Fetele din viaţa mea

La ele ma gandesc zi de zi, pentru ele  ma rog sa le fie bine,de ele  mi-e dor in fiecare clipa si carora vreau sa le dea Dumnezeu sanatate,sa fie fericite,sa fie apreciate de sotii(sau viitorii) lor,sa se simta iubite si importante in viata familiilor lor dar si in societate din care fac parte..

Lor le doresc mai mult decat imi doresc mie, pentru ele as urca sa iau si Luna de pe cer,pentru ele as sta o zi in soare si as culege milioane de flori,le-as umple bratele cu flori ca sa le vad zambetele lor minunate,ca sa le vad fericite.

Fetele din viata mea sunt tot ce mai am pe acest pamant, tot ce am mai drag,aproape de sufletul meu,speranta si viitorul lor sunt si ale mele .

Toate florile pe care eu le-am adunat de-a lungul timpului si cele mai frumoase dintre toate lor le daruiesc ,acum de 8 Martie ,cu toata dragostea mea.

ANDREEA,LA MULTI ANI!

SA FII SANATOASA,VESELA,IUBITA SI FERICITA!

SA AI NOROC SI

DUMNEZEU SA TE OCROTEASCA SI SA TE AJUTE!

LA MULTI ANI DRAGA MEA ANDREEA !

SA FII SANATOASA SI O FEMEIE FERICITA!

TE IMBRATISEZ.

LUCI,SIMONA,CLEA,CELINE SI GRACE,JANINA,

LA MULTI ANI DRAGELOR!

SA AVETI O VIATA FRUMOASA SI  SA FITI RESPECTATE SI IUBITE!

VA IMBRATISEZ.

BIANCA,OANA,LA MULTI ANI!

SA FITI FERICITE SI IUBITE!VA IMBRATISEZ.

CARMEN,IULIA SI SARA MARIA,LA MULTI ANI!

SA FITI SANATOASE SI FERICITE!

DRAGELE SI IUBITELE MELE FETE SI FEMEI DIN FAMILIA MEA

SI PRIETENEI MELE  , VA DORESC TOT CE-I MAI BUN PE

LUME,O VIATA FRUMOASA ASA CUM SUNTETI VOI FRUMOASE.

LA MULTI ANI CELOR MAI IMPORTANTE FETE/FEMEI DIN

VIATA MEA , PE CARE LE IUBESC!

LA  MULTI  ANI  !

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Fetele din viaţa mea

  1. Andi zice:

    La multi ani, Elisa! Tie, fetelor si florilor tale 🙂

  2. Elisa zice:

    Andi,draga mea,multumesc si eu iti doresc tie la fel 🙂 La multi ani !

  3. CARMEN zice:

    Ce flori minunate Elisa draga!
    Te îmbratisez si îti doresc toata dragostea din lume! La multi ani!

  4. Elisa zice:

    La multi ani,Carmen! Si eu iti doresc la fel 🙂

  5. Manole zice:

    Sa-ti traiasca fetele din viata ta1 Si tu pe langa ele! 🙂

  6. Gabrielle zice:

    ce zici daca i-ai pune numele urmatoarei flori bebelase numele meu? si uite cum devin eu nasa…draga mea, LA MULTI ANI , sa fii sanatoasa si sa te bucuri de tot ce iubesti-
    chiar_ gabriellianna–suna a floare cu petale mari, roz-liliachii, inaltutza, care sa aibe un parfum discret, sublim ;-))) hmmm, ce spui? cu toata dragostea, gabrielle

  7. Elisa zice:

    Manole,sa ne traiasaca toate fetele din vietile noastre 🙂
    Multumesc si tie la fel!

    Gabrielle,
    imi place numele tau dar,sincer,eu nu mai fac copii si la majoritatea dintre noi paruintii aleg numele…slabe sanse sa fie fo’coincidenta 😀
    A propos…sa inteleg ca Destin este nume ales de mama ta?
    Ce mai fac copiii?De ce nu-mi povestesti despre ei?

  8. Gabrielle zice:

    of, pai nu ma refeream la copii-copii, ci la miile flori bobocei, bebelusii florilor ;-)) se facea botezul repede, nasa venea, vedea bebelasa, ii daruia numele, tu o stropeai cu apa sfanta, curata de izvor si gata, petreceam apoi cu o ceasca de ceai, ah…be cool, cum te stiu 😉
    Destin este numele ales de insusi destinul in persoana 😉 este intr-adevar preferatul bunicii, sunt mai tot timpul impreuna, abia ajung sa il mai iau si eu brate- eneas este si ramane buricul pamantului, nu-mi ajunge timpul sa iti povestesc cate pozne face toata ziua. acum doarme , ah…spui ca e un inger, dar la 7 dimineaza punct, incepe nebunia! si nu inceteaza sa zbiere, doar ca acum stie deja sa zbiere in cuvinte si f clar in doua limbi, de ex daca zbiara: „vreau caffeeeee” spune repede si „Will Kafffeeeee” sa fie sigur ca este inteles.
    mult de lucru cu el. prin anii 80 se spunea ca un astfel de copil se numeste „violet”, multi dintre copiii de acest „tip”primesc aici, din pacate, Ritalin, fiind super activi si mai ales fiindca isi streseaza parintii. de fapt, ei sunt super inteligenti si extrem de sensibili, insa le este greu sau mai degraba nu stiu sa se exprime cum vor altii. acest lucru trebuie sa il invete altfel decat ceilalti copii. stiam ca va fi un copil special, inca dinainte de a-l concepe, sper doar ca si-a ales bine parintii, iar parintii vor fi la inaltimea sufletelului sau. Destin este bland, calm, extrem de calm pentru un bebelus si stie sa asculte deja. ai mai auzit tu de un bebelus sa fie intelept, ca un batran incarcat de experiente ? ei bine, uite asa arata Destin, un mosulica, cu doi dinti in fata, ce te priveste adanc, adanc in ochi si parca vede prin tine , parca te-ar cunoaste decand lumea, este cam zgarcit la zambet, dar ii rad ochisorii cumva intr.un mod aparte, de te face sa te simti indatorat ca te priveste. nu plange, decat cand ii este foame sau este … ud, dar si tu ai plange, nu? 😉
    no, mai vrei povesti??
    in 17 martie ajung la bucuresti si incepe aventura prin romania…de abia astept sa ajung la cluj. am Termin la clinica Optilens, acolo unde am fost operata cu laser. apoi cobor spre resita, dupa care voi urca din nou la timisoara…in 28 vin si baietii sa petrecem impreuna primull anisor Destin si sfientele Sarbatori.
    te imbratisez cu mult drag

  9. Elisa zice:

    Gabrielle,
    faine povesti,ma bucur de copilasii tai asa ca imi place sa citesc povesti despre ei.Inteleg ca Eneas este un fel de „TU” iar Destin seamana cu tata lui.
    Sa fiti sanatosi si sa aveti o vacanta frumoasa in Romania!Te pup.

  10. Gabrielle zice:

    multumim. imi las inima sa se bucure si voi face tot posibilul sa vad doar partea frumoasa a romaniei, sa alung teama, cu care chiar am avut mult de luptat pana acum si sa imi rezolv problemele amanate de atata timp.
    eneas este intr-adevar un „EU” insa mult mai complex si cu mari sanse de a se constientiza fara tortura, lupta si axfisiere. Doamne ajuta!
    Destin este un special. inca nu ne dam seama cu cine seamana
    iti doresc mult spor la treburi si sanatate
    te sarut

  11. Elisa zice:

    Gabrielle,
    nici n-ai cum altfel fiindca dorul estompeaza ce nu-ti place sterge ce nu ti-a placut si acopera ce nu-ti va placea cu uitarea 🙂
    Te pup si eu 🙂

Lasă un răspuns

