Cireşul meu drag

Acest articol a fost publicat în Amintirile mele, flori, pomi și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Cireşul meu drag

  1. daniela zice:

    SUPERB!!! si eu stau la casa dar nu am ciresi a mei sunt plantati doar de anul trecut dar astept sa infloreasca merii!!!

  2. Elisa zice:

    Daniela,
    am pozat marul de vara in buton roz,este o splendoare,dar astept sa se deschida treptat sa-i fac poze succesiv si sa le postez deodata…
    Da,…si miroase minunat sub el sau cand treci pe langa el…si visinul la fel,dar el este mic.

  3. Mica zice:

    In perioada in care infloresc ciresiijaponezii au trei
    zile libere in care nu fac altceva decat sa-i admire.
    Pentru mine este cel mai iubit pom fructifer cu fructul
    cel mai mult consumat.Am si eu unul ,dar momentan
    este in primul an de rod.

  4. gina zice:

    Vad ca l-ai impodobit cu „sperietoarea” din timp 🙂 Sa dea Domnul vreme buna si sa ai cirese cat si flori ca suntem multi pofticiosi 🙂

  5. Elisa zice:

    Gina,
    vrabiile se intreceau rupand mugurii de flori si acum florile si de cires si de primule din acest motiv sunt sperietorile, nu pentru cirese….
    Ieri am avut zumzet de albine sub el si azi de dimineata dar de-acum incepe o perioada rece si fara soare si asta nu-i prea bine pentru polenizare,dar nah…cum o vrea Dumnezeu 🙂

    Mica,
    cine citeste blogul meu de la’nceput stie ce importanta are pentru mine ciresul acesta,acesta si nu altul,de aia am scris ciresul meu drag…el este special.Poate ai timp sa te uiti si pe primul meu blog la postarile din martie si aprilie ,vei afla de ce-i special 🙂
    Sa-ti infloreasca si sa rodeasca si al tau !

  6. zincabeiu zice:

    Cel mai spectaculos pom , cu fructele cele mai decorative !

  7. Elisa zice:

    Asa este,Zinca draga 🙂

  8. Mica zice:

    Elisa,imi pare rau ,am parcurs articolele din martie
    si aprilie si nu am gasit ceea ce doresti tu sa aflu
    despre ciresul tau.
    Nu vrei sa-mi indici postarea?

  9. g1b2i3 zice:

    draga Elisa, il pup si-l imbratisez cu drag pe ciresu tau!
    Aveam si eu unul, inca mai este in fata blocului in care am crescut.Plantat de mine.
    Doar ca a fost nevoie sa i se taie multe crengi si foarte greu se mai ajunge la cirese.

  10. Pingback: Odilon Redon, pictor simbolist şi litograf francez. « my heart to your heart

  11. Elisa zice:

    Mica,
    uite,era pe 20 aprilie si este link pentru poveste…dai click pe …aici… la finele postarii acesteia

    https://elisagradinameadevis.wordpress.com/2009/04/20/ciresul-de-la-mama/

  12. Elisa zice:

    Gabi,
    te mai duci pe la vechea ta locuinta sa vezi ciresul???Ceee faaaiiinn!!!!Du-te acum cand este inflorit,s-ar bucura ciresul tau tare mult,crede-ma 🙂

  13. Manole zice:

    Ha, se aseamana cu visinul meu scump!(in paranteza fie spus, altul n-am) 😀

  14. Elisa zice:

    Ha,ha,ha,ha,ha! Manole,ce scumpa esti ….la vedere 😆
    si acaparatoare rau de tot…deja ti l-ai insusit,ha? Visinul,de el zic…sa-ti traiasca!
    ‘Mneata buna! 🙂 si servici usor !

  15. Maryanne zice:

    ciresul in toata splendoarea lui.E minunat!

  16. Elisa zice:

    ‘Neata,Maryanne 🙂 si la voi ploua?
    azi o duc boiereste,am si mancare facuta…..trai pe vatrai,nu alta hahaha!
    Da,pentru cires ar trebui soare si albine dar sper asta de maine 🙂

  17. Victoria zice:

    Minunat.Se vad superb lalelele rosii de sub el,printre miile de flori albe.
    Am primit si eu un piersic de Paste,caruia vad ca ii merge de minune in gradina mea.Abia astept in toamna sa ne mai luam si alti pomi.Ciresul de Mai este primul pe lista.

  18. Elisa zice:

    Victoria,
    sigur ca-i bine sa ai pomi in gradina, si pentru flori si pentru fructe si pentru inima,minte si…literatura 😛

  19. Mica zice:

    Am citit cu sfiala lacel link si ti-am scris un comentariu
    pentru sufletele noastre indurerate.
    Nimic nu este intamplator in viata .
    O zi cu multa lumina in suflet si gradina!

  20. alice zice:

    Încântător…
    Deseori revin aici pe blog în timpul zilei când lucrez la calculator, doar ca sa revăd pozele.
    Am fost duminica la mama, si am descoperit în gradina de flori multe minunăţii ale naturii; casa fiind achiziţionată astă-iarnă, nu ştiam deci ce va răsări în grădină, majoritatea florilor au fost surpriză.
    Nu cunosc copacii bine, aşa că la fel surprizele continuă odată cu înflorirea lor, când, cât-de-cât îmi dau seama ce fructe voi avea 🙂

    Vroiam să mă mândresc şi aici cu câteva poze, dar telefonul m-a lăsat baltă descărcându-se 😦
    Poate data viitoare…

  21. Elisa zice:

    Mica,
    imi pare rau de ce vi s-a’ntamplat 😦

    Alice,
    o sa-i inveti,o sa-ti placa sa mergi mai des acolo,va fi o ACASA cum multa lume si-ar dori,sa fii fericita ca ai parintii la tara!

Lasă un răspuns

