Mărţişor 2010

L.E.Primavara asta se poarta violet si violet si violet si violet si violet si violet si violet

Un martisor,o floare,un zambet si o imbratisare.Apoi sa infloreasca pomii, sa asculti zumzetul de albine, sa-ti intre-n casa parfumul florilor de corcodus si sa nu strige nimeni la tine.Sa fii fericit/a.Sa ai motive ca sa fii vesela/a.Tu insati sa fii o primavara  in rochia cea noua ce flutura volane in vant dar si in camasa de noapte cu flori de cais.Sa-ti fie viata insasi o primavara iar tu sa fii musafirul ei.O…ce vis!!

Acest articol a fost publicat în primavara și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

38 de răspunsuri la Mărţişor 2010

  1. Pingback: mă gândesc… « Mesterulmanole's Weblog

  2. gina zice:

    O primavara frumoasa si un „vis” realitate 🙂
    PS : Te-am visat azi-noapte 🙂 postasei un film cu tine in gradina pe blog si eu eram uimita de ideea ta; probabil din cauza ca nu am intrat de ceva vreme si mi se facuse dor 🙂

  3. Pingback: Mărţişor violet « Ioan Usca

  4. Victoria zice:

    Draga mea Elisa,iti dorim din toata inima o primavara asa cum meriti!
    Plina de soare ,flori si multe bucurii.Te imbratisez cu drag.

  5. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,iti multumesc pentru martisor.
    Am si eu unul pentru tine,pentru voi!
    La mine pe blog,bineinteles.

  6. Pingback: Mărţişoare pentru voi.Cu drag « my heart to your heart

  7. Elisa zice:

    Manole,
    primavara vesela si cu soare 🙂 Multumesc pentru martisor .

    Vania,
    sa fii inconjurat de martisoare care sa te inveseleasca 🙂

    Gina,
    asnoapte,fiind Luna Plina nu am dormit,m-am reintors sa caut un film insa vad ca mi-a revenit netul(care disparuse toata dupamasa) asa ca pe la 2-3 am postat si poate ca tocmai atunci tu m-ai visat.
    Sa fie de bine,sa avem parte de tot ce ne e drag si de o primavara care sa ne incurajeze demersurile.Te pup.

    Victoria,
    primim,cica,atat cat meritam 😀 Noroc ca ne mai luam si singuri si nu de putine ori ,hahaha! Si eu iti doresc sa-ti fie bine primavara in gradina si casa ta!,Cu drag 🙂

    Gabi,
    iti multumesc draga mea si optimismul sa de-a in noi,ha,ha,ha! in loc de nevoi!Doamne ajuta!

  8. fla zice:

    Draga Elisa,

    Fie ca primavara anului 2010 sa ne aduca in suflete zambet si bunatate!!Tie, iti doresc multa sanatate, putere de munca si o gradina de vis!!
    Astept cu nerabdare PRIMAVARA…am iesit dimineata in gradina si am auzit cucul cantand….semn ca primavara a venit..
    Pentru ca e prima data cand iti scriu vreau sa-ti multumesc pentru toate sfaturile tale.Si…as fi vrut sa am o mama ca tine.(am ramas fara mama la varsta de 10 luni)

  9. madalina zice:

    Un mărţişor vesel şi însorit!

  10. Laura zice:

    O primavara insorita 🙂

  11. Elisa zice:

    Fla,
    o bucurie umbrita simt in sufletul tau.Mama ta este si a fost tot timpul cu tine de acolo iti iei seva.Dumnezeu sa o odihneasca in pace si tu sa-i aduci la Domnul rugaciuni si pomenir.
    Da,primavara este si aici,la noi,spre deosebire de prognoza,insa prognoza rea se refera la sambata si duminica,asa-s Babele cu fulgi si toane insa soarele are putere deja.Am iesit sa curat pomisorii cu 2 jachete si ca Dochia mi-am dat jos cate una la fiecare pom 😛
    Sigur ca este deja primavara…
    Multumesc ca ai comentat si te mai astept 🙂

  12. Elisa zice:

    Madalina,
    mare parte din timp fac lucrurile sa mearga asa cum vreau eu,cateodata insa uit sa pun lubrifiant 😆
    Multumesc si eu iti doresc la fel 🙂

    Laura,
    multumesc draga mea si tie primavara sa-ti fie vesela(ca insorita…nu poate sa nu fie 😀 )

  13. theodora0303 zice:

    „sa infloreasca pomii, sa asculti zumzetul de albine, sa-ti intre-n casa parfumul florilor” – Este cea mai frumoasa urare pe care as putea sa o primesc.
    De-abia astept sa imi infloreasca toti pomii din gradina.
    Parfumul florilor este atat de frumos incat am impresia ca sunt in RAI.
    O primavara frumoasa plina de bucurie!

  14. CARMEN zice:

    O primavara minunata Elisa! la mine ai un martisor 🙂

  15. o primavara bogata , draga Elisa !

    xxx,j

  16. kbnelli zice:

    Buna Elisa, urmaresc cu interes blogul tau care e foarte interesant. Vreau sa te felicit pentru tot ce ai realizat pana acum, vad ca plantele, florile si nu numai sunt pasiunea ta asa cum sunt si ale mele. Multumesc urarea ta de Martisor pe care ai facut-o si iti doresc si tie si familiei tale un 1 Martie fericit, luminos si insorit!

  17. CELLA zice:

    ce să-ţi doresc ţie şi primăverii?:)
    înfloriţi şi luminaţi-mi colţul de cer zgribulit de-atâta iarnă şi ger

  18. Constantin zice:

    Bună ziua,Elisa! Iţi doresc o primăvară însorită şi plină de bucurii.

  19. Elisa zice:

    Theodora 0303,
    asa este,in vremea florilor de pomi si a polenizarii zicem ca-i un Rai pe aici pe pamant.Important este sa nu le ratam din prea multa ocupatie.Te imbratisez 🙂

    Carmen,
    multumesc.Si eu iti doresc la fel…flori din abundenta 🙂

    Winhisperer,
    asa sa fie!Si tie iti doresc la fel !

    kbnelli,
    buna,draga mea :)Multumesc.Meritul meu este mai mic,toate cate sunt ni le da Domnul.Important este sa nu le trecem cu vederea.
    Te mai astept.Iti doresc o primavara frumoasa!

    CELLA,
    floarea ta iar se deschide inainte de urmatoarea zapada prognozata,insa este rezistenta,este ca tine puternica si minunata.Te imbratisez.Sa ai caldura si culori minunate de la primavara nostra :),a ta,a mea,a tuturor!

    Constantin,
    ce ma bucur ca mai dai cate-un semn…:) Multumesc de urari.Primavara minunata si tie si iesenilor dragi 🙂

  20. ioana zice:

    Elisa ai primit martisorul meu?

  21. Fla zice:

    Doamna Elisa,

    Nu m-am exprimat corect, cred. Mama mea m-a parasit( in sensul propriu al cuvantului) la varsta de 10 luni. Am fost crescuta cu toata DRAGOSTEA din lume de bunicii paterni(oameni simpli, curati, de la tara, saraci din punct de vedere material dar cei mai bogati oameni sufleteste, si cu frica de D-zeu ).Nu dezvolt subiectul pentru ca este unul dureros chiar daca nu mai sunt copil;voi face 35 de ani sambata 06.03.Nu stiu daca a murit sau daca mai traieste.
    In concluzie, mi-as fi dorit sa am o mama ca dumneavoastra…pentru ca v-am simtit sociabila, calda, buna, genul de om bun de pus pe rana.Sunt trista ,intr-adevar, pentru ca nu am reusit sa fac mare lucru anul trecut.
    Sfaturile dvs. mi-au fost de mare folos. Am reusit sa-mi construiesc o casa si anul trecut a fost primul an in care am lucrat gradina.

  22. Elisa zice:

    Ioana,
    multam’frumos 🙂 Ti-am raspuns.Esti acolo???Ce fain de tine!!!!

  23. Elisa zice:

    Fla,
    doamneee,eu am inteles pierdut=plecat dintre noi.M-ai intristat fiindca oricat as vrea eu nu pot tine nimanui loc de mama ci doar de prietena.Dar,nu sunt asa cum par,sunt de fapt rea fiindca asa sunt perceputi oamenii perfectionisti si care au pretentii de la cei din jur asa ca si de la ei insisi.Asa ca,crede-ma nu ai pierdut mare lucru neavandu-ma pe mine ca mama .Am fost foarte…,exagerat de exigenta,sunt si ironica si afurisita ,nu sunt deloc calda si blanda la prima vedere ci doar cu oamenii pe care-i cunosc deja si de care m-am putut apropia.
    Stiu ca par asa cum zici tu,eu insa sunt cu totul altfel.
    Singurul lucru care este adevarat este ca vreau sa ajut,vreau sa spun tot ce stiu eu si altora fara nimic in schimb, imi place sa vorbesc cu oamenii(prin piata ma opresc la ei si cu drag le spun cate-o vorba) ,pe strada la fel daca cunosc pe cineva ma opresc si-l ascult,spre disperarea sotului meu daca este cu mine.
    In fond cea mai mare calitate a mea este ca am stiut intotdeauna sa ascult,fiindca nu sunt prea vorbareata, ascult si incerc sa -l inteleg pe fiecare(asta am invatat la scoala 34 de ani) ,iar daca este cazul imi dau cu parerea.
    Spune-mi,nu cumva faptul ca alint lumea care vine la mine cu acest „draga” sau „draga mea” te-a facut sa crezi asta despre mine?Este si aici o explicatie.Imi iau revansa fiindca in viata reala nu am folosit sintagma asta de multe ori iar acum simt ca-s inundata cu toate „draga mea” nespuse de-o viata si daca nu spun asa ma innec sau ma sufoc,am un preaplin care trebuie sa iasa afara din sufletul meu.O spun din din toata inima,nu ma prefac niciodata,de altfel se vede si din comentarii ca am zile intregi cand nu pot alinta pe nimeni asa.Dar,cine sa aiba timp sa ma studieze pe mine ?
    Iaaaa…uite ce m-ai facut tu sa ma spovedesc, 😆

  24. Fla zice:

    Nu formula de adresare,respectiv apelativul, draga mi-a format aceasta impresie.Felul in care descrieti o floare, o zi, un zambet sau o durere arata cum va este sufletul. Putem fi falsi o data sau de doua ori dar nu in sute de postari.Eu sunt vorbareata si iubesc mult animalele.Dar, poate, parea paradoxal, nu am prieteni. Nu prea am incredere in oameni.Ma atasez greu de cineva, si ma tin scai apoi.Pana acum am incercat sa-mi fac o situatie materiala.Acum am o casa mare dar nu prea sunt multumita si impacata cu mine insami.
    Cand am zile proaste merg in gradina…sau ma inchid in dormitor cu o carte.Eventual ma joc cu cainii sau cu pisica….Anul acesta vreau un bebe…sper,ma rog la Maica Sfanta si astept minunea…

  25. Elisa zice:

    Fla,
    da,da…anul acesta cei de varsta ta sunt insarcinati,adica cel putin cateva cazuri stiu si cred ca daca vrei si stii cum sa nu dai gres(este o metoda care sa-ti arate daca puteti sau nu avea copii) si sper ca o stii sau o sa afli altfel.Invata despre asta,s-ar putea sa fie pe net informatii(ma refer la momentul optim sau cel mai optim daca s-ar putea spune asa).Sa te ajute Maica Domnului !
    Stii ceva,prietenii trebuie sa-i cam induri fiindca nu de rareori ei ne dezamagesc ori daca nu poti indura ceea ce nu-ti place la ei..atunci se intampla sa fii fara prieteni.Stii ce raspuns primeste un burlac la intrebarea „sa ma insor,sa nu ma insor??”
    Raspunsul: „faci cum vrei ,oricum o sa regreti” hahahaha!
    Asa si cu prietenii.

  26. g1b2i3 zice:

    Iti multumesc mult,Elisa pentru martisorul violet!
    L-am furat de la domnul Vania si sta langa noul site de socializare despre care am auzit la Theodora.
    http://theodora0303.wordpress.com/2010/03/01/un-nou-site-de-socializare/

  27. Gabrielle zice:

    elisa, am venit sa imi iau martisorul promis.
    am visat o tiganca ce vindea martisoare in fata casei mele. am cumparat vre-o doua trei, voiam sa le cumpar , dar mi-a spus ca sunt ale mele pe de-a moaca 😉 , a venit purandelul ei si inceput sa o „spurce” asa cum l-o fi invatat tatsu, iar eu m-am dus spre el si l-am luat in brate, i-am spus o poveste si s-a facut baiatul obraznic un baietel foarte frumos si curat. l-am luat adormit pe brate si l-am adus in casa si cred ca asta a fost martisorul meu :-))
    sa nu uit o specificare: martisoarele erau defapt doar snururi, groase, parca erau sfori impletite, alb cu rosu cu ciucuri mari si stufosi, catifelati, ceva nemavazut, ei–un vis !
    noapte buna…copii!

  28. Elisa zice:

    Gabi,
    multumesc pentru link.Nu-i violet site-ul acela de socializare ci portocaliu .gretos de portocaliu,hahahaha!

    Gabrielle,
    pai,mi se pare corect,in gradina de vis sa spunem visele ce le-am avut si care au si ele rosturile lor.
    Draga mea,eu interpretez asa visul tau:
    ti-e atat de dor de traditiile romanesti…(desi ti-e foarte bine acolo) ti-ar placea sa traiesti in Romania dar cu gradul de civilizatie din Elvetia(cred ca cel mai inalt grad de civilizatie din Europa) )asa…
    Sa vezi pe nepoata-mea cum dezavua tot ce era rau pe la noi zece ani dupa ce-a plecat insa dupa aia a inceput sa-si cumpere proprietati pe aici ca sa se intoarca la batranete,macar sase luni pe an….asa ca…stim cum este sa fii roman plecat pe alte plaiuri civilizate,mie mi-a fost dor si de mucii de pe trotuarele cu gropi..he,he…mi-e usor sa-i inteleg pe altii.
    Dar,bine ca doar de Martisor,Paste si Craciun se intampla asta,in rest bucurati-va ca aveti aceasta sansa sa traiti fara stresul din Ro in care incep sa prinda putere bancurile,ca pe vremuri….
    Sa ai o primavara frumoasa! 🙂

  29. ioana zice:

    Nu Elisa nu sant in Spania dar imi plac foarte mult Gloxiniile si chiar le-am cerut voie spaniolilor sa te incant si pe tine de martisor cu asa o frumusete.Stii de ce nu m-am dus in Spania? nu imi place ca nu pot sa culeg urzici,acolo nu ai voie sa smulgi nici o buruiana,totul e protejat. Acum am mancat si ca sa ard ceva calorii imi iau jumatatea si ma duc la cules de……..URZICI!

  30. Elisa zice:

    OK,iOANA,FAIN…DU-TE DUPA URZICI CACI LA NOI ESTE CHIAR O ZI DE VARA…excelenta!
    ps.
    nu mai pot cu capsul asta…nu mai pot sa rescriu,ma enerveaza ca nu-s atenta …scuze.

  31. CRI zice:

    Draga Elisa iti doresc sa ai o primavara minunata si iti spun cu toata dragostea La multi ani de martisor !

  32. Elisa zice:

    CRI,
    multumesc scumpa mea 🙂 Iti doresc la fel o primavara frumoasa!
    Sa stii ca nu mai pot intra sa te vad la Lia,este atata lume si nu gasesc comentariile tale si ale Sandei,asa ca…va duc dorul,ce sa fac? 😀
    Dupa ce ti-am raspuns despre craciunita am mai intrat pe forum si am vazut ca nu ai raspuns saptamani intregi si m-am desumflat,hahaha…
    Te pup.

  33. Gabrielle zice:

    eu caut inca – o casuta langa padure si rauletz in romania…

  34. Elisa zice:

    Gabrielle,
    acum e momentul sa si gasesti mai ieftin 🙂

  35. Gabrielle zice:

    am gasit un teren, la Valiug, zona superba, dar greu de ajuns cu masina, mai ales iarna. nu stiu ce sa fac. pretul este f bun. va tb sa il vad si apoi … ce mi-o spune inima, asa oi face 😉 oricum la acelasi pret as putea gasi si o casa batraneasca cu gradina ,,, dar tot ce am gasit a fost prin Oltenia si chiar nu am pe nimeni pe acolo…
    inca este frig ? va veni insa dulceaga primavara asa…pe la sfarsit de martie. ce binecuvantare…
    aici inca sunt portiuni acoperite cu zapada. si este un friggggg… ca o pedeapsa :-))

  36. Elisa zice:

    Gabrielle,
    Valiug este pe langa Resita,parca asa stiu de la Carmen,prietena mea…
    Eu zic ca daca tot cumperi sa cumperi cu tot cu utilitati,sa aiba macar apa si canalizare caci altfel tre’ sa mai muncesti destul pentru confort,ori fara confort…fara apa si WC in casa nu cred ca este confort la tara,iar la batranetea pentru care ne pregatim avem si mai multa nevoie de confort decat cand eram copii si tineri.
    Iar ca sa cumperi intr-un sat unde oamenii cresc porci pe langa tine crede-ma …nu este de suportat,mai ales daca sunt casele apropiate.
    La Garana,stii de Garana,da? de acolo au plecat multi etnici germani si sunt si acum case de vanzare, ai putea cauta si acolo.
    Oricum,cand cumperi trebuie sa ai in vedere mai multe lucruri :)Succes!

  37. Gabrielle zice:

    ei, elisa, pai tocmai datorita atator aspecte, nu cumpar nimic si nici nu as vrea sa ma pripesc. doar ca nu vin in romania daca nu am unde si parca as vrea, parca nu as vrea sa construiesc ceva maretz in romania. nu am nici.o revelatie sa ma ajute, semn ca ar trebui sa mai astept 😉
    da…terenula acela este intre valiug si garana 😉
    trebuie vazut. normal k acolo nu sunt utilitati, dar solutii sunt totusi.
    o Duminica frumoasa!

  38. Elisa zice:

    Bine,Gabrielle,dar deocamdata sa aveti o stare buna si foarte buna acolo si sa faceti vacante de vis prin lume,cred ca este mult mai important decat….ma rog,ma stii,eu nu incep altceva pana nu termin ce am de facut.Daca ai posibilitati atunci da insa creditele in ziua de azi sunt doar niste gauri negri…absorb tot si viata din noi(eu n-am :D).Oricum,ai grija…
    Pa,pa! Merci 🙂

Lasă un răspuns

