La mulţi ani , Vania !

[…]Pentru că e Săptămâna Mare – și, în particular pentru că m-am născut într-o zi din această Săptămână – consider că un pic de[…]

LA MULTI ANI ,VANIA!

LA MULTI ANI,DOMNULE IOAN USCA!

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la La mulţi ani , Vania !

  1. Vania zice:

    Mulţumesc, la mulţi ani!

  2. zincabeiu zice:

    Vom trai, unchiule Vanea… La multi ani,domnule Vanea.

  3. Pingback: t(E O) dezamagire « Hai ca se poate!

  4. Pingback: Dintr-un April « Ioan Usca

  5. papagigli zice:

    Aha, observ ca asta-i blogul lamultianilor? 😀 Pai daca e, „La multi ani!” si din partea-mi! Si cum d-ale guri se gasesc din belsug pe blogul Elisei, intreb si eu-ntr-o doara, cine aduce bardaca cu rubiniu? 😉

  6. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Un tablou pe săptămână. Sau două-trei!

  7. Elisa zice:

    Multumesc pentru urari.Vania,La multi ani si tot ce iti doresti 🙂

    Papa,
    dupa cum am mai spus eu am florile,nu-i normal sa vi le ofer la ocazii?Numai sa stiu din timp.
    Rubiniu’ il lasam pentru Paste 😀 Sa fii sanatos!

  8. Pingback: Poze si felicitari de Pasti « my heart to your heart

  9. Pingback: Cati vor iesi din sistem? « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

