Păzind cireşele ce vor veni

si paradisul de sub cires

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Păzind cireşele ce vor veni

  1. CARMEN zice:

    Oooo, ce lalele frumoase ai! la noi e înca frig, nu a îndraznit nici una sa scoata capul dintre frunze! Dar de vineri se spune ca se va încalzii. Acum ploua, ca e cam seceta!
    Ciresul si noi l-am pazit cu plasa, dar e munca de o zi întreaga -15 ore sa îmbraci pomul!
    Ei, asta e!
    PS: am adresa noua: http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/, ca cea veche spuneau mai multi ca dureaza mult la deschidere 🙂

  2. Pingback: Încoronarea presei virtuale « Andi Bob

  3. Elisa zice:

    Carmen,
    am si trecut in blogroll noua ta adresa,uite o sa dau si un ping pe ea ca sa stie lumea 🙂

  4. zincabeiu zice:

    Acu’ le pazesti cu plasa iar peste o luna cu paru’ !Cat despre lalele…sunt florile mele preferate (alaturi de margarete). Multumesc, ce bucurie sa le privesc !

  5. Elisa zice:

    Zinca,
    am pus niste sperietori,ce plasaaa???Cum sa inconjori asa un pom mare cu plasa,nici n-am auzit asta decat azi la Carmen,dar nu stiu cum arata.
    Sa stii ca acum le strica vrabiile,era, zilele trecute ,covor de muguri ciuguliti de vrabii,le alungam cu o prajina dar n-am timp sa stau de ele.Vad ca astea au efect,parca au incetat,ca ma imbolnavisera,nu alta…Vrabiile sunt draci impielitati,pasari care strica pe langa casa,stiu de la mama.
    Si stii cate sunt? sute… :(((((
    Ciorile nu au stricat anul trecut mai mult de 20 de cirese 😀
    Ma bucur ca-ti plac lalelele 🙂 si mie

  6. matilda zice:

    Aş parodia nişte versuri dragi mie :

    Iubito, în curte tu ai
    o floare din Insula Rai !

    Superbe lalele !

  7. Ninu zice:

    Of… pai leac contra vrabiilor exista, l-a gasit Mao Zedond imediat dupa Revolutia culturala, China a scapat de vrabii , si a fost super 🙂 … problema este ca o sa ai nevoie de o alarma AntiNinu.. ca deja fac planuri cum as putea sa-ti atac ciresul :))

    Carmen, Un Blog se incarca greu din cauza Codurilor HTLM puse pe el, ( publicitati, poze, calendare, ceasuri, etc ) daca iti faci unul nou si pui pe el tot ce avea cel vechi la fel va fi, trebuie gasita sursa care ingreuneaza incarcarea lui si eliminata, si blogul va merge ok, eu am avut un Widget cu ora pe Glob si nu doar se incarca greu, ci citeodata nu se incarca deloc, l-am eliminat si e OK… De aceea WordPress-ul blocheaza adaugarea de Widgeturi pe blogurile patronate, ca sa nu se incarce greu si lumea sa renunte la ele crezind ca ei sint de vina.

  8. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa, ce primavara frumoasa e la tine!
    Ieri am cam umblat cu treburi si am vazut un rondo cu panselute violet inchis.Le-am admirat si le-as fi fotografiat, dar cu ce.
    Am admirat toti copacii inloriti si am constatat ca acusi se vor scutura florile.
    E frumos, dar parca nu mai e primavara mea!

  9. Pingback: Galerie de pictura Thomas Hart Benton « my heart to your heart

  10. Manole zice:

    Ieri, uitansu-se in gradina, ma intraba al meu:
    -Unde-s lalelele tale? Ca aveai o gramada!
    -In gradina…
    -Pai, nu le vad…
    -Nu te uiti dupa ce trebuie!
    -Cum adica?
    – Tu te uiti dupa flori, si gradina e plina de frunze!=))
    Din cauza pamantului lutos, nu mai ies si florile, doar frunzele. Abia una singura a iesit si floarea avea 3 cm. Mai am 2 iesite prin ghivecele mari. Atat. Si stiu c-am plantat cred vreo 50…
    Narcisele si ele la fel…imi rasar numai frunzele…
    Ma uit la ale tale, sunt superbe!

  11. Elisa zice:

    Buna dimineata dragele/ii mele/i!
    Matilda,
    ce fain,parca le stiu dar nu-mi amintesc…

    Gabi,
    draga mea,primavara este si a noastra,doar trebuie sa vrem asta…eu vreau din tot sufletul si ma pitulesc pe langa copiii mei si astfel primavara e si a mea 🙂

    Manole,
    si eu am unele care de cand a facut vecinul gardul asta inalt din tabla…lalelele de pe langa el nu mai infloresc si au doar frunze.Lalelele au nevoie de soare,nu cred ca pamantul e de vina si la tine pe pamant este cam umbra,din cate mi-am dat eu seama,mai ales de cand ai inlocuit gardul cu unul mai…aratos.Deci,dupa ce se trec frunzele dar cand inca le vezi pe unde sunt poti sa le scoti si in august sa le plantezi fie in loc cu soare,fie….prin ghivece.Eu asa am vrut sa fac ,de anul trecut, insa am uitat la vremea respectiva si apoi nu mai stiam unde sunt bulbii.
    Deci,crede-ma…gardul e de vina fiindca pamantul era tot asta si cand infloreau,nu?

  12. Maryanne zice:

    Paguboase pasarile astea.Si mie toamna trecuta mi-au cam dat graurii de furca in vie la soiurile tarzii.Stateam la panda si aruncam cu petarde .Fugeau si iar reveneau.

  13. Elisa zice:

    Ninu,
    nicio sansa…hahahaha! E plin de clopote prin pom 😆

  14. theodora0303 zice:

    Buna!
    Am facut si cateva poze cu visinul inflorit.
    Nu am avut inca timp sa descarc pozele pe calculator.
    O zi buna!

  15. Elisa zice:

    Maryanne,
    ooo,graurii sunt ca lacustele…umbla in stoluri si fac prapad.Stiu de cand pazeam la cirese….pe vremuri.Clopoteam cu clopotel si strigam sa plece…

  16. Elisa zice:

    Theodora0303,
    o sa le descarci si le vom vedea 🙂 Visinul meu are doar boboci,este cu cateva zile in urma ciresului,desi nici ciresul nu s-a deschios tot,inca 🙂
    Si eu iti doresc o zi de primavara cu bucurii 🙂

  17. Manole zice:

    Gardul e spre nord, si cel vechi, tot opac a fost. Dar ideea cu scosul e buna, o sa le replantez mai in soare sau tot in ghivece 🙂

  18. Elisa zice:

    Pai,da,Draga mea,dar la nord este gardul si la sud este casa ta,deci este un spatiu f ingust cu soare doar la pranz,gresesc?
    Stii ce merg bine la tine?? pe verticala,asa cum ai avcut in ghivece suspendate si clematitele care se urca si infloresc deasupra,nu-i asa? Poate gresesc…. 🙂

  19. Pingback: La ţel « Ioan Usca

  20. Manole zice:

    Nu, nu gresesti, asa e 🙂
    Da’ vroiam si eu lalele, nah 😀
    O sa vad cum si unde o sa le mut. Si cred ca n-or sa fie singurele 🙂

  21. Elisa zice:

    Si la mine,desi este spre sud pe partea aia nu mai merge nimic,trandafirii au crescut cat pomii ca sa-si scoata florile la lumina,nici banuteii nu infloresc acolo,nimic.Dar,ce sa pun>ce merge la umbra??

  22. Pingback: Ce si cum gandeste Teo Trandafir « Hai ca se poate!

  23. Andi zice:

    Am o stol de fluturi, îi trimit să dea o raită printre cireșele care vor veni 🙂

    Ziulica bună

  24. Dumi zice:

    „Ciresile ce vor veni” poate si visinii sau ciresii amari dece nu. Dar dece nu si caisii, corcodusii,piersicii,merii si alti pomi de „galben”. Ca eu sunt fan Galben ca-mi place sau nu.

    Raspuns:
    „Ciresele”
    cires,ciresi-pom
    cireasa,cirese- fruct
    eu asa stiu zi zic(nu m-am uitat in dex 🙂

    habar n-am ce-ai vrut sa spui cu ” de galben”

  25. Elisa zice:

    Da,Andi,dar mi-e teama ca le ingheata aripioarele…asa-i de frig azi… 😦

  26. Mirela zice:

    Ce minunății! Ce lalele….ce cireșe bune vei avea, sunt cele mai bune când le culegi tu de pe crengi! 😛
    Îmi amintesc de un cireș din copilărie, pe care-l jefuiam de rod (cu acordul proprietarilor, normal!) și știu că nu am mai mâncat asemenea cireșe niciodată…Dar văd că trebuie păzite, bănuiesc că de păsări. 😉
    Superbă e grădina primăvara! 🙂

  27. Elisa zice:

    Da,Mirela,vrabiile pur si simplu rup mugurii de flori si-i dau pe jos,se intrec in asta si florile le rup,flori de cires si de primule.Eu zic ca-s deviate genetic fiindca nu fac asta pentru a se hrani ci doar in joaca sau cine stie???caci am stropit de insecte,deci nu cauta insecte prin flori,le rup si atat.
    Ma doare sufletul caci sunt ca lacustele si da,ciresele mele sunt ceva ce nu exista pe piata,uita-te pe blog,formeaza „cirese” sau „ciresul” si vei gasi poze cu ele coapte.Sunt tari si mari si dulci si rosu inchis spre negru,se folosesc si la compot(stii ca nu orice cirese sunt pentru compot ).
    Azi e un frig ca nu am stat deloc pe afara…

  28. Pingback: Vineri « Nataşa

Lasă un răspuns

