Singapore

Acest articol a fost publicat în 2009, Calatorii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Singapore

  1. matilda zice:

    Oribil, draga mea, e mult mai frumos la noi, la Bucuresti, mai ales acum, dupa topirea zapezii….

  2. oana zice:

    sunt de acord cu Matilda: masinile alea frumos insirate ca margelele pe ata, atata verdeata, statui, cladiri care arata frumos si curat….n-as sta acolo nici moarta!!!! (si probabil asa o sa fie 😛 )

  3. Elisa zice:

    Buna dimineata,dragelor 🙂
    Matilda,
    asa este.Singura explicatie e ca la ei lipseste procesul de „inghet versus dezghet”,d-aia-i asa cum se vede 😆

    Oana,
    da,da…nu vom locui niciodata in astfel de conditii insa poate da Dumnezeu si vom trece macar prin aeroport 😛

  4. oana zice:

    asa am stat si eu 4 ore in Paris (n-am parasit aeroportul dar shhhhh, sa nu mai spui la nimeni)

  5. Elisa zice:

    Oana,
    dar poti zice ca ai trecut pe acolo,da? E drept ca in 4 ore puteai sa-mi cauti umbrela mea,dar,ma rog…. 😛

  6. zincabeiu zice:

    Va puteti imagina o persoana care a fost la Paris de trei ori dar n-a fost la Luvru ? Eu sunt aia !

  7. Elisa zice:

    Ei,asta-i….incredibiiiil! Nu pot sa cred 🙂 da’ pe champ elisee ai fost?pe turn te-ai urcat ? si ..mai era ceva da’am uitat,ha,ha

  8. Pingback: voxpulica « Ioan Usca

  9. zincabeiu zice:

    Pai stii de ce? Pentru ca mi se parea nedrept sa trec , asa, ca pe bulevard.Acolo trebuie sa ai timp ca sa spui ca da, am vazut ceva. Am vazut, in schimb alte muzee extraordinare( rodin, Picasso, Centrul Pompidou, Muzeul Brancusi,Kahn etc.) Dar, nu-i numic, mai sunt si alte ocazii, la varsta mea, am toata viata inainte, ha,ha,ha.
    Si nici pe turn nu m-am urcat, ca vazusem orasul foarte bine din avion !Am stat, in schimb, pe iarba la piciorul lui si am reflectat asupra destinului,ha,ha,ha.

  10. Elisa zice:

    Vania,
    multumesc pentru link 🙂
    Eu m-am uitat pe vox ala o singura data cand l-a sters Lilick din blogrollul ei .In general evit sa ma otravesc singura 😛

  11. Elisa zice:

    Zinca,
    avem tot timpul inainte,asta zic si eu.Asa de libera ca acum nu am fost pana in 2004,asa ca sanatosi sa fim caci lumea ne asteapta s-o colindam 😀

Lasă un răspuns

