O perioadă se încheie cu un premiu

Foarte potrivit acest premiu oferit si mie de catre Victoria- GradinaPasiuneaMea.Este adevarat,se incheie o perioada fericita pe blogul meu.Si cum nimic nu se repeta la fel sper ca alta perioada fericita sa inceapa in viata reala.

Multumesc, Victoria! Ce trebuie sa fac?Sa scriu doar titlurile unor postari importante pentru mine sau si postarile respective? ca n-am inteles  😀 Deci,cele 10 titluri sunt:

1.Sunt tare dezamagita

2.Natura renaste si blogosfera amorteste

3.Viata este in afara calculatorului

4.Dumnezeu este mare si ajuta

5.Rugaciunea-legatura  dintre mine si Dumnezeu

6.Zilele cand se albesc corcodusii

7.Repicatul ardeilor la ordinea zilei

8.As exploda de iubire dar ma retine o tristete

9.Au fost doi ani fericiti pe blog

10.Mama se bucura sa-si stie copiii fericiti

La a doua citire am inteles.Citisem in loc de „lucruri”  „lucrari” si asa m-am gandit la postari.Deci ramane sa scriu aceste postari asa ca pentru mine si sa raspund la intrebare.Zece lucruri care ma fac fericita:https://i1.wp.com/1.bp.blogspot.com/_z-E9EjESbTA/S6u1sYUa7yI/AAAAAAAACns/g7QcKw_rryI/s1600/happy101.jpg

1.viata

2.copiii mei

3.copiii tuturor

4.soarele

5.lumina de pe chipul sotului meu

6.interviurile cu copilul meu si conferintele in 4

7. diminetile de primavara-vara

8.pomii infloriti si albinele zumzaitoare din ele

9.ploaia de vara secetoasa

10.intalnirile cu lume draga

Premiul as vrea sa-l daruiesc cu mare drag celor dragi:

Gina de la Iasi,Zinca Beiu,Maryanne,Ba_Laura, Fla,

Lilick,Lucia Verona,Matilda,, Madalina,Andi,Diana Alzner, Carmen, Vania ,Gabi ,Manole ,CELLA ,Mirela,Oana ,Ghiocel07,  Theodora0303 si tuturor celor  care sunt fericiti sau vor sa fie.

Fericirea pluteste in aer dar trebuie doar s-o deosebim de restul miresmelor.

Acest articol a fost publicat în bloggerind și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la O perioadă se încheie cu un premiu

  1. Victoria zice:

    Cu multa,multa placere Elisa draga.Imi pare bine ca te-a bucurat acest premiu.Iti doresc sa fii fericita tot timpul,ca o meriti.Persoanele bune ca tine nu ar trebui sa fie niciodata suparate. 🙂
    Te pup si iti doresc o zi minunata.
    Azi si eu sunt tare fericita,ca imi vine sotul acasa.Pe seara ajunge,asa ca trebuie sa il intampin asa cum se cuvine,sa se simta rasfatat.ca merita. 🙂

  2. CELLA zice:

    Mulţumesc mult, draga mea, premiată da, îs mai mereu 😀 … fericită? hmmm
    sigur, fericirea pluteşte, draga de ea, tocmai simţeam „ceva” trecându-mi prin pe deasupra… prinprejurului…
    cred c-am uitat de simţuri, prin devremi şi prin târziuri şi te miri pe mai unde
    d’ ăla al mirosului hăhăăă de când nu-mi mai… l-oi fi criogenat? 😦
    da’ promit să încerc… măcar atâta
    îmbrăţişări zefirate 😉

  3. brenacu zice:

    la mai mare! nu ne cunoastem ,nu am comentat nici un articol, insa iti urmaresc cu mare atentie postarile legate de gradina.toate cele bune si sint cu……..ochii pe tine.

  4. Manole zice:

    Multumesc, Eli.
    Fericita? Cum bine stim amandoua, avem momente de fericire. Fericirea pe care o am in fiecare dimineata cand imi privesc copilul, cand imi beau cafeaua cu al meu, cand imi privesc gradinuta, cand privesc soarele, pe Dora, si pe Pusi cum mi se gudura la picioare.
    Fericirea o gasesc intr-o melodie, un zumzet de albine, in culoarea unei flori. Fericiti suntem daca vrem si mai ales daca suntem multumiti de noi insine.
    Ai vazut ce frumos e azi afara? 🙂

  5. Pingback: Cand a murit prezumtia de nevinovatie? « Hai ca se poate!

  6. Pingback: Happy Birthday, Louise! « Andi Bob

  7. madalina zice:

    Îţi mulţumesc şi mă bucur de dar 🙂 ! Bucuria e-n toate cele mici şi atât de importante. Îţi urez să ai linişte şi fericire cu cei dragi!

  8. Lilick zice:

    Multumesc, daraga Elisa. 🙂 Ma bucur ca te-ai gandit si la mine. 🙂

  9. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,te felicit pentru premiu si pentru doi ani de blogspot!
    Iti multumesc pentru premiul de la tine.

  10. Pingback: Edward Steichen,fotograf si pictor american « my heart to your heart

  11. Diana Alzner zice:

    Elisa, îţi mulţumesc din suflet! Mă bucur să mă plimb pe aleile pline de flori ale blogului tău, să gust virtual din bunătăţile pe care le găteşti şi să constat că semănăm mult, avem aceleaşi motive de bucurie şi aceleaşi preocupări…
    Încă o dată, la mulţi ani! 🙂
    Cu drag, Diana

  12. CELLA zice:

    am avut „discuţii în familie” 😆 aşa încât a trebuit musai să mă declar
    FERICITĂ!!! 😆 😛 😆
    http://cella-blogoblomovian.blogspot.com/2010/03/flori-si-soare-tuturor-sufletelelor.html

  13. Elisa zice:

    Victoria,
    sa aveti zile frumoase si fericite impreuna!Te pup si eu

    CELLA,
    sa inteleg ca ai probleme cu mirosul ceea ce n-as prea crede stiindu-te pasionala,chiar,in acest sens(via Mirela ) .Te rog sa-ti iei premiul acasa la tine sa-l vezi zilnic si sa-ti aminteasca ca-i obligatoriu sa fii fericita 😆

    Manole,
    da,cam asa este,sta in puterea noastra dar uneori nu vrem si gata buna,ca mine acum 😀

    Madalina,
    cu mult drag si da,suntem obligati sa cautam fericirea,ceva din noi ne obliga asta. Multumesc si eu 🙂

    Lilick,
    m-am gandit in primul rand la tine,nu se vede? 🙂 Te pup .

    Diana Alzner,
    multumesc draga mea,ma bucur si eu de scrierile tale,imi plac fiindca sunt scrieri cu final neasteptat si cu mult suflet si fara a fi siropoase asa cum sunt unele scrieri cu suflet.Eu te felicit si iti multumesc.

  14. Elisa zice:

    Draga mea Gabi,multumesc frumos pentru tot 🙂
    Pe blogspot am inceput pe 27 martie si am blogarit acolo pana in noiembrie al aceluiasi an.Cel mai mult a fost pe wordpress dar eu am simtit ca daca la un an nu m-am sinchisit(chiar i-am zis lui Manole ca ce sa mai sarbatorim…aiurea’n tramvai…-iti amintesti ,Manole?) ,totusi acum la 2 ani parca este altceva si este altceva fiindca este alta stare decat cea pe care am avut-o la un an de blogareala,deci d’aia am zis,v-am zis,fiindca sunt bulversata,m-am saturat de multe chestii si cui sa spui si eu daca nu voua si cand sa spui si eu daca nu acum? Ha,ha,ha! Gabita…ai inteles ce-am scris? Sunt cu capu’vorba Oanei 😀

  15. Elisa zice:

    brenacu,
    am inteles,dar n-ar fi mai bine sa fii cu ochii pe arhiva? 😀 Si sa-ti explic:acolo vei gasi o alta „eu” fiindca m-am acrit rau de tot si nu promit sa scriu de aici incolo ceva pe placul tuturor,habar n-am,dar presimt un tzunami care creste’n mine 😀

  16. Mirela zice:

    Mulțumesc frumos, dragă Elisa! Ai răspuns minunat, cred că e foarte aproape de ceea ce aș spune și eu, doar că aș face loc și pentru artă, pentru că nu trece o zi fără să mă exprim, atât eu, cât și cei mai dragi mie, Enya și Xaba , prin ARTĂ! Eu sper să ne areți cât mai curând florile binecuvântatei primăveri din grădina ta de vis, plantate și ”educate” de tine, cu măiestrie!

  17. zincabeiu zice:

    Multumesc mult, draga mea Elisa. M-am intrebat imediat daca sunt fericita…si raspunsul a fost : daaaaaaaaa ! De altfel, cred ca-i starea mea naturala,ha,ha,ha.Mai putin cand merg la dentist !

  18. Elisa zice:

    Mirela,
    primulele cum infloresc cum mi le devoreaza vrabiile si nu am timp sa stau sa dau pe ele,poate-l chem pe boculetu ca el stie cum sa dea pe gaste,hahahaha!
    Asa ca nu stiu cand o sa va arat flori,daca nu-s frumoase nu vi le arat 😀
    Arta ma incanta dar nu ma face fericita,nah…nu putem fi chiar toti artisti,mai trebuiesc si betivi in tara asta,ha,ha,ha si stii la cine ma refer 😛 (am glumit sper ca intelegi…,am glumit ca sa ma destind 😀 )

    Zinca,
    nici cu tine nu mi-e rusine…deci asa,toata ziua buna ziua tu esti fericita,hahaha! Bravos natiune,halal sa-ti fie! Sau nu se potriveste? 😀
    Eu chiar nu am spaima de dentist,de doctori,in general nu mi-e frica doar de dracii astia impielitati de la putere,doar de ei mi-e teama si nu pentru mine,of course 🙂

  19. ghiocel07 zice:

    Multumesc pentru premiu. Draga Elisa, acriturile sunt folosite iarna langa tocana. Te rog sa te indulcesti ca altfel o sa cred ca am gresit blogul. Fruntea sus si „tot inainte”.

  20. Elisa zice:

    Nu,draga mea,vreau sa ma suportati asa cum sunt.Blogul meu nu este un muzeu cu pictura renascentista,este viata mea si si …ti-ai pus intrebarea ca poate, fara sa vreau ,va incerc sa vad ce se intampla????Stai un pic ca urmeaza Saptamana Patimilor 😦

  21. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 23 « Ioan Usca

  22. Maryanne zice:

    Dar din dar se face rai,zice o vorba din batrani.Multumesc din suflet draga Eliza.Cu atatea flori inflorite in gradina si mirosul asta de primavara ,putem sa nu fim fericiti?E destul sa ies din casa in gradina si sunt fericita.Seara sunt franta de oboseala ,dar fericita.Referitor la tzunami,toti avem momente din acestea,asa ca ,se accepta.

  23. brenacu zice:

    categoric arhiva m-a convins sa-ti urmaresc miscarile din gradina.te pricepi.tzunami cu soare sau furtuna?treci tu si peste asta.toate cele bune

  24. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Un parfum pentru fiecare. Branduri. ( Partea a XXV-a )

  25. Laura zice:

    Oooo, ploaia de vara secetoasa, cu miros de praf umed… Simfonie pentru simturi 🙂 Un weekend frumos!

  26. Pingback: Ajun de Praznic « Ioan Usca

  27. Elisa zice:

    Maryanne,
    merci ca se accepta 😉 Eu am stropit primulele cu decis sau nuj cu ce mi-a dat sotul meu ca sa nu le mai mance vrabiile si azi a avut efect dar maineee???
    Da,sper sa se faca frumoase sa le pozez.Deocamdata am niste mandrete de violete,o minune 🙂

    Brenacu,
    cineva,un prieten mi-a zis ca-s four sesons pe minut,deci nah,mai rau este ca nu prea stiu ce ma deranjeaza concret ca sa rup raul din radacina,insa pe masura ce lumea-mi spune sa-mi revin,sa fiu din nou vesela si bine dispusa ma enervez mai rau,hahaha…N=ar putea lumea asta sa-mi zica ceva ca sa ma binedispun???(orice in afara de bancuri 🙂 ) Cum este sa spui cuiva: hai,lasa supararea,treci la buna dispozitie si nu maine,acum hahaha!

    Laura,
    mai,de cand esti in Ro ai mult timp liber,bravo 🙂 Tre’sa recunosc ca te-am uitat cu pingul dar las’ca-mi revin 😛

  28. ba_laura zice:

    „si uite cum uit politetea-n pod…
    sunt ba_laura de la cluj, gradinaroaica incepatoare (dar foarte indarjita!),care isi doreste ca intr-o buna zi sa chiar stie ce face in gradina!
    citind paginile tale (pe care le-am nimerit precum orbul braila) ma simt foarte acasa… pozele si explicatiile tale confirma si ordoneaza mare parte din talmes-balmesul din capul meu…
    saru’mana conita, sa nu cumva sa te lasi de blog!”

    si uite cum, vizibila sau invizibila, tacuta sau limbuta sunt o parte a acestui blog din 22 februarie 2009.
    si mentin ideea:
    saru’mana conita, sa nu cumva sa te lasi de blog!

  29. Elisa zice:

    Heeeii..cine-a zis ca ma las de blog,doamne fereste…ai inteles gresit,parol! 😉
    Va certam si eu ca nu mai ziceti nimic decat din an in Paste si voi ati inteles ca inchid blogul?Niciodata,doar ca e drept,despre ce-am mai scris,ma refer la tehnicile din legumicultura,daca ma veti intreba va voi trimite la link,asta daca nu mi-e mai usor sa raspund a n-a oara.Ca la scoala.Draga Laura,tu stii de cate ori am predat o anumita lectie in cei 34 de ani?Nici eu,dar de vre-o 3 ori pe an la clase paralele si inmultit cu 34…deci???si,sincer,de fiecare data o faceam altfel,nu gasesti 2 lectii identice cu acelasi subiect,deci hai ca mai pot…pot si cu gradinaritul,ce puii mei,hahaha!(sper ca asta nu-i injuratura ci gluma,da? )
    Am o nedumerire: de ce ai pus in ghilimele??ca nu ma prind 😦

Lasă un răspuns

