Prognoza meteo Martie 2010

Am gasit pe mai multe site-uri  fiindca as fi vrut sa pun arpagicul in gradina insa dupa cum am vazut ca va fi prima jumatate a lunii martie am considerat ca nu este cazul.Daca este pamantul prea rece nu are  rost.

Posibil sa fie gresita prognoza dar asa puneam intotdeauna,in martie .Oricum,salata si spanacul sunt deja din toamna.Totusi,daca voi gasi ceapa crescuta pe piata o sa implant din aia ca sa avem ceapa verde mai repede.

Vremea azi in Fagaras
acum: 6°C
Ploaie Minim: -1°C
Rasarit: 7:03 AM
Vant: dinspre VSV cu 12km/h Maxim: 7°C
Apus: 6:04 PM
Ora: 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00
Grade: 6°C 6°C 7°C 7°C 7°C 6°C

UpDate: Prognozez ca Vania va avea mai mult soare decat am eu .

Prognoza meteo pentru urmatoarele 14 zile

Duminica, 28 februarie
Minim:2°C
Maxim:11°C
Soare, putin noros

Luni, 01 martie
Minim:-1°C
Maxim:13°C
Cer noros


Marti, 02 martie
Minim:-2°C
Maxim:11°C
Soare, putin noros

Miercuri, 03 martie
Minim:-3°C
Maxim:7°C
Soare, putin noros


Joi, 04 martie
Minim:1°C
Maxim:6°C
Cer noros

Vineri, 05 martie
Minim:0°C
Maxim:4°C
Cer mai mult noros


Sambata, 06 martie
Minim:-2°C
Maxim:2°C
Ninsoare

Duminica, 07 martie
Minim:-3°C
Maxim:2°C
Ninsoare


Luni, 08 martie
Minim:-6°C
Maxim:2°C
Cer noros

Marti, 09 martie
Minim:-3°C
Maxim:5°C
Soare, putin noros


Miercuri, 10 martie
Minim:-4°C
Maxim:4°C
Soare, putin noros

Joi, 11 martie
Minim:-3°C
Maxim:4°C
Ploaie, risc de polei


Vineri, 12 martie
Minim:-3°C
Maxim:6°C
Cer noros

Sambata, 13 martie
Minim:3°C
Maxim:13°C
Ploaie, risc de polei
(vremea.ro)

UPDATE 17 MARTIE 2010- PENTRU FAGARAS

Joi, 18 martie

Noaptea

Minim: 2°C (2°C)

Cer partial noros

Apus Soare: 6:29 PM

Rasarit Luna: 7:00 AM

Ziua

Maxim: 8°C (8°C)

Cer mai mult noros

Rasarit Soare: 6:27 AM

Apus Luna: 9:37 PM

Vant: dinspre VSV cu 8km/h


Vineri, 19 martie

Noaptea

Minim: 1°C (2°C)

Cer noros

Apus Soare: 6:31 PM

Rasarit Luna: 7:26 AM

Ziua

Maxim: 11°C (14°C)

Cer mai mult noros

Rasarit Soare: 6:26 AM

Apus Luna: 10:46 PM

Vant: dinspre SV cu 6km/h


Sambata, 20 martie

Noaptea

Minim: 7°C (8°C)

Cer noros

Apus Soare: 6:32 PM

Rasarit Luna: 7:58 AM

Ziua

Maxim: 15°C (19°C)

Cer mai mult noros

Rasarit Soare: 6:24 AM

Apus Luna: 11:55 PM

Vant: dinspre VSV cu 4km/h


Duminica, 21 martie

Noaptea

Minim: 8°C (8°C)

Cer noros

Apus Soare: 6:33 PM

Rasarit Luna: 8:38 AM

Ziua

Maxim: 17°C (21°C)

Soare, putin noros

Rasarit Soare: 6:22 AM

Apus Luna: 1:00 AM

Vant: dinspre SV cu 3km/h


Luni, 22 martie

Noaptea

Minim: 7°C (7°C)

Ploaie

Apus Soare: 6:35 PM

Rasarit Luna: 9:28 AM

Ziua

Maxim: 14°C (17°C)

Cer mai mult noros

Rasarit Soare: 6:20 AM

Apus Luna: 1:58 AM

Vant: dinspre VNV cu 6km/h


Marti, 23 martie

Noaptea

Minim: 5°C (7°C)

Cer mai mult noros

Apus Soare: 6:36 PM

Rasarit Luna: 10:29 AM

Ziua

Maxim: 16°C (16°C)

Soare, putin noros

Rasarit Soare: 6:18 AM

Apus Luna: –:–

Vant: dinspre SV cu 9km/h


Acest articol a fost publicat în Prognoza meteo, utile și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Prognoza meteo Martie 2010

  1. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,se pare ca primavara se mai lasa asteptata.
    Am vazut ca soarele s-a cam ascuns de ieri si se aud ciorile trancanind a ploaie.
    Un weekend minunat!

  2. Pingback: Ei au înţeles « Ioan Usca

  3. Pingback: Ei au înţeles « Ioan Usca

  4. Victoria zice:

    Groaznic.Adica nu am scapat de iarna? Offff
    Nu ca ar fi acum prea cald,dar totusi…

  5. Elisa zice:

    Draga Gabi,nici nu vreau sa vina primavara,vreau doar sa stiu ce am de facut in functie de vreme.Chiar acum am sesizat ca taman cand vor rasari rosiile nu o sa fie soare in geam si nu e bine 😦 Dar asta este.La ardei am avut vreme frumoasa,au avut soare pana acum si in continuare ii voi tine la caldura mai mica sa nu se lungeasca.
    Vezi Gabi ce preocupari am eu??Griji…ce mai!

    Victoria,
    asa o sa fie la noi insa la voi poate ca nu.Bine macar ca nu ai avut inundatii pe gradina si in pivnita asa ca Adinuca.Ma gandeam ca sunteti pe aproape si prin Giurgiu au tot zic c-a plouat.Deci,vad ca este bine la voi 🙂

  6. Victoria zice:

    Din fericire la noi nu este pericol de inundatii caci satul este pe un delusor,iar casa noastra este(impreuna cu altele) chiar pe coama dealului.
    Ploua si la noi inca de dimineata.La noi problema este noroiul,ca cei de la primarie au uitat sa toarne pietris si pe strada noastra.Dar anul asta mergem sa vorbim si poate….poate.

  7. starsgates zice:

    Şi eu mai trag cu ochiul la prognoza meteo, deoarece tare aş mai scoate muşcatele afară, dar deocamdată n-am curaj.
    Azi a plouat şi pe la noi.

  8. Pingback: De Mărţişor « Ioan Usca

  9. Laura zice:

    Vai, da la voi nu mai vine primavara? Ca la noi a venit. Sper sa si ramana… 🙂

  10. Laura zice:

    Ah, uitai sa te invit la tort 🙂

  11. Elisa zice:

    Victoria,
    la noi este soare si bine…inca

    Starsgates,
    asa au zis..una buna una rea,acum om vedea 🙂

    Laura,
    la voi era vara si asta iarna,am vazut eu 😀

    multam de invitatie,am fost am admirat dar nu pot gusta… 😆

  12. Andi zice:

    Un Martie placut… si multe surprize frumoase sa ai, Elisa! 🙂

  13. zincabeiu zice:

    La noi a fost azi o vreme de acceptat. Dar eu trag cu ochiul la prognoza meteo de pe alte zari si nu stiu daca sa-mi pun in bagaj si cismele de cauciuc sau nu.

  14. Elisa zice:

    Andi,
    primavara sa ne molipseasca cu explozie de bucurii 🙂 Multumesc si si iti doresc la fel

    Zinca,
    daca nu-ti iei de acasa iti cumperi de acolo in caz de intemperii.Iti doresc o vacanta deosebit de frumoasa,vreme placuta si sa te intorci cu amintiri frumoase. Te pup.Drum bun,draga mea !

Lasă un răspuns

