La doctor după reţete

Am timp doar sa pinguiesc.Nu pot sa ma prefac cum ca  nu vad cat de frumos zice Vania : pinguind pinguitau pinguitorii:…

Later edit.

1.am stat cam mult dar inca am gasit medicamentul meu  din Marea Britanie la un pret rezonabil  35 lei/30 pastile de 10 mg.Doctorita mi-a spus ca in curand nu vom mai gasi in farmacii decat medicamente romanesti(care mie imi dau insomnie).Deci,incerc sa-mi fac stoc.

2. am aflat ca infuzia de plante medicinale, daca nu o bei imediat ,se oxideaza si nuj ce efect rau va avea.Chiar,stie cineva sa-mi spuna ce daca beau infuzia dupa 10 ore de la preparare,tinuta in ceainic?

3. am primit pentru prima data programare la dr de familie. pe 16 a lunii ,moarta coapta, trebuie sa ma infiintez sa-mi iau reteta.As vrea sa stiu si ora insa mi-a zis ca mai incolo va fi si ora specificata.Ma bucur.

4. pe strada m-am intalnit cu taietorii de copaci,copacii,adica teii de pe marginea trotuarului ii taie pana la tulpina din 2 in 2 ani.Sunt distrusa.Am crezut ca daca s-a schimbat primarul cu unul mai gospodar o sa fie altfel dar m-am inselat.

Teii pe care ii pot mirosi eu sunt la Timisoara,imensi si pe aleile de bloc…superb!Aici,la vara,daca circul pe jos, la amiaza si e soare de 45 de grade Celsius, nu am posibilitatea sa ma opresc din umbra-n umbra…Pacat.

Totusi am rezolvat sa vina la mine sa-mi ia cu drujba niste crengi care trebuiesc luate.Maine.Daca nu o sa uit sa fiu atenta.

5. in gradina am controlat la mazare si este bobul umflat si sta sa iasa coltul…ceeee m-am bucurat ca nu a inghetat!!!!Misto!

6. doctorita a zis ca arat bine si eu i-am raspuns ca ma si simt bine,ca nu am astenie si ca salatele mele si-au facut treaba toata iarna.Bravo mie!

Acest articol a fost publicat în bloggerind și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la La doctor după reţete

  1. Vania zice:

    Cu un laptop, s-ar putea pingui şi aşteptând reţeta…

  2. CELLA zice:

    da,da, aşa m-a pigluit şi pe mine pinguinez d-atunci întruna:
    pinguinind,
    pinguna-m-aş da’ n-am cuI,
    pingui-Oi pingUluIII
    ping-pong-pingulong
    da-ţi în pinguială
    unui biet suflet pingoolog
    long… dealean, jaleşi dooorrr
    ping şi pong
    😆 😆 😆

  3. matilda zice:

    Mă depăşeşte tehnica, dar eu aş oferi cîte un pinguin tuturor celor dragi. Evident, inclusiv lui Vania. Aşa încît vă rog, dragii mei, să vă consideraţi fericiţii posesori ai cîte unui pinguin !

  4. Elisa zice:

    Vania,
    asteptand reteta am aflat ca infuzia mea de urzici este oxidata daca nu o bem imediat,ca data/luna viitoare merg programata la doctor dupa retete,, ca la orice ora m-as duce ar fi tot atata lume ,asa ca numa’laptopul nu mai avea loc 😛

    CELLA,
    😛 😛 asta cu pong ma duce cu gandul la 101 dalmatieni 🙂

    Matilda,
    este simplu,pui link pe cine vrei cu titlul unei postari,dar pe blogspot nu stiu daca exista trakback 🙂
    Multumesc

  5. oana zice:

    eu cred ca doctorita se dadea la tine!

  6. Elisa zice:

    Oripilant 😦
    Nici vorba,asa ne trateaza ea organicul prin psihic…e desteapta 🙂 dar m-a intrebat ce face sotul meu ,asta ma pune pe ganduri…hahaha!

  7. oana zice:

    e diabolica!!!! intai iti gadila orgoliul – „Da’ ce bine aratati astazi!” – ca sa-ti adoarma vigilenta si apoi aplica strategia de cucerire a sotului!

  8. Elisa zice:

    hi,hi,hi…sicand am intrat era sigura ca dupa mine vine si el caci se imbraca o doamna, dupa fizioterapie si zice: domnul sa nu intre , iar eu:domnul nu-i si doamna isi ridica nadragii in fata mea(din pacate) si unde mai pui ca era o fosta colega din tineretele noastre…de geografie.M-am distrat,dar in sinea mea,normal 😀
    Ai dreptate…caci si al meu ma intreba ce-a zis doctorita.Zic: a intrebat de tine(chiar a intrebat daca si el se simte bine,hahaha).Si,uite-asa draga Oana ..vrei sa ne fii martora la divort?Ha?!

  9. gina zice:

    Teii din Iasi i-ai mirosit ? 🙂 Muli spun ca sunt nemaipomeniti, noi ne-am obisnuit, intr-o vreme imi facea rau mirosul lor atat de puternic era 🙂

  10. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 13 « Ioan Usca

  11. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 13 « Ioan Usca

  12. oana zice:

    Elisa, nu te-o lasa el pentru o amarata de doctorita care se da la el!!! mai ales ca nevasta-sa arata asa bine!

  13. g1b2i3 zice:

    Elisa,eu merg dupa reteta mea prin 24.Atunci am si banii de medicamente.Sunt curioasa daca medicamentele necesare inimii mele se scumpesc cum am auzit.Nu de alta,dar unele nu au inlocuitori.Mi s-a schimbat tratamentul de multe ori in anii de cand sunt tratata.
    Intre timp,mi s-au adunat si altele destul de neplacute,sper sa scap de strambatura care ma supara de trei luni.
    Insa nu mai amchef de mers la doctor,spital.
    Na ca mi-am varsat supararea care azi m-a chinuit destul.
    Noapte buna si vise placute!Sanatate!

  14. g1b2i3 zice:

    Am uitat ceva.de suparare si amaraciune,azi nici n-am bloggerit,deci n-am pinguit.
    Urmeaza marea pinguire! 🙂

  15. Pingback: Galerie de pictura Mikhail Vrubel « my heart to your heart

  16. Elisa zice:

    Gina,
    n-am fost niciodata la Iasi 😦 dar ma termina actiunea de taiere a pcopacilor fiindca se face,la noi,aiurea de tot nu doar toaletare cum se zice.

    Oana,
    ..arata bine cand are chef sa arate bine 😀
    Mda,asta ma mai linisteste 😆

    Gabi,
    o sa scapi de tot ce vrei tu sa scapi,doar sa te straduiesti sa vrei destul…nu te lasa,ai copiii tai minunati pentru care merita sa fii optimista.Iti doresc multa sanatate draga mea Gabi si ai grija,mare grija de tine 🙂 Merci de pinguire.Vad ca a luato amploare fenomenala asta cu pinguirea in blogosfera…este ca si cand am strange randurile sa ne pregatim de atac….sau de aparare? 😉

  17. fla zice:

    Si la Arad, primarul Falca s-a gandit el ce s-a gandit si…rezultatul: o parte din teii de pe centru , de pe bdul. Revolutiei, vor fi taiati.Vizualizati, va rog:tei superbi, imensi care umbreau refugiile din statiile de tramvai,….au disparut.Cica e spre binele aradenilor.Ca vor largi statiile de tramvai.Aiurea….
    Azi o sa sap gropi pentru niste trandafiri…..Pupici din Arad, cu mult soare …

  18. Elisa zice:

    Fla,
    bine,hai ca ma duc si eu la munca…soarele ma impulsioneaza,emisiunile distractive s-au terminat…ma imbrac gros si ies la spalat de geamuri 🙂

  19. Mirela zice:

    Elisa, ce-ți mai face mândrețea de grădină!?
    Salatele dau roade, nici eu nu simt astenia, doar că trebuie să dau jos trei kg, care nu știu dacă au legătură cu iarna asta, care a durat cam 6 luni…Văd ca Vania are soluții pentru pinguit chiar și când așteptăm la medic! E fenomenal!
    Se vede că n-am comentat demult, dar te-am mai așteptat și eu pe tine…Lasă, mie îmi place să trec pe-aici și mă bucur de grădina ta de vis, în care, în curând vor apărea lalele și liliac! 🙂

  20. AnaAyana zice:

    Eu am altă problemă. Am luat pătrunjel în glastră și după 2 săptămâni s-a ofilit. Trebuie ținut în anumite condiții sau nu trebuie udat zilnic?

  21. Elisa zice:

    AnaAyana,
    draga mea,patrunjelului ii place la frig,el este verde in gradina mea desi a fost ger peste el si n-are nimic,insa cel din glastra nu stiu cum este aclimatizat,ar trebui sa fi avut instructiuni macar de temperatura.
    Sigur ca daca il tii la 24 de grade se usuca pamantul si trebuie udat dar un balcon spre afara,deschis nu ai ca sa-i tii acolo?
    Sincer,nu am incercat sa seman din astea in casa pe iarna fiindca stiu ca nici mararul nu se face ca sa culegi o mana o data…asa ca eu daca nu am destul in gradina cumpar mult o data din piata si-l congelez maruntit asa ca am toata iarna.
    M-am intins cu vorba fara sa-ti fiu de folos… 😦 deci nu stiu 😀

    Mirela,
    si eu trec pe la tine,da…dar nu prea mai comentez pe nicaieri fiindca de cele mai multe ori nu-s in tema.Totusi,cand am fost la Brasov la Star am trecut si m-am oprit la parfumuri,am testat ceva Bvlgari sau cum ii spune si daca nu era asa de scump mi-as fi luat 250 lei/100 ml.Sotul meu s-a suparat ca-s asa de zgarcita si nu pot da atata banet pentru mine personal,dar nah…tot trebuie sa-mi iau ceva caci tot ce-am primit recent si care mi-au placut s-au terminat.Mai am de zeci de ani din acela de care acum 30 de ani se facea de 8 Martie,hahaha!

  22. Pingback: Ritualurile invidiei. Martiriul perfecțiunii « Andi Bob

  23. Andi zice:

    Salutări din Bucureștiul gri-amărui.

  24. Mirela zice:

    Elisa, chiar acum am o postare pentru parfumurile BUNE, de folosit pe timp de criză. 250 nu e mult, dar 50 e chiar putin, garantat…și eu, care ador parfumul, n-aș spune asta dacă n-ar fi adevărat. Un înlocuitor foarte bun în aceste vremuri…
    Parfumul grădinii, în schimb, nimic nu-l poate înlocui! 🙂

  25. Elisa zice:

    Mirela,
    de fapt nu era parfum ci apa de parfum ,EAU DE TOILETTE si as fi luat un flacon mai mic,asta vroiam sa zic de fapt,nu ca era scump,pentru mine doar ca era mult…30 de ml sau 50 de ml as fi preferat,fiindca vreau mai multe si diferite,intelegi? Insa acolo nu se gaseau la flacoane mici…ma rog,o sa mai caut.Pana la urma daca eu vreau,daca mie ceva din mine imi spune ca vreau nu conteaza banii fiindca nu fac asta zilnic si nu ma rasfat prea des asa….
    OK,ma voi uita,insa nu uita ca eu nu locuiesc la Cluj 🙂

  26. Elisa zice:

    Andi,
    merci si eu te salut cu drag 🙂 Aici ziua a fost frumoasa sau este…

  27. paulgsandu zice:

    e simplu, bautura intra in contact cu arul care contine oxigen si practic antioxidantii din lichid, care sunt substantele ce neutralizeaza acizii liberi, sunt ei insisi neutralizati. De asta e bine sa-ti prepari exact atat cat poti bea in 20 de minute.

  28. Elisa zice:

    PaulGSandu,
    ma gandeam ca totusi infuzia este aproape o fiertura,adica planta este oparita si nu cruda si eu ziceam ca doar cruditatile se oxideaza…Stiu ca fructele si legumele proaspete,stoarse sau nu se consuma imediat dar nu stiam despre „fiertura ” asta care este infuzia de plante medicinale.Multumesc frumos .Am inteles. 🙂

  29. AnaAyana zice:

    Elisa, pătrunjelul meu cred că s-a sufocat de căldură. Sărmanul de el a stat aproape de calorifer, chiar lângă geam. Cum nu am grădină, am zis că îi găsesc și lui un loc în glastră. Așa l-am luat dar se pare că tot cel de la piață e mai fresh.. Din păcate nu am balcon, stau la casă. Spațiile verzi pe cale de dispariție.

  30. Elisa zice:

    Draga mea,nu ai spatiu am inteles dar daca stai la casa puteai sa-l asezi langa casa,afara,pe trepte,ma rog..nu-i tarziu daca mai are radacini va da din noi verde,doar scoate-l,pentru Sfantu’…afara 😆

  31. zincabeiu zice:

    Si aici unii medici de familie fac programari.Este bine pentru cei care merg lunar pt.reteta.Medicul meu mi-e prieten, il cunosc de cand aveam 14 ani si merg la el toata ziua- buna ziua de l-am zapacit, dragu’ de el ,ha,ha,ha.
    Eu stau in sosea, care ” se modernizeaza”, si-am fost martora la mascacrul asupra pomilor copilariei fiilor mei.A fost dureros, toti aveam lacrimi in ochi. Niste nemernici !

  32. Elisa zice:

    Zinca,
    fain,e bine sa ai prieteni doctori daca nu ai in familie.
    La noi numai toaletare fac,cica,nu-i starpesc de tot pe copaci 😦

Lasă un răspuns

