Ştirile mele

Babelor, (cu aluzie la Surorile  Marx din două motive:unul fiindcă am descoperit un blog care-mi place şi doi fiindcă sintagma=apelativul adică, se potriveşte uneia dintre ştirile mele de azi ).

1. Deci,babelor ,hai să jucăm tontoroiul dintr-un motiv foarte fain,acela că noi cunoaştem (DEJA,hahaha) după atâta vreme,la bani.La banii româneşti şi nu spunem inepţii cum aud eu la ştirile de la 12 la un post.O reporteriţă ce ne informă preţurile din piaţă zicea că oul este 4,58 de bani.Nu sunt sigură de sutime că mă bufni un râs din alcela sănătos de babă care-şi râde de nepoţi.Păi cum să fie un ou patru bani,ha? ha,ha,ha! Poate este 45 de bani,aşa da.

Aşa că să nu-mi mai spuneţi mie că din cauza şi datorită faptului şi iaca,că aşa ne-am învăţat,cu milioanele şi nu mai putem să ne adaptăm că ni-s prea bătrâni.Mie să nu-mi mai spuneţi decât realitatea.Unii” este prea proşti” ca să treacă corect peste 4 zerouri,aşa din cap,adică liber,fără pleivas.Atât am avut să spun şi iată că spunând deja m-am întristat 😦

2.Dar mă înveselesc la loc.Citii la Oana despre Valentine’s Day şi mi-am zis:Ha,io cu bărbatul meu cum să ne petrecem minunata zi,ha?Dar tot Oana mi-a dat şi răspunsul fiindcă mai sus avea postul recent despre cuţu şchiop.În acel moment mi-am amintit de poezia spusă de copilaşul nostru pe când avea câţiva anişori şi care ştim că este înregistrat pe o casetă.Şi i-am dat de lucru „partenerului” meu de Valentains cam o oră şi ceva.Şi a găsit-o.Înregistrarea.Şi am ascultat-o de spe ori şi am râs cu lacrimi cu feţele schimonosite de acel râsu-plansu.Drăgălaşenia copilasului meu este de nereprodus.Sau poate este,dacă vrea Dumnezeu.

Problema este că aş vrea să pun pe blog,să rămână aici, aşa ca aproape toate amintirile mele, însă nu ştiu cum se face.Dovadă că şi alţii „este proşti” şi nu se pricep la astea.Întrebarea nr one: se poate de pe o casetă să transfer sunetul prin şi pe computer,pe un CD?

3.Starea vremii: timpul este frumos,este soare cu temperaturi pozitive.Norii sunt alb-cenuşiu,deci nu mai este soare.Asnoapte a nins şi dupămasă poate să plouă. Vântul de aseară care avea câteva „noduri” s-a oprit.Primăvara nu a venit şi nici nu o doresc.Mai am multe de făcut până la primăvară când voi lăsa totul baltă şi voi ieşi afară.Aşa că,să stea acolo în viitor, unde o ştiu eu acum.

Acest articol a fost publicat în Amintirile mele, Observatii curente din viata și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Ştirile mele

  1. oana zice:

    deci: 😛

    1. de stirista nu rad ca nici io nu’s mai breaza

    2. la noi exista pe la …. cum se cheama acolo unde te duci sa-ti scoti poze? deci acolo exista anunturi pe usa cum ca ar converti casete video in CD-uri si DVD-uri. ai putea incerca o intrebare si cu casete audio, nu vad de ce nu….

    3. nici eu nu astept neaparat primavara dar astept un sezon mai uscat…

  2. Elisa zice:

    Oana,
    haide mai….sa spui 4 bani un ou…cand ai monede de 5 bani in potmoneu si stii ca nu poti cumpara nimic cu una?

    Multumesc de idee,o sa ma duc.sunt clienta veche de cand mi-a facut filmele aduse din America(pe atunci aveam aparat cu film) si chiar mi-a transpus un film pe CD..Ni-e teama insa sa nu-mi stearga din greseala…dar stau langa el 🙂

    Toate la timpul lor.Daca ar veni primavara acum si ar inflori pomii cu siguranta ca nu am avea anul acesta fructe,deci asta-i…

  3. Lia zice:

    Elisa pentru siguranta fa o copie casetei, acasa. Sa fie acolo.
    O saptamana frumoasa!

  4. zincabeiu zice:

    Pe mine sarbatoarea asta de import ma lasa rece. Dar tu si sotul tau v-ati facut, in ziua asta, cel mai frumos cadou . Ascultand impreuna glasul copilului vostru este cea mai frumoasa declaratie de dragoste.

  5. Elisa zice:

    Lia,
    da,e o idee buna.Multumesc 🙂

    Zinca,

    da,noi asa ne gratulam,cu lacrimi printre zambete,ha,ha,ha!Oana e divina 😀

  6. oana zice:

    da, mai, stiu ca-s divina! si acum, datorita tie, stie intreg mapamondul! 😛

  7. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,intradevar,ati avut o zi minunata de valentine`s.
    Si eu,adica noi am avut o zi deosebita.A fost baiatul cel mare acasa.
    Cat priveste surorile…le-am vizitat acum blogul si am cunoscut o chitarista buna.

    La noi a plouat,apoi a fost soare.Azi e innorat si e luni,ziua cea mai urata din saptamana.
    O saptamana mai buna! 🙂

  8. gina zice:

    Dragii de voi ce placut v-ati petrecut duminica 🙂 Chiar e bine sa incerci sa faci o copie pe CD pentru ca se va pastra mai bine (nu neaparat pt. ca vrei sa le postezi) Eu am avut casete la care nu am mai umblat de zeci de ani si s-au demagnetizat desi erau de calitate.

  9. Elisa zice:

    Oana,
    sa stie ca-i bine sa stie.
    Nici nu stii ce ma bucur ca ai revenit ! 🙂 Si ,uite ce idei faine imi dai 😉

    Happy Valentine’s Day! ha,ha,ha!

    Gabi,

    o saptamana care incepe cu datul zapezii,continua cu semanat rasaduri si cautat retete anumite.Auch…ce de treaba am!!!Noroc ca am scris aici ca altfel nici nu realizam cat sunt de ocupata…(tre sa las tastele sa se odihneasca 😀 )

    Gina,
    chiar nu stiu cum sa fac 😦 Nu stiu cum sa fac o copie de sunet ca sa nu mi-l stearga din greseala la…coperativa haha!
    Da,,dar la noi momente din astea sunt asa pur si simplu fara sa fie valentais.Cum copilul e departe ne tot amintim si ne innecam in lacrimi printre zambete.Asta este.Deja ne-am obisnuit.
    Ieri am gasit o postare de-a mea din 2008 cand dorul era de nestavilit si durerea se exprima in versuri.Alta surpriza…nici nu mai stiu la ce postare era,stiu doar ca mi-a facut bine si ca am constatat ca timpul este un aliat al meu,el nu ma doboara ci ma intareste.
    Te pup 🙂

    uite,acum sunt mult mai bine decat atunci…intelegi ce zic,Gina,draga?Ia vezi si comentaroiul tau,iubita mea prietena 🙂

    http://elisagradinameadevis.blogspot.com/2008/07/australia-si-iubirea-vietii-melecopiii.html

  10. Mirela zice:

    Elisa, mi-am permis să-ți dedic o melodie, fac asta uneori pe blog, sunt curioasă dacă te-am nimerit! Cu drag…de la mine pentru tine. Sunt mai multe melodii!

  11. Elisa zice:

    Multumesc ,Mirela,le-am ascultat aproape pe toate.Cand sotul meu si cu mine eram tineri se canta ABBA si Boney M.Dalida era mai inainte,pe cand eram la facultate,parca…
    Poate gresesc ordinea.

  12. gina zice:

    Da cum spuneam cand recitesc ceva mai vechi si care are si o data fara sa vreau ma gandesc cum era atunci, ce faceam. Ei bine sufeream ca a plecat cel mic, intre-timp m-am obisnuit, totusi atunci era infinit mai bine ca acum si tu, draga mea, stii de ce. Ce n-as da sa fie asta singura mea amaraciune, desi nu e de loc usoara…

  13. Elisa zice:

    Gina,
    obisnuinta este a doua natura.Si nu trebuie sa fie amaraciune,este normalitate.Restul sa fie bine si mergem si noi alaturi de ei si asa,de la distanta.

Lasă un răspuns

