Repicatul roşiilor

si cele ramase le-am replantat pe aceleasi randuri din rasadnita.Ele sunt pentru rezerva si dat prietei mele care m-a avertizat deja daca-mi raman…si sigur ca-mi raman.

Trebuie sa spun ca am implantat aratatorul,am turnat apa acolo ,am luat plantuta cu radacinile umezite inainte de a scoate afara plantele si am introdus-o in gaura cat de adanc se poate apoi tot cu aratatorul am implantat pe langa planta ca sa apas radacina dar usor.Nu am udat tot pamantul ci numai cel din adancitura facuta,astfel le scutesc de ciuperci care inca pot sa faca sa se topesca tulpinitele.Nu le mai ud decat dupa 3 zile,cred si tot atunci o sa le duc la soare in balcon 

si panselute… trei jardiniere si sper sa fie din cele rosii si albastre fiindca astea sunt din semintele adunate de la ele.

si creasta cocosului si cele foarte mici le-am luat manunchi si le-am replantat in pahare,pana mai cresc Trebuie sa stim ca nu se tin la soare pana cand se vor prinde cateva zile.Daca e soare le  facem umbra.

Am facut si o jardiniera cu impatiens inflorit In gradinuta incep sa infloreasca primulele.Una dintre ele este deja decimata de vrabii

Acest articol a fost publicat în Rasaduri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Repicatul roşiilor

  1. Diana Alzner zice:

    Elisa, toate răsadurile tale arată minunat! Da’ ştiu că ai muncit până le-ai mutat…
    Voiam să te întreb ceva: crezi că pot scoate afară de pe balcon ghivecele cu flori? Sunt muşcate simple, curgătoare, „plămâni”, leandrul. Cele sensibile cum ar fi hibiscusul, lămâiul , mai rămân înăuntru, desigur… Abia aştept să eliberez locul şi să mă apuc de curăţenie. 🙂

  2. Elisa zice:

    Diana Alzner,
    eu nu zic sa le scoti inca afara,vor mai fi nopti cu temperaturi negative si-i pacat sa se strice.Si eu abia astept sa le scot insa e riscant.Daca sunt in balcon de ce sa nu le lasi acolo?

  3. Diana Alzner zice:

    Te ascult, nu le scot. Balconul este foarte aglomerat, abia am loc să trec încolo şi încoace. 🙂

  4. Victoria zice:

    Minunat,o gramada de treaba ai facut.Imi inchipui cat trebuie sa fii de obosita.Dar si multumita:)

  5. zincabeiu zice:

    Repicatul rosiilor ? Ce frumos suna, imi place, uite , d-aia iubesc eu limba romana…

  6. ba_laura zice:

    Doamne Elisa, dac-ai sti tu ce oaza de normalitate esti tu cu rasadurile tale pt.mine!

  7. zincabeiu zice:

    Numai vesti proaste, Elisa.Aud ca tata Borgo nu mai este printre noi.Imi pare nespus de rau.A plecat un dascal adevarat.Dumnezeu sa-l odihneasca !

  8. CELLA zice:

    hei, unde-aţi auzit de tata Borgo? 😦
    să-l odihnească D.D. dacă-i adevărat…

  9. Elisa zice:

    Diana Alzner,
    eu am scos in ferestre cate ceva,fiindca bate soarele si ziduleste cald si tine scuteala,am mai scos in treptele casei caci si acolo este adapost insa daca se anunta iar inghet o sa le iau noaptea aia in casa…deci imi fac de lucru.Odata ce m-am apucat de curatenie trebuie sa merg mai departe si florile la mine sunt peste tot deci nu pot cu ele sa fac treaba calumea.Orienteaza-te si tu dar nu da vina pe mine 😀

    Victoria,
    poate nu ma crezi dar anul asta nu mia fac decat ca-i musai si n-am incotro si-s f obosita si uite asa…bine ca maine e sarbatoare..BUNA VESTIREA si ma voi duce la biserica,o sa ma oblojesc cu cantarile insa azi va trebui sa prepar niste peste pentru mine si niste pulpe pentru al meu,niste ciuperci si niste dovlecei ca si garnitura.

    Zinca,
    Dumnezeu sa-l odihneasca pe tata Borgo! 😦

    Ba_Laura,
    ce normalitate?si cand stau sau fac altceva nu este tot normalitate si cand ma duc la cumparaturi si cand gatesc si cand….atunci nu-i normalitate? 🙂 Cred ca tie ti-e dor tare de primavara adevarata,asta-i treaba 😀

    CELLA,
    😦 😦

  10. Andi zice:

    Fain cum ai luminat iar pe aici 🙂 Si pe mine ma bate gandul…

  11. Elisa zice:

    Andi,
    pune-ti Titan daca-ti place sau asta mai nou ce imita lemnul,cum ii zice?

  12. Pingback: Pasiuni declarate « Andi Bob

  13. Maryanne zice:

    Am inceput si eu cu repicatul la rosii.Restul le mai las.

  14. Elisa zice:

    Bravo,Maryanne 🙂 Azi au stat la soare toata ziua si nu s-au ofilit si erau dupa sticla la 25 de grade.Le-am calit bine…
    Acum ma gandesc la rdei caci fiind asa de desi vor putea aparea boli si maine,poimaine voi repica si ardeii,asa sper.

  15. turnagiu elena zice:

    va rog daca sa poate sami trimti in legatura cu erbicide la prodate2 4-d si stomp 330 cita apa se pune ca sa nu atac plantele va multumesc

  16. Elisa zice:

    turnagiu elena,
    draga mea,nu am folosit niciodata erbicide dar banuiesc ca pe punga sau pe flacon scrie si reteta ca si la fungicide si altele,nu?
    Pe de alta parte eu stiu ca erbicidele ataca doar buruienile si plantele nu,ma rog asa stiu la grau si paioase unde-i musai erbicidarea.Dar nu te lua dupa mine ca sunt afon in acest domeniu,doar ca poate gasesti pe site-uri cu erbicide si modul de utilizare al lor.Spor!

  17. turnagiu elena zice:

    va multumesc de raspuns si va doresc pasti fericit si indepliniria tutor doritiolor pe acest an.

Lasă un răspuns

