O clipă prea târziu

L-am vazut in pozele de la  lansare si premiere apoi in  zelistul meu.Normal ca m-am bucurat,normal ca am dat un click,normal ca stiu despre cine-i vorba si normal ca m-am emotionat .Dar pana la lacrimi?Da,pana la lacrimi , fiindca domnul GS spune atat de dureros ceea ce spune incat eu nu pot decat sa plang fiindca are atata dreptate.Si sa ma intreb unde este speranta?Este ca pe vremuri oculte,a mancat-o varcolacii?

Domnule George Serban,bine-ati venit in blogrollul meu, acum, cand ceva, foarte important ,va opreste sa mai scrieti!


Acest articol a fost publicat în bloggerind, Romania și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la O clipă prea târziu

  1. Pingback: Ana Maria Ioana Ana Maria Ioana « Gabriela Savitsky

  2. Andi zice:

    Ce primire frumoasa! Obliga la lectura 🙂
    Seara placuta

  3. De ce prea tarziu? Ma bucur ca am fost asezat, acolo, intre atati oameni buni. In gradina de vis a Elisei pot fi doar oameni buni. Nu prea imi arde de scris. Dar blogul meu va ramane acolo, oricat va trebui sa ma astepte. Iubesc oamenii si blogul este singura cale de a comunica, dintr-odata, cu atati oameni. Oricat de greu ar fi, ma voi gasi prin preajma si ne vom vedea chiar si … pe tacute.
    Cu prietenie

  4. zincabeiu zice:

    Si pe mine m-a impresionat mult postarea d-lui George Serban, desi nu-l cunosc. Sa tragem nadejdea ca nu este vorba despre o problema grava de sanatate, ca celelalte se pot rezolva.

  5. Elisa zice:

    Andi,
    imi pare rau doar ca in loc sa citim de acum inainte trebuie sa citim spre inapoi,ca si cand ai lua o carte si ai incepe cu sfarsitul… 😦 Asta daca George nu se va razgandi 🙂

    George Serban,
    cat vom trai noi vor fi mereu doua Romanii si eu tare ma bucur ca Romania mea si a ta este asa cum este si sper sa fie tot mai mare si sa ajunga sa impuna si nu sa se supuna.
    Iti multumesc si sper.

    Zinca,
    postarea d-lui George Serban este ca un semnal de alarma: „aici linia este defecta…coborati si mergeti pe jos” de aia este dureros,pare fara solutii spre normalitate 😦 din pacate…

Lasă un răspuns

