8 Martie cu flori

Dar din dar se face Rai.Si Raiul,fireste,este plin de flori.Voua ,tuturor, vi le daruiesc cu mult drag,cu dragul cu care va descopar in fiecare dimineata ,fie pe partea mea de Rai ,fie pe partea voastra de Rai.Fiindca ,sa fiti siguri ca, acolo unde  se vede si numai un varf de codita de-a aluilalt nu continui sa ma otravesc.Poate pierd adrenalina dar macar imi asigur linistea de peste zi.(Daca citesc ceva ce nu-mi place, dar nu-mi place rau de tot, ma bantuie peste zi,ma macina si ma  doare si cum nu-s masochista mai bine nu). Lui Cristal fiindca nu mai are timp de virtual si bine face.Sibillei pentru zbaterea ei.MesteruluiManole pentru sinceritatea ei.Lui Lilick pentru ca-mi place fiecare cuvant pe care-l scrie de parca l-as fi spus eu.Luciei Verona pentru ca merita.Madalinei Ionescu pentru ca se gandeste la mine.Matildei fiindca este ca mine.Adinucai fiindca este perseverenta si pomicultor din pasiune pentru copiii ei.Lui Carmen pentru ca este din Sibiu si traieste in Germania romaneste(in suflet).Lui Andi pentru ca ma fascineaza.AnaAyanei pentru ca a revenit.Manei fiindca este Imparateasa.

Oanei de care imi era tare dor si a revenit sa ne bucure cu postarile ei comico-adevarate.Gabitei din tot sufletul pentru perseverenta cu care ne umple diminetile cu galerii de arta.Lui Floris pentru ca as rasturna un car de flori in bratele ei numai pentru a obtine un zambet mic.Jamillei pentru ca este fericita.Theodorei0303 pentru ca este intransigenta.Lui Ghiocel de la care aflu noutati interesante.Dianei Alzner care m-a cucerit cu sufletul scrierilor sale.Ameliei pentru ca ma tine la curent cu viata de la Hollywood.

Victoriei pentru perseverenta.Ciupercutzei pentru ca  vreau sa fie fericita.Ginei pentru ca incertitudinile ei sunt si ale mele.CELLEI care are o floare cu numele ei  aici la mine si care prin postarile ei ma tulbura profund.Isabellei despre care nu pot spune decat ca este perena si face flori mici mici si multe si frumos mirositoare si care tin  toate sezoanele.Iuliei Elize(Lisabeth) pentru minunatele ei poeme. Mirelei pentru arta ei  peisagistica.Lui NEMESSIS pentru  ca m-a inteles cand i-am copiat Thema(acum imi place iar ce are ea…hahaha )

Lui Starsgates fiindca se joaca cu copiii ei in cel mai minunat mod posibil.Simonei Ionescu pentru ca sustine viata.Roxanei Iordache pentru ca sustine liberalismul.Laurei pentru pentru ca isi aminteste de Arad.Lui Belle de Jour,Renatei si Valivei pentru ca le-am descoperit scrierile interesante de curand.

Lui Shari ca s-o impac.Liei fiindca nu mai stiu nimic de ea.

Ginei pentru ca este prietena mea.Ioanei care ma invata despre urzici.Zincai de care mi-e dor fiind plecata in lume.Maryannei cea cu gradina minunata si flori superbe.

Ba_Laurei din Cluj,Luminitei din Bucuresti,Doinei din Constanta,lui Fla din Arad, Gabriellei din Elvetia,Lilianei cea cu rodiul, lui lumi_lumi,Ioanei Mociornita din Bucuresti,lui CRI si Sandei de pe alte „meleaguri”, ei,aripidezapada care a gasit gradina mea de curand,Thasei si lui Praf de stele care trec cateodata pe la mine, si Liei lorena care nu mai trece.

Si tuturor fetelor si femeilor care au trecut si au lasat o vorba aici la mine chiar daca nu stiu ele cat de mult ma bucura asta pe mine.

LA MULTI ANI,FEMEIE!

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

44 de răspunsuri la 8 Martie cu flori

  1. matilda zice:

    La mulţi ani, draga mea ! Mi-ai făcut o surpriză minunată, îţi mulţumesc !
    Mi-ai înflorit duminica….

  2. Manole zice:

    Multumesc, Eli!
    La multi ani si tie! Cu tot dragul:

    (ps. iti dai seama ca i-am ales pe cei aliniati, da? 😀 😀 😀 )

  3. Elisa zice:

    Matilda,Manole,sa fiti fericite!Niste femei care stiu ce vor si care-s respectate de barbati,asta vreau eu sa vad in toata lumea.Dar,dar sa merite si femeia,nu-i asa?Si …ce femeie nu merita sa fie respectata?
    Va multumesc si va doresc o zi de 8 Martie in care sa va simtiti apreciate la propriu.

    Manole,acum ma prind eu, cand am vazut fermele de pe facebook la televizor(ca altfel nu stiu sa intru) de unde apreciezi tu alinierea asta a plantelor…! 😆

  4. Diana Alzner zice:

    La mulţi ani, Elisa! Mi-ai luminat ziua.
    Diana

  5. Manole zice:

    Le apreciez de la tine, nicidecum de pe facebook(acolo nu ma bag nici picata cu ceara la jocul ala!) !
    Tu, Comandatul lor suprem! Ce crezi ca nu se vede linia si inaltimea la tine in gradinuta??? Ha! 😀 😀 😀

  6. Elisa zice:

    Diana,
    ma bucur sa aud asta .La multi ani! Multe flori adevarate sa te-ncante maine! 🙂

    Manole,
    multumesc pentru trandafirii care-mi amintesc de curentul”Cubism” hahaha! Superbi!
    Sa primesti flori multe maine 🙂

  7. Fla zice:

    Doamna Elisa, La Multi Ani!!! Minunate si gandurile si florile!! La Multi Ani pentru toate femeile si mai ales pentru mame! La Multi Ani pentru bunica mea,FLOAREA, la care ma gandesc cu drag si careia ii datorez TOTUL!

    MAMA, de Nicolae Labis

    N-am mai trecut de mult prin sat si-mi spune
    Un om ce de pe-acasa a venit
    Cum c-a-nflorit la noi malinul,
    Si c-ai albit, mamuca ai albit.

    Alt om mi-a spus c-ai stat la pat bolnava.
    Eu nu stiu cum sa cred atatea vesti,
    Cand din scrisori eu vad precum matale
    Din zi in zi mereu intineresti.

  8. Elisa zice:

    La multi ani,Fla si bunicii tale dragi! Minunate versurile.O mama adevarata nu-si necajeste copiii cu nevoile si nemultumirile ei,asa-i…asta cred si eu 🙂

  9. Fla zice:

    Niste copiii adevarati ar trebui sa se gandeasca ei la parinti.Oricum bunica are o vorba” Asa sa te porti cu parintii si cu bunicii cum ai vrea sa se poarte copiii tai cu tine”

  10. Manole zice:

    Da? Zici tu? Io zic ca-l practici, nah! 😛


    cat despre borcane, n-ai gasit tu patrate ! 😀

    Te imbratisez cu drag!

  11. CARMEN zice:

    esti o dulce Elisa!
    La multi ani! un Martie fericit!

  12. Pingback: Cum ar fi daca « Hai ca se poate!

  13. madalina zice:

    La multi ani, noua si voua! Sa traim si sa ne pupam!

  14. oana zice:

    Oh boy! Oh boy! Oh boy!!! sunt si eu pe lista!!!!! ce ingamfata o sa fiu de-acum!!!!

    sunt superbe florile si iti multumesc mult de tot! si iti mai multumesc pentru blogul tau, pentru toate gandurile si pozele verzi sau pline de culoare (atat gandurile cat si pozele) pe care ni le oferi zilnic!

    si iti mai prezic ca ai sa traiesti 150 de ani! prea traiesti frumos! 🙂

  15. Pingback: Pentru toate mamele si femeile:La multi ani! « my heart to your heart

  16. Elisa zice:

    Fla,
    aici am alta parere.Copiii nu au cerut ca sa se nasca si nu au obligatii fata de parinti.Au doar sentimente(sau nu) fata de acestia si dezavuez pe acei parinti care fac copii doar cu scopul de a-si asigura batranetile.Iar sentimentele copilului fata de parinti,fiind sentimente,sunt atat de diverse.Sper ca incheiem acest subiect,nu de asta ca sa polemizam am postat azi insa nu puteam sa nu-mi lamuresc potitia fata de acest subiect.

    Manole,
    fotografia este o clipa din spatiu-timp clipe cu care este umplut universul.Vad ca tu ai decupat cateva si-ti multumesc…asa voi si vom ramane nemuritoare 🙂

    Carmen,
    La multi ani si multumesc frumos 🙂

    Madalina,
    care „noua” si care „voua”? Nici cu pupatul nu-s in clar 😀 La multi ani!

    Oana,
    hai,mai…nu exagera,chiar atat? Poate generatia voastra va trai atat,e posibil.
    La multi ani,draga mea ! 🙂

  17. Elisa zice:

    Oana,
    inchid computerul,ma uit pe TVR1 si ii prind pe selectionati,haha care canta melodia .Si atunci dupa primele masuri imi apare in minte comentariul tau care incepe tot asa…ca melodia Paulei,haha si-mi zic:
    -M-a ajuns blestemul Oanei,am ajuns la 150 de ani, oh boy,oh boy,ho,ho,ho…. 😛

  18. Victoria zice:

    Multumesc frumos Elisa.La multi ani si tie si un 8 Martie fericit!!!!

  19. madalina zice:

    noua, fetelor, voua, daca citesc si ai nostri baieti.

    sa ne pupam, repet. e de bine :))

  20. oana zice:

    hahahahaha elisa!!! se pare ca te urmaresc si-n viata reala!!! sunt mai rau ca raia!

  21. CELLA zice:

    dragă, eu n-am vrut, crede-mă 😦
    acuma o să tac o vreme că sunt într-o tulburare eu de mine şi sunt tare tentată să zic pe nume unor „lucruri” care-i mai bine să fie tăcute nu zise
    oricum nu-i pasă nimănui, nici de noi nici de sufletele noastre
    e o vreme cînd decît să zic mai bine mă rog, global, neputinţa e cel mai crîncen sentiment(?)
    să fiţi fericite şi iubite, sănătatea e în mîinile voastre, aveţi grija ei şi a voastră
    nu ne avem decît pe noi, o vreme, toţi ceilalţi sunt doar atît: ceilalţi
    te îmbrăţişez cu tot dragul, gînd bun

  22. Pingback: Neliniştitu' » Post Topic » Numa’ pentru ELE, pupa-le-aş gleznele!

  23. zincabeiu zice:

    Multumesc . Si eu m-am gandit la tine zilele astea, si anume cand ma aflam pe mica insula Burano, din laguna venetiana.Acolo , de sute de ani, femeile fac dantela si broderii de mana. Este Raiul dantelei.Mama, ce ti-ar fi placut ! !

  24. DOINA DIN CONSTANTA zice:

    LA MULTI ANI!
    Elisa,iti doresc sa ai o primavara calda in casa si in suflet…..Sa ai parte de toata dragostea din lume.La multi ani de 8 Martie si distreaza-te si tu astazi….lasa grijile in seama altora:))
    Te pup.

  25. theodora0303 zice:

    La multi ani Elisa!
    O primavara minunata!

  26. gina zice:

    La multi ani si tie draga mea.
    Mi-ai facut cel mai frumos dar numindu-ma prietena ta, si eu te consider o buna prietena pacat ca esti atat de departe…
    Am cam lipsit, s-ar putea sa mai lipsesc am probleme cu calculatorul , se impune unul nou desi nu era pe lista de prioritati 🙂

  27. maryanne zice:

    La multi ani !Eliza,si multi ani cu sanatate de acum inainte.Ma simt onorata ca sunt trecuta si eu in lista aceea.Esti o femeie minunata si ma bucur enorm ca am dat de tine.Din intamplare te-am descoperit acum un an,si nu e zi sa nu te vizitez chiar daca nu las comentarii de fiecare data.Mi-ai dat multe idei si am facut multe lucruri la timpul potrivit datorita tie si blog-ului tau.ESTI MINUNATA !!!Tine-o tot asa!

  28. Elisa zice:

    La Multi Ani,Victoria!

    Madalina,
    am inteles 😀 LA MULTI ANI!

    Oana,
    mi se pare normal,ii povestec sotului meu mai ales cand e ceva vesel,dar si cand cineva ma enerveaza il otravesc si pe el 😆

    CELLA,
    sa-ti vina o dispozitie buna,sa ai chef de toate asa cum te stiu si sa fii iubita!Te pup.

    Adrian Voicu,multumesc pentru urari si sa-ti traiasca fetele din viata ta! Multumesc.

    Zinca,
    bine ca te-ai intors si nu te-a prins frigul asta pe drum.Te pup.La multi ani!

    Doina din Constanta,
    multumesc.Te imbratisez. 🙂

    Theodora0303,
    multumesc si eu iti doresc bucuria florilor de primavara cat mai curand 🙂

    Gina,
    eu iti multumesc si ma bucur de fiecare data cand postezi.La multi ani,draga mea! 🙂

    Maryanne,
    m-ai tulburat.Spui cuvinte prea mari pentru o fiinta care sunt atat de comuna.Dar iti multumesc ca tu ma vezi asa.Te imbratisez si-ti doresc sa fii femeia fericita! 🙂

  29. mihaella1 zice:

    La multi ani !! O Primavara frumoasa iti doresc!!

  30. La multi ani!
    Multumesc pentru mentionarea pe blog
    🙂
    O zi frumoasa ca o gradina de vara
    🙂

  31. Constantin zice:

    La mulţi ani,Doamnelor !Vă doresc o primăvară insorită,să fiţi iubite si fericite,apreciate si respectate! Elisa,crocuşii tăi sunt superbi,la toamnă să-i plantezi in grădină.

  32. Elisa zice:

    Mihaela1 ,
    la multi ani! Multumesc frumos 🙂

    Belle de Jour,
    cu mare drag si La multi ani! 🙂

    Constantin,
    asa zic si eu 😛
    Multumesc frumos .O primavara frumoasa si tie 🙂

  33. Mariana zice:

    La multi ani Elisa!
    Pace in casa si suflet!

  34. Laura zice:

    Multumesc draga! Nu doar ca-mi amintesc dar voi si da pe acolo cat de curand 🙂

  35. Laura zice:

    La multi ani si tie si sa ai o primavara frumoasa 🙂

  36. Adinuca zice:

    Multumim draga Elisa,
    ca de obicei te gandesti la noi cu mult drag si parca asta se simte in fiecare cuvant ce parca iese din ecranul monitorului sa ne imbratiseze.
    Si cum de 8 Martie este frumos sa primim cadouri (pe langa cuvintele tale frumoase si cadourile de la copii mei si florile de la sotul meu) eu am mai primit unul si doresc sa ma laud cu el: noul meu site: http://www.gradinuca.ro. Va astept pe la mine.

  37. condorul zice:

    Buna, intru des pe blogul tau, pentru a ma incarca cu un strop de energie pozitiva…
    Iar cand am vazut brandusele acestea superbe… cum ai obtinut flori? Le trebuie o temperatura anume? Ca ale mele au doar frunze 😀

  38. Elisa zice:

    Laura,
    mai mult am vrut sa spun ca de cate ori „te vad” ma gandesc eu la Arad 😛
    O primavara si in suflet!

    Adinuca,
    foarte frumos cadoul tau sa-ti traiasca si sa se faca stufos,stufos! 😀

    Condorul,
    sa stii ca asa le-am primit si au inflorit pur si simplu dupa ce le-am primit doar uitandu-ma la ele 🙂 Pe bune…nu le fac decat le pun apa.
    Eu totusi cred ca la toata lumea vor inflori la vremea lor dar o sa-l intreb pe sotul meu s-o intrbe pe gradinareasa ce i le-a furnizat sa aflam cum a facut…asta daca vrea sa spuna fiindca sa stii ca nu-i toata lumea ca mine sa spuna tot,e lume si lume 🙂

  39. condorul zice:

    Multumesc pentru raspunsul promt 🙂
    Poate o lasa inima sa ne spuna si noua… daca nu aflu o sa le mut in gradina si acolo vor sti ele ce sa faca

  40. floris zice:

    Cand am citit prima data articolul, am citit repede,nu m-am vazut…
    Acum,mi-am rezervat 5 minute pentru mine si am recitit….multumesc pentru gandul cel bun si pentru flori.
    ZAmbet ………………

  41. Elisa zice:

    Condor,
    sursa este in Olanda,iar cel care le vindea i-a spus ca nu le-a pus nimic decat apa la 2 zile.Se vor pune in pamant dar nu acum pe ger ci cand se incalzeste.Nu stiu daca rezista la iarna viitoare daca or fi iar -30 de grade…

    Floris,
    la multi ani! Inteleg ca nu ai timp pentru tine. Foarte rau.Eu le-as da ordine ce sa faca ei si asa mi-as face timp 😀

  42. condorul zice:

    Multumesc, eu banuiesc ca la mine e prea cald. Oricum, le-as fi pus in gradina la toamna, deocamdata le tin in ghiveci, poate se razgandesc si infloresc 🙂

  43. Elisa zice:

    Dar unde esti,in Australia?

  44. condorul zice:

    :)) in camera in care se afla ghiveciul e prea cald 😛

Lasă un răspuns

