Răsadurile azi

Tocmai le-am stropit  printr-un dop gaurit

Azi este intunecos si las lampa economica toata ziua sa arda

Vinetele si unele flori le-am stropit cu merpan iar rosiile si ardeii cu apa curata. Punctele albe care se vad pe plantute sunt de la aceste lichide.

Acest articol a fost publicat în Rasaduri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Răsadurile azi

  1. matilda zice:

    Spor la treabă şi la plăntuţe ! Şi, ca să nu te plictiseşti în puţinul timp liber pe care-l ai, ţi-am dat o leapşă… Cu drag.

  2. Elisa zice:

    Matilda,
    iti multumesc de urare si sper sa-mi placa leapsa…desi ma tem 🙂 (nu am vazut inca ce este)

  3. Pingback: Der letzte Tropfen « Ioan Usca

  4. Fla zice:

    Plantutele dumneavoastra arata foarte bine!!! Petuniile mai ales!!!Petuniile mele sunt mai micute, au supravietuit cam jumatate din cate au rasarit.Dar, sunt multumita, pentru ca este primul an in care imi fac eu rasad.Au rasarit si:lobelia , craitele si carciumaresele…

  5. Elisa zice:

    Eu o sa seman dupa 15 martie celelalte seminte,caci mai am destule.Lobelii mi-au iesit multe dar nu ajung multe la maturitate si nu le-am mai pozat caci cresc asa de incet,ceva de nesuportat….

Lasă un răspuns

