CELLA,La multi ani!

LA MULTI ANI FERICITI!

SA FII SANATOASA SI INCONJURATA CU CALDURA

DE CEI PE CARE-I IUBESTI!

DRAGA CELLA

google imagini

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la CELLA,La multi ani!

  1. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 8 « Ioan Usca

  2. theodora0303 zice:

    Ala este margaritar?
    La Multi Ani Cella!

  3. Laura zice:

    La multi ani, Cella! 🙂

    PS: Elisa, inca ma mai gandesc la placinta mancata de tine in Brasov. Sa-mi spui si mie unde era in caz ca ajungem prin apropiere. Vezi ca deja i-am facut si reclama si nici n-am gustat-o 😀

  4. Andi zice:

    Lacramioarele! Mult timp au fost florile mele preferate, acum sunt pe locul 2.
    La multi ani frumosi!
    Tuturor care trec pe aici 🙂

  5. Elisa zice:

    Theodora,
    primele 3 poze sunt de pe net si da sunt lacramioare,floare de margaritar,iar ultima este a mea si are numele CELLA.
    La multi ani!

    Laura,
    au fost 2 episoade si eu ma lingeam pe bot doar la primul,adica acela cu langosele de vis-a-vis de Tractorul ,din acelea am mancat ca nu erau cu lapte sau branza.
    Al doilea episod era la placintaria-patiserie de pe Republicii,aproape de capatul cu Moda Rom si acolo ,pe vremuri…asta am descris cum era pe vremuri.Acum nu am mancat placinte din alea doar sotul meu a luat ca erau cu branza,fireste.Sunt facute din foi de placinta multe multe si se incalzesc la microunde.La noi in oras se fac la Furnica si luam cateodata cand avem chef.
    La multi ani!

    Andi,
    lacramioarele sunt florile preferate ale CELEI si am vrut sa-i fac o bucurie.La multi ani!

  6. zincabeiu zice:

    Sa ne traiasca draga Cella !

  7. Elisa zice:

    Multumesc,Zinca :)Sa traiasca la multi ani! 🙂

  8. CELLA zice:

    te strâng în braţe TARE TAREEE!!!
    vă mulţumesc tuturor, pe ELISA O IUBESC, ştim noi 😆

  9. Elisa zice:

    Si eu te iubesc CELLA si de cate ori citesc la tine ceva care ma sperie….ma sperie 🙂
    La multi ani, draga mea!

  10. g1b2i3 zice:

    Si din partea mea La multi ani!
    ce flori frumoase i-ai daruit CELLEI!

  11. Pingback: O pictorita neo-zeelendeza:Rita Angus « my heart to your heart

  12. Gabrielle zice:

    La multi ani plini de armonie, sens si intelepciune, Cella si din partea mea, fiindca elisa te iubeste 😉

  13. Elisa zice:

    Gabi,
    sunt florile preferate ale CELLEI 🙂 La multi ani!

    Gabrielle,
    La multi ani si tie si multumesc 🙂

  14. CELLA zice:

    m-ai „omorât” 😀
    Mirela m-a făcut statuie, tu bau-bau … vai de mine… unde să mă ascund? 😆
    şi ce părere „bună” aveam despre mine
    hahahahahaha
    Elisa!!! reabilitează-mă că mă sinucid cu Vania să facem economie de necrolog

  15. Elisa zice:

    CELLA,
    nu-i de bau-bau ci uite asa ca asta…amenintare,eu asa interpretez si m-am saturat sa stau cu frica-n san ca intr-o zi nu o sa te mai gasesc,atat.Inca nu ti-am patruns subsidiarele hahaha…/
    La Vania este literatura 😀 Daca scrii si tu la tag „literatura” ma linistesc si o iau ca atare.
    Totusi…e minunat ce si cum scrii,sa-ti dea Dumnezeu sanatate ca inspiratie ai 🙂

  16. gina zice:

    Ma alatur si eu celor care i-au spus „La multi ani!” Cellei, cat despre lacramioare nu stiu daca e cineva caruia sa nu-i placa aceste minunate flori ?!

  17. Elisa zice:

    Gina,
    la multi ani si tie! Multumesc 🙂

  18. CELLA zice:

    tu, cre’ că Vania m-ar scoate din blogroll dacă aş scrie „literatură” la „mâzgălelile” mele
    hahahahahaaaa
    să fim serioase, măi, eu doar îi promovez pe minunaţii care chiar SCRIU şi în rest mai bat câmpii când mă supără rău tare viaţa mea reală pe care chiar nu o pot povesti 😉
    daparte tare-s eu de scris şi literatură
    D.D. nu mi-a dat har dar mi-a dat multe altele, nepreţuite, pentru care n-am eu vorbe de mulţumit
    îţi dau maill când dau colţu’, stai liniştită 😆

  19. Elisa zice:

    CELLA,
    pan’atunci o sa te’nteleg cu siguranta si pe tine 😆

Lasă un răspuns

