De-a dreapta…lui ceausescu

Politica de împrăştiere ,a noastră, a tuturor absolvenţilor de facultate, pe vremea repartiţiilor naţionale,este bine cunoscută.De ce să se ducă fiecare absolvent acolo unde vrea el,adică prin apropiere de părinţi?Părinţii aveau gospodarii,grădini(care oricum nu mai erau în proprietatea celui în drept ci deveniseră proprietăţi de stat) aveau case în care puţeau sta şi copiii lor,mai aveau şi un motiv de mândrie şi mai aveau şi ei un ajutor la bătrâneţe.Ce bine era pentru toată lumea dacă le veneau copiii înapoi,dascăli sau doctori în satele natale!Erau fericiţi mai ales părinţii.

Dar nu,ceauşescu ne-a împrăştiat care pe unde.Astfel,la un moment dat, ca să aibă cazare intelectualii satului, veniţi din te miri ce alte plaiuri,tot româneşti,fireşte, ceauşescu a luat măsuri.Una dintre ele era construirea de blocuri la sate, blocuri pentru cei veniţi în sat :inginerul agricol,doctorul veterinar,profesorii,doctorul de oameni şi alţi împrăştiaţi pe meleaguri străine .Preotul nu putea sta la bloc.Noi aveam preoţi de-o viaţă acolo în comuna mea natală si aveau casele lor pe strada principală.

Ceauşescu a dus o politică comunistă de „dreapta”?

Păi,nu era de dreapta această măsură?Atunci de ce madam udrea reeditează această măsură,căci PDL ul este un partid de „dreapta”.Sau nu?

Ma intreb cat va mai dura pana cand vor desfiinta si PNL-ul?Asa cum au facut cu PNTCD-ul.Procesul incepe  tot  in provincie caci interesele o cer. Am spus mai demult ca acesta este scopul principal al lui basescu,sa lase un partid-stat in urma lui ,sa desfiinteze opozitia adevarata, care mai este. Si in paralel cu asta sa devina si el mogul de televiziune unde sa i se aduca osanale,sa-i inchine ode si sa-i ridice  statui.

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la De-a dreapta…lui ceausescu

  1. Lilick zice:

    Elisa, te rog sa citesti pe No Basescu day postarea lui Deceneu (Decantarea Ideilor)

  2. zincabeiu zice:

    Toanta asta pe ce lume traieste ? Inginerii nu mai au obiectul muncii la tara, doctorul nu mai are nici el cabinet, ca nu sunt bani; profesorii fac oricum naveta ; iar popa are casa parohiala, facuta de comunitate, sau isi face el, daca ramane definitiv in sat. De unde pamant pe care sa construiasca?
    Ceausescu ar fi declarat odata ca , daca e nevoie, face canale prin toata Romania, numai sa dea de lucru oamenilor.Asta vrea sa construiasca de-a-n boulea pentru clientela politica din zona constructorilor.

  3. Elisa zice:

    Lilick,
    da.Pai ce sa faca…o noua reforma agrara le-ar cadea bine pedeleilor.Ticalosii astia care zic ca taranii sunt de vina ca-s pamanturi nelucrate asta urmaresc.Lua-i-ar nevoia de nenorociti! Ii urasc.

    Zinca,
    asa este,doar de aia se strofoaca toti si nu le pasa de calitatea lucrarilor pe care se duc milioanele de-a-npulea,hahaha..
    Tu m-ai inspirat cu expresia asta… 😛

    Scuze,tuturor 😆

  4. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,exact la asta m-am gandit si eu.Doar ca atunci era putin mai bine in ceea ce priveste locuintele si serviciul.
    Basescienii portocalii nu vor decat sa ramana ei singuri la putere si sa-si faca toate poftele.
    Elisa,uite ce am citit la Cristian Lisandru,te rog sa ajuti si tu.
    http://www.cabral.ro/despre-altii/daniel-raduta-moare-sau-nu-depinde-de-noi

    Multumesc.
    Un sfarsit de saptamana frumos!

  5. Elisa zice:

    Gabi,
    in 5 februarie,imediat ce am vazut la Lucia Verona despre aceasta actiune am preluat printr-un post si banner.De atunci s-au strans 32.000 de euro,in 7 zile.Cum de nu ai vazut pe blogul meu bannerul?

    Te pup.
    ps.azi nuj cum am gasit postarea de anul trecut din 23 ianuarie si mi-am reprosat ca am uitat sau ca nu mi-am facut o lista cu datele de nastere ale prietenilor.Iti spun cu mare intarziere
    LA MULTI ANI,GABI!Sa fii sanatoasa! si scuza-ma 😦

  6. g1b2i3 zice:

    Elisa,iti multumesc pentru urare.
    Ma bucur ca ti-ai amintit!
    Am vazut bannerul,cum sa nu!L-am pus si eu pe ambele bloguri acum cateva zile,dar e nevoie de ajutor urgent!
    Noapte buna!
    P.S.vad ca ai inca o pisicuta simpatica.sa stii ca ma joc putin cu ea si o iau la mine! 🙂

  7. Elisa zice:

    Gabi,
    daca te referi la trecerea mea pe la Transilvania iti spun ca am trecut.Ce pot sa fac mai mult?Spune-mi tu,te rog…
    Nu mi-am amintit,ti-am zis ca am descoperit intamplator fiindca unii vizitatori se uita la sarbatoritii mei si asa am gasit.Era mai bine sa stiu atunci sa fi fost pe faza,dar…
    Bine,te pup.Ia ce vrei tu.Am pisicuta din cana tot de atunci… :)))))

  8. g1b2i3 zice:

    Elisa,am vazut ca ai raspuns.
    Nu stiu ce vrei sa spui cu Transilvania,dar sa stii ca ma bucur mult ca tia-i amintit de ziua mea chiar daca cu intarziere.
    Acum ar trebui sa-mi amintesc cand e ziua ta, poate imi spui tu daca vrei. 🙂
    Noapte buna!
    P.S.Am luat pisicuta si am gasit inca cateva acolo. 🙂

  9. Elisa zice:

    Gabi,
    la Transilvania sunt conturile,bre 🙂 intelegi?
    Te-am intrebat fiindca ai zis asa:

    „Elisa,uite ce am citit la Cristian Lisandru,te rog sa ajuti si tu.”

    deci,cum sa mai ajut?asta am intrebat.
    Ia citeste tu dialogul si zi-mi ce ai vrut sa spui cu asta?

    Sa-ti traiasca pisicuta 😀

  10. g1b2i3 zice:

    Elisa,am priceput acum.
    Recunosc ca sunt cam grea de cap. 🙂
    Multumesc.

  11. Vania zice:

    Presupun că finalul lui băsescu va fi unul asemănător cu cel al înaintaşului amintit…

  12. madalina zice:

    De aia mă apucă pe mine să revăd periodic Buletin de Bucureşti. Era de râs filmul pentru că era de plâns rău regula aia

  13. Elisa zice:

    Da,Madalina,asa cum stim noi romanii sa facem haz de necaz ,filmul cu pricina este creatie specific romaneasca,cu mult,mult umor.Cred ca de la acest film l-am cunoscut pe Mircea Diaconu si l-am apreciat in tot ce-a facut si face 🙂

    Vania,
    eu sper ca „dreapta” lui baselu sa intre in constiinta oamenilor asa cum este de-a-devaratelea 🙂

    Gabi,
    la miezul noptii avem scuze.Nici eu nu i9nteleg tot ce vad 🙂 Stai linistita.

Lasă un răspuns

