Frezii pentru Floris

foto:Google.ro

LA  MULTI ANI,FLORIS !

SA FII SANATOASA SI SA TE BUCURI DE VIATA!

Acest articol a fost publicat în Daruri din suflet, Sarbatorim și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Frezii pentru Floris

  1. Laura zice:

    Ce frumoase sunt freziile 😀

    Sunt din nou intr-o perioada in care am mai mult timp, asa ca am inceput sa mai pun cate ceva pe blog si sper ca o sa dau mai des prin gradina ta. Te pup 🙂

  2. floris zice:

    MULTUMESC 🙂
    NU ai uitat :*
    Ce surpriza.Ce……….
    Mamaaaa……nu am cuvinte Elisa.
    SUnt minunate.Fiecare in parte si toate la un loc.
    Sa iti de Dumnezeu sanatate ca mare bucurie mi-ai facut.
    Te pup si te imbratisez cu tot dragul din lume.

  3. Elisa zice:

    Floris,
    draga mea,cum sa uit? Zilnic ma gandesc la voi cei/cele care altadata erati prezenti/e la o plimbare prin gradina mea ,iar la tine in mod special.Pot eu sa uit cum ai sarit tu in ajutorul meu cand am strigat dupa ajutor??Neeee…vorba Manolicai(asa cum ii spune Zinca) ,nu pot.Iar azi,da,azi de ziua ta inchin un pahar in sanatatea ta si pentru binele din viata ta pe care ti-l doresc din tot sufletul.La multi ani,Floris,draga prietena!Te pup 🙂

  4. Elisa zice:

    Laura,
    desigur ca a incept ,pentru mine,perioada surprizelor(vad ca si Gabrielle din Elvetia este prezenta) si nu stiti ce dimineata frumoasa mi-ati facut!Afara ploua marunt si agasant dar soarele dinlauntrul meu straluceste de bucurie.Te imbratisez si-ti doresc sa ai bucurii pe blog,macar cat am eu 🙂
    O sa trec mai des .Pup.

  5. Pingback: Sfaturi pentru activiştii oranj « Ioan Usca

  6. anysor zice:

    Fara sa vrei mai facut sa zambesc in dimineata asta ,freziile sunt florile mele preferate si chiar daca erau pentru altcineva m-am bucurat si eu ,multumesc :):)

  7. Pingback: Athanor (II) « Gabriela Savitsky

  8. zincabeiu zice:

    La multi ani, draga Floris!

  9. floris zice:

    Multumesc frumos,Zinca. 🙂

  10. Elisa zice:

    La multi ani,Floris!

Lasă un răspuns

