Florile dau viaţă unei case

LATER EDIT: Defenestrarea in direct la ora de varf.

Fereastra mea nu se deschide fiindca este blocata cu flori.Sper ca Natasa sa blocheze fereastra lui Vania

Dar am si de lucru cu unele din ele.Daca majoritatea necesita doar apa si impatiensii din ferestre, fiindca au ghivecele mici ca sa incapa pe pervazuri, trebuie udate de 2 ori pe zi ba chiar si de trei cand este soare toata ziua, altele au facut insecte si acum pregatesc o portie de ACTARA sa stropesc muscatele din camera rece.

Se vad puricii astia verzi? Si impatiensii au musculita alba asa ca voi stropi azi toate florile acolo pe locurile lor,doar pe cele de pe masa le mut .Geamurile si asa trebuiesc spalate cum da un pic caldura sa pot sta in fereastra fara sa-mi inghete instrumentul in mana.Abia astept sa le pot scoate pe toate afara si sa-mi fac curatenie in casa.Pana una alta ma multumesc cu ce este.

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Florile dau viaţă unei case

  1. zincabeiu zice:

    Florile tale pica la fix, ca la noi ninge de-ti vine …sa calci rufe.Multumesc ca mi-ai colorat dimineata.

  2. theodora0303 zice:

    Florile sunt superbe.
    Banuiesc ca ai mult spatiu in casa.

  3. Diana Alzner zice:

    Şi florile mele se ocupă cu blocarea ferestrelor, dar nu sunt atât de frumoase ca ale tale… În grădină zăpada a acoperit narcisele galbene pline de boboci şi zambilele bătute… E foarte trist.

  4. Elisa zice:

    Zinca,
    chiar am dat peste postarea din 14 martie de anul trecut si sunt pomii imbracati cu zapada,multa zapada…
    Nu inteleg de ce ne grabim,fiindca din viata noastra trece iar daca vine primavara prea devreme este rau pentru pomi gata infloriti la o bruma viitoare.Trebuie sa avem rabdare,toate la timpul lor.
    Am cautat sa vad cum va fi in aprilie si cica nici atunci nu vor fi nopti pozitive…ma rog, asta ar fi mai rau 😦

    Ma bucur ca te-ai inveselit totusi cu florile mele….

    Theodora,
    toate ferestrele sunt captusite cu ghivece si-s multe cand trebuie sa le spal 🙂

    Diana Alzner,
    si lalelele mele au suportat -10 grade sau cate-au fost noptile astea si vad ca-s tot in picioare dar nu au inca boboci asa ca,nah…asta este,nu e bine sa se grabeasca nici florile nici pasarile 🙂

  5. Tasha zice:

    Ce bine arata brandusele!!! le-ai pus in ghiveci…eu le am in gazonul din curte,le-am adus din padure(am o padure intre Satu Mare si Negrsti si liziera e plina de branduse in luna martie e un covor mov de-a lungul drumului) si le-am pus ici si colo,acum s-au inmultit si e superb primavara si toamna cand infloresc,toata lumea mi le admira…

  6. Elisa zice:

    Tasha,
    asa le-am primit,sunt din Olanda.O sa le mut in gradinuta dar mai incolo.

  7. Pingback: Un pictor american:Kenneth Hayes Miller « my heart to your heart

Lasă un răspuns

