Oprea independentul

L-a auzit cineva pe acest om tinand vreun discurs?As vrea si eu sa-l aud vorbind,”editand fraze”,  prezentand si explicand ,caci eu nu l-am vazut pe dumnealui decat dand din cap de sus in jos ca si calul care-o face la fiecare pas. Daca dl acesta vorbeste undeva,la vreo televiziune, va rog sa-mi dati un bip.Sunt curioasa despre  capacitatile intelectuale ale domniei sale.

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Oprea independentul

  1. Elisa zice:

    Da,am gasit eu si m-am lamurit,hahahahaa!

  2. gina zice:

    Doamne Elisa, ce cauta asta printre flori, rasaduri, s.a.? Nici la muraturi nu mergea ca ale tale sunt bune, poate langa cele a vecinilor mei care le tin la subsol pana im iulie cand incep sa miroase rau de tot.” Generalul” parca a facut scoala cu Boureanu, vb la fel si cred ca au acelasi IQ, de impertinenta si tupeu nu mai spun

  3. Elisa zice:

    Ai dreptate…tre’sa caut o poza mai mica.M-a stresat destul numai trecandu-mi prin fata ochilor.L-am auzit pe tube,gen
    smeker de mahala
    ajuns cineva

  4. ghiocel07 zice:

    Buruienile nu au ce cauta aici. Scuze, dar pentru mine asta reprezinta tov. de mai sus. Nici nu merita sa-i pomenesc numele.

  5. Elisa zice:

    Haide,mai…v-am spus ca blogul meu nu-i vitrina,da? este viata mea si o mare parte din viata mea este afectata de monstrii ca asta 😦

  6. g1b2i3 zice:

    Elisa, nu vorbeste foarte mult, insa face.Ce va mai face, vom vedea.

  7. Pingback: Galerie de pictura Ford Madox Brown,pictor englez « my heart to your heart

  8. Elisa zice:

    Gabi,
    ce face caci in afara de duduia eu nu vad sa faca nimeni nimic…ba da,mai e si strambatura de berceanu care face….grimase 😀

  9. Pingback: Cărtărescu prins intre admiratia pentru Basescu si ura pentru PNL si PSD « Hai ca se poate!

  10. Toni zice:

    OK, te-am găsit!
    Despre Polonic n-am nici un chef să zic ceva, chiar nu merită.
    Îi spun aşa din două motive:
    1. A fost ofiţer de popotă.
    2. Toarnă.
    Un general făcut la apelul de seară, un prefect al capitalei la nivelul celorlaţi, vezi Mioara Matache, adică zero, un dezertor şi-un turnător jalnic, pe care nu noi, ci Timpul îl va condamna definitiv.
    Un tip despre care istoria nu va reţine nimic. Absolut nimic.

  11. Elisa zice:

    Toni,
    bine-ai venit in gradina mea.
    La un mment dat mi-a stat pe creier acest individ si trebuia sa-l iau de acolo…asa scriind doua vorbe.Astfel am scapat de nimicul de el.Sa-l judece istoria!
    Te mai astept.

Lasă un răspuns

