Pentru Daniel Răduţă

Daniel  Raduta are nevoie de ajutorul nostru.Putem s-o facem fie deplasandu-ne pana la banca fie prin telefon fie prin internet.Important este sa-l ajutam.

In conturi s-a strans, in timp scurt, o suma mare,zic eu,dar insuficienta asa ca ,hai sa nu ne ‘necam la mal si sa mai facem inca un efort.Ce inseamna 5 sau 10 euro pentru noi?Foarte putin,insa pentru Daniel inseamna viata.

Donații


Prin telefon apelabil doar din reteaua Romtelecom


0900 900 115 donatie de 5 Euro

0900 900 110 donatie de 10 Euro


În conturile deschise la Banca Transilvania (detalii aici):

EUR: RO72BTRL06404201F02712XX

RON: RO57BTRL064013HAF02712XX


Folosind PayPal ( detalii aici)

Dati un click pe bannerul care va va duce pe blogul lui Daniel Raduta.

Acest articol a fost publicat în bloggerind, Observatii curente din viata, utile și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Pentru Daniel Răduţă

  1. Elisa zice:

    Manole,
    a fost usor,nu-i asa? Doamne-ajuta sa fie cu folos!

  2. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,sper sa se adune banii pana nu e prea tarziu.
    Multa sanatate tie si tuturor!

  3. Elisa zice:

    Gabi,
    stii data cand trebuie sa mearga Daniel la operatie?
    Oamenii sunt buni doar ca trebuie sa ne amintim fiindca nu-i imposibil sa dam un telefon de 10 euro,fiecare dintre noi ar putea si numai pentru a multumi Lui D-zeu ca suntem sanatosi daca nu mai mult.
    O sa fie bine,trebuie sa credem asta 🙂

  4. Elisa, de azi dimineata am un copil la tine la Tms, la onco (Louis Turcanu)
    Am nevoie de tine cu o chestie
    Pot sa iti trimit un mail?

  5. Elisa zice:

    Isabelle,
    da,desigur,numai ca eu nu-s in Timis,draga mea,eu locuiesc in Fagaras si am rude in Timis.
    Astept mail,daca pot sa ajut o fac cu drag 🙂

    elisavasu@gmail.com

  6. a, ok, scuze, nu stiu de ce… in fine
    multam, o rezolv pana la urma, am nevoie de cineva fix din Timisoara
    te pup, multam inca o data

  7. Elisa zice:

    Imi pare rau 😦 Sper sa rezolvi cu un timisorean 🙂

Lasă un răspuns

