognoza meteo! Saptamana trecuta(mai exact luni) dupa o prealabila si riguroasa consultare a prognozei meteo, am pus rosiile(paradaicile).Marti dupa-amiaza s-a innorat si dintr-o data a inceput…grindina.(nici o prognoza nu facea vorbire despre posibilitatea asta)Doar 1 min a cazut grindina dupa care a plouat un pic.Sa vedeti cum arata bietele rasaduri! Parca sunt arse sau parlite.Vecina zice ca o sa dea alte frunze(cam 30% din frunze arata rau) si sa nu cumpar alte rasaduri.(mai ales ca se pare ca s-au prins toate,le-am pus parii si le-am legat sambata)

  8. Elisa zice:

    Fla,
    asa este,zice bine vecina,se refac vazand cu ochii.Eu am patit asa acum 2 ani a doau zi dupa plantare si aveau si flori,dar si-au revenit repede.
    Draga mea,nu am ce face,oricum grindina este un fenomen local nu-l pot prevedea decat prognozele pe scurta durata si eu de ce sa mai astept,poate sa vina grindina si in 10 mai pe la noi insa de bruma mi-e mai frica,fiindca bruma strica toata planta 🙂
    Doamne ajuta sa fie bine!

    Victoria,
    spor la treburi si pe miercuri,joi sa te uiti in cutia postala 😀

  9. Elisa zice:

    Praf de Stele,
    o,daaa…anul trecut de cate ori anunta ca in centrul tarii ploua …pe la noi doar mizguia de umezea praful,atat.
    Ce sa fac? vad ca si al meu zice ca sa le punem.Ba,el obisnuit cu mine sa fac toata treaba deodata ma intreaba:
    -punem si ardeii? hahahaha…
    nuuuu,ardeii ii las ca le place in balcon,sa mai creasca si ei nitel 🙂

  10. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Eaudemoiselle. Numele lor. Parfumul, o provocare (partea a XXIX-a)

  11. Pingback: Sensul vieţii « Ioan Usca

  12. Pingback: Jaf cu o surubelnita si puloverul tras peste fata « Hai ca se poate!

  13. Victoria zice:

    Vai de mine.Ce ai facut????? Daca ai trimis pe adresa din Bucuresti nu e bine deloc 😦
    Eu nu mai tin minte dar parca totusi ai adresa de aici………. Daca e pe adresa de aici atunci e bine.Te pup cu drag.Oricum esti o draguta ca intotdeauna.

  14. Victoria zice:

    Apropo,dupa ce am luat folia de plastic de pe rasadurile de rosii plantate in gradina,au fost doua zile cu bruma dimineata.Mi-a parlit cateva frunze,dar in rest arata bine si s-au mentinut si florile,desi ma speriasem putin la cat de frig a fost.Si bruma a fost destul de serioasa.

  15. g1b2i3 zice:

    Buna dimineata, Elisa!Deja suntem in 4 mai si deja soarele straluceste la aceasta ora. (7:50), iar pasarile se aud ciripind vesele.
    O zi frumoasa!

  16. Elisa zice:

    Da,Gabi si eu ciripesc…adica…bombanesc pe aici ca tre’sa continui munca inceputa ieri.Plantez rosii,as sta si la televizor,as si pleca in gradina,deci am o MARE dilema 😆
    Buna dimineata draga Gabi! E 7.55 😀

  17. Elisa zice:

    Victoria,
    tu sigur,la acesta ora,esti deja pe front 😀 Pe frontul de lucru,zic 😛
    Spor la treaba si nu exagera caci mai e si maine-o zi.La noi cica nu va ploua pana martea viitoare 😦 si atunci cu furtuna si alea-alea 😛

  18. Pingback: François Gérard, pictor neoclasic francez « my heart to your heart

  19. Pingback: Rondul de noapte « Ioan Usca

  20. Pingback: Nu vreau sa geama posesorii de Q7 « Hai ca se poate!

  21. Manole zice:

    Spor la treaba, Eli! 🙂

  22. Victoria zice:

    Nu stiu la ce ora ai scris ,dar chiar am fost afara,de la 9.30 pana la 12.30.Am plantat cateva rasaduri de rosii,varza chinezeasca:)) si ardei iuti.Abia astept sa creasca varza chinezeasca a vad cum este. Dupa ce se trezeste David ma apuc sa mai pregatesc alte parcele pe care sa mai plantez si maine rasaduri.
    Am o multime de plantat si iar am ramas singura 2 saptamani 😦 off

  23. Victoria zice:

    acum am vazut ca ai scris pe la 8.Inca eram in casa ca am ramas doar cu David si pana se trezeste,pana ii dau sa manance,il imbrac,il conving ca trebuie sa hranim si catelul,ca trebuie sa iesim afara ca avem treaba…si tot asa :))
    Nici nu prea mai pot sa fac multe ca obosesc repede,asa ca o iau usor.Cat pot fac,cat nu….mai las si la altii.

  24. Pingback: Am primit premiu! « Nataşa

  25. Elisa zice:

    Manole,
    avui spor,da insa cand terminai eu cu treaba si venii sa ma odihnesc,ce crezi?ghinion…au venit rudele sarace de la tara la vecini si inca mai dau cu toporul si ciocanul…sparg busteni.Deci,vaaaiiii…viata mea!!!Vroiam sa ma spal si sa stau pe balansoar la umbra marului,la 2 pasi de lemnele lor dar problema e ca se transmite prin pamant bubuitura si cu capul pe perna se simte amplificat.

    Victoria,
    tu cel putin,dupa cum am vazut in poze,ai vecini la mare distanta,ferice de tine!!!S-o auzi pe asta cu lemnele cum tipa la telefon si cum incheie cu papapapapapapaapapapapapappa 😀 ,iar cand apare si asta din curte,din fata….alta „dixtractie „pe mine,deci…uneori imi doresc sa locuiesc la bloc,intr-un bloc cu oameni civilizati care nu striga,care nu tipa,care nu se bat,care nu chefuie noptile,care nu…. ha,ha,ha!

  26. Pingback: Facerea de bine « Ioan Usca

  27. Maryanne zice:

    la noi e mai cald,de doua saptamani le-am pus in gradina rasadurile.Nu erau asa mari si frumoase ca la tine ,dar le-am pus si sunt f bine.

  28. Elisa zice:

    Maryanne,
    daca este cald au crescut deja frunzele alea de un verde inchis in gradina,da?Eu inca nu le-am stropit cu nimic,tu le-ai stropit cu ceva?

  29. Maryanne zice:

    Da,frunzele sunt verde inchis,sunt sanatoase ,dar le-am stropit preventiv in seara asta ,ca mi-a ramas solutie de la stropitul viei.Shavit si un insecticid.

  30. Elisa zice:

    Eu le las pana dupa prima ploaie si le vom stropi si noi cu ceva.Merci.

Lasă un răspuns

