Hristos a inviat !

Acest articol a fost publicat în LUMINA SFANTA și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Hristos a inviat !

  1. gina zice:

    Adevarat a inviat!
    Imi pare rau sa aud ca nu ati avut vreme buna , la noi a picurat putin innainte de ora 23 doar cat sa improspateze aerul asa incat la inviere a fost destul de placut pentru o seara de inceput de aprilie. Am fost bucuroasa sa am copii in preajma, trista ca poimane pleaca toti (e drept cel mare doar pentru 3 saptamani) si indurerata ca e primul Paste fara mama…E greu in fiecare zi dar la sarbatori e insuportabil, nu am crezut sa fiu atat de „slaba” in adancul sufletului meu pentru ca din exterior nu se vede asa…
    Imi plac mai mult zilele din-naintea sarbatorilor cand trebaluim si ne pregatim decat statul acasa-sau nu dar care se rezuma tot la mancare si iar mancare, toata lumea gateste cam aceleasi feluri si toate-s f. f. grele. Nu stiu cum sunt obiceiurile pe la altii dar cred ca ne numaram printre cei cu mancaruri multe si greoaie. Nu am probleme sau restrictii doar ca trebuie sa fiu atenta la kg, ce dau jos cu pregatirile pun la loc f. repede. In fiecare an imi propun sa schim obiceiurile dar e in zadar…

  2. Victoria zice:

    Adevarat a Inviat!

  3. Elisa zice:

    Gina,
    nu ma plang pentru noi ci pentru pomi.Mai aveam boboci pe cires si pe visin,pe meri si pe par,insa a inghetat aznoapte,s-a facut chiciura pe pomi.Anul acesta trebuie sa-mi gasesc alte bucurii,vremea nu ne mai da bucurii.
    In rest,noi nu am gatit gras nici pentru Paste,curcan si cu ulei,supa de rasol,f.slaba si sper sa nu pun la loc cele 4-5 kg ce le-am dat jos in post,ma voi stradui 😀
    Da,dar cred ca ati vorbit despre mama ta cand ati stat la masa,ati pomenit-o si asta este important.
    Te imbratisez si odihna placuta in mini vacanta de Paste !
    Victoria,
    odihna placuta !

  4. Maryanne zice:

    Adevarat a Inviat!

  5. Pingback: De Paşti « Nataşa

  6. Elisa zice:

    Maryanne,
    odihna placuta!

  7. Mirela zice:

    Adevărat a înviat!
    Elisa, mulțumesc pentru urările de sărbători!Abia acum am sosit din paradisul grădinii socrilor, pe cale să înflorească! O primăvară minunată ție și celor dragi ție! Mult senin în suflet!

  8. Vania zice:

    Adevărat a înviat!

  9. Elisa zice:

    Mirela,
    iti multumesc si-ti doresc la fel 🙂

    Vania,
    Adevarat a inviat!

Lasă un răspuns

