Poza zilei

Natura simte si stie mai bine.Craciuneii mei sunt in perioada de inflorire maxima(mult mai bogat decat de Craciun).Asa ca ,eu zic ,sa luam de la natura ceea ce este,sa ne bucuram de prezentul naturii fara sa ne necajim ca primavara este mai departe decat ne-am fi asteptat.Va fi si primavara,cu siguranta,dar nu acum.Acum sunt florile de craciun,Craciunelul dar si Craciunita este rosie ca la-nceput.

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Poza zilei

  1. Manole zice:

    mah ce le pui de infloresc? Tu si cu mama! Habar n-am ce le faceti, dar la mine un boboc nu da! 😀 😀 😀

  2. Laura zice:

    Ce fumoase si bogat inflorite sunt! Pai cu frigul asta Iepurasul face schimb cu Mos Craciun 🙂

  3. Elisa zice:

    Manole,
    parol daca le pun ceva..in afara de ingrasamant lichid dar lor doar de 2 ori toata iarna,mai mult le-am pus la impatiens si le-a iesit mineralu pe frunze…saracele… 😦

    Laura,
    asa este,parca vine Craciunul si nu Pastele 🙂

  4. zincabeiu zice:

    Da, natura este stapanul nostru, ea stie cel mai bine ce este de facut. O respect , desi mai mult teoretic,sa ma ierte.Iar craciunitele tale sunt foarte frumoase.

  5. Elisa zice:

    Zinca,
    ma miram eu de ce nu-s bogate in flori la timpul potrivit,adica de Craciun caci atunci aveau doar cateva flori…iata ca s-au rezervat pentru acuma.

Lasă un răspuns

