Duminică înflorită

Sper ca v-am convins sa inchideti computerul si sa plecati prin parcuri sau prin paduri,pe afara,prin natura.

Duminica placuta dragi prieteni !

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Duminică înflorită

  1. Pingback: Din clipa în care fotojurnalistul dorește ca fotografia să rămână vie « Andi Bob

  2. huni zice:

    Da, ai dreptate Elisa, bine ca m-ai amintit sa nu-mi mai pierd vremea aici, in fata calculatorului, ca este o zi superba. Ai o adevarata „avalansa” de culori si flori in gradina, foarte frumos!
    O duminica frumoasa si tie, m-am si dus in gradina :)!

  3. matilda zice:

    Tocmai m-am întors de-afară. E superb, într-adevăr ! După masa de prînz mai ieşim să ne bucurăm de culorile primăverii, mai ales că de mîine va ploua.
    Duminică însorită şi în suflet, Elisa dragă !

  4. ghiocel07 zice:

    O zi superba, desi la noi este racoare. Macar este soare. Cand am vazut fotografiile de mai sus imi venea sa dau o fuga pana la tine sa-mi incarc bateriile in curte printre florile minunate. Intr-o buna zi te trezesti cu mine la poarta! O duminica frumoasa in continuare.

  5. Mirela zice:

    Elisa, superbă e grădina ta primăvara! (și vara, și toamna, și iar primăvara!)
    Vino să iei un buchețel de zambile, strecurate pentru tine printre magnolii! 🙂

  6. zincabeiu zice:

    Prin parcuri ? Pai, nu vine noru’ ?

  7. Elisa zice:

    Huni,
    asa este dupa o multime de ani,desi recunosc ca gradinuta nr 2 am facut-o de curand,erau in locul ei 2 visioni mari si iarba si cand am vazut un pui de visin care a si facut flori am schimbat peisajul,visinii imbatranesc si trebuiesc intineriti,deci asa…la mine este frumos fiindca sunt infhesuite,asta-i avantajul spatiului putin,caci daca ar fi rare si s-ar vedea pamantul printre ele…ma rog,mie nu mi-ar placea,decat in cazut tufelor de trandafiri inflorite cu 25 de flori pe tufa 🙂

    Matilda,
    multumesc draga mea,iti doresc la fel si poate ca nu ploua chiar de maine…sa mai vina albinele la florile de cires si de visin…

    Ghiocel07,
    stai la bloc?Aha…avantaj tu ,fiindca incui te urci in masina si pleci… 🙂

    Mirela,
    frumoase zambilele albe,multumesc pentru dedicatie.Recunosc ca prima data cand m-am uitat la ele nu am citit 🙂

  8. Elisa zice:

    Zinca,
    sotul meu s-a uitat aseara/noapte…pe cer si a vazut stelele.Pai,daca era nor de cenusa nu obtura lumina stelelor??? Si,pe urma,nu ne-au tot spus ca nu coboara mai jos de 6000 de metri???si ca daca maine va ploua ploaia vine de sub norul de cenusa deci nu ne afecteaza??
    Sa-l mai crezi pe boc si-ai lui invitati la masa guvernarii!!!!?Doamne ajuta sa nu ne afecteze nici pe noi si nici plantele.

  9. Gabrielle zice:

    waw! elisa, ai cu ce te mandri!
    noi am revenit in tara adoptiva 😉 si este atat de linistit si frumoas acum aici, k nu mai am ce sa mai spun pentru cateva luni 😉 din septembrie insa, incepe calvarul…
    te pup cu drag
    g

  10. Elisa zice:

    Gabrielle,
    bine te-ai intors! 🙂
    De ce incepe calvarul??mergeti toti la scoala???hahaha!
    Deci,am avut dreptate,da?? Trebuie sa vii aici ca sa apreciezi ce ai acolo,asta le spuneam tuturor celor care traind o viata civilizata pe aiurea se lamenteaza ca le e dor de Romania…sa vina sa traiasca aici ca sa le piara dorul,hahahaha!
    Te pup si eu si astept mail cu detalii din calatorie.

  11. daniela zice:

    Superb!!! ce frumoasa este PRIMAVARA!!!

  12. huni zice:

    Da, sunt mult mai frumoase, daca sunt inghesuite si mie imi place mai mult. A pus sotia mea un rand de lalele, tot asa, care vor inflori pentru prima data in curand si sper sa avem un „gard viu” de lalele (macar pentru o scurta perioada :)).

  13. Pingback: A. P. Cehov – Ninocika « Ioan Usca

  14. Pingback: “Internetul este o armă cu două tăişuri”. « Supravietuitor's Blog

  15. CARMEN zice:

    Minunat! un mic paradis ti-a daruit primavara 🙂 la mine nu se grabeste…dar nu ma plâng! ma bucur de doua ori de frumusetea florilor: mai întâi la tine, apoi pe aici.
    Draga Elisa, câta munca ai cu rasadurile! dar cine va avea cea mai frumoasa gradina din lume?! ELISA! Te pup si-ti doresc putere de munca dar si satisfactii si bucurii.

  16. Elisa zice:

    Daniela,
    cateodata este si posaca,precum azi 🙂

    Huni,
    sa te bucuri de lalelele voastre 🙂

    Carmen,
    azi,ca nu am iesit afara , fiindca ploua ,ma simt ca-n cusca,nici digestia nu merge 😦

Lasă un răspuns

