La stiri…

tatal ,catre reporter ,despre fiica-sa:

„i-am oferit tot ce se poate intampla in viata”

Ce tata generos!!!!!

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la La stiri…

  1. Victoria zice:

    hahahahahaha,tocmai ce am vazut si eu

  2. Nataşa zice:

    Cred că a fost o întâmplare că i-a oferit toate astea.

  3. Elisa zice:

    Victoria,
    ploua si la voi?
    ce copii nerecunoscatori!! dupa ce tatii le ofera TOT ei le mai fac si probleme…. 😦

  4. Pingback: Decizie « Nataşa

  5. Victoria zice:

    hahahahahahha,am lesinat de ras la stiri.Si acum ma faci si tu sa rad. :))
    ploua de ieri incontinuu.Eu ma bucur,caci nimic nu se compara cu o ploaie buna pentru tot ce am in gradina.
    Numai sotul meu nu se bucura,ca s-a apucat sa toarne stalpii la gard si acum nu mai poate face nimic.Tocmai cand avea si el 2 zile libere. 😦

  6. Elisa zice:

    Nah,asta e…se mai intampla si asa si are si dansul nevoie de nitica odihna.Al meu a ramas ieri acasa sa vopseasca gardurile si asa am scapat eu de dat la harlet si aseara mi-am sadit varza de Bx si brocoli,am semanat castraveti si pastarnac,aseara eram destul de obosita ,dar nu prea mai am treaba deocamdata.Aaa…am plivit si prin rasaduri o ora…Azi o sa se alungeasca rosiile fiind cam intunecos dar nah,asta este…aud ca maine va fi soare.

  7. Victoria zice:

    si eu trebuie sa plivesc la rasaduri dar acum,fiind asa de ud pe jos,nu pot intra in gradina 😦

  8. Victoria zice:

    Te pup si iti doresc o zi frumoasa.Eu ma apuc de treburi ca am o gramada.Vad ca si ploaia se mai potoleste,asa ca…..pe cai!!!

  9. Elisa zice:

    Natasa,
    poate,dar era asa de sigur ca el nu gresise cu nimic si facuse…TOTUL! Mai rar am vazut un om atat de sigur,fara niciun dubiu.

    Victoria,
    gat,la treaba…eu nu deschisei nici poarta si „nemernicul” de laptar nu m-a sunat…a lasat laptele la vecini,caaaahhh ca mi-a stricat ziua,de unde eram asa de fericita de ploaieeee :(((((

  10. AnaAyana zice:

    I-a oferit si imprevizibilul imprevizibilului? 🙂

  11. Elisa zice:

    AnaAyana,
    eh,i-a oferit si el ce-a trait si auzit la birt ca doar nu din Dostoievski???

Lasă un răspuns

