Muzica

Vantul care-mi zgaraie ferestrele si matura zgomotos acoperisul casei poate fi acoperit doar cu muzica.Muzica ce-mi place.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Muzica

  1. Doina din Constanta zice:

    splendid…imi place si mie Andrea Bocelli….ascultam melodia asta candva nonstop in masina…il inebunisem pe sotul meu..

  2. Shari zice:

    Superba muzica!

  3. Victoria zice:

    Andrea Bocelli si Richard Clayderman ascultam tot timpul,cand am fost insarcinata cu David.

  4. Elisa zice:

    Da,imi pace si mie dar ascult foarte rar 🙂
    Multumesc,dragele mele ,ma bucur de vizitele voastre ca de o minune 😉

  5. Saru’ mana pentru vot!

  6. Elisa zice:

    Pai,nu era nominalizarea mea? Ce credeai ca ma dezmint?Ha! Nu stii cu cine ai de=a face,draga Teddy !! 😛 😛
    Iti doresc mult succes!

  7. Elisa zice:

    Sa ai noroc! Oricum,esti pe covorul rosu si asta este foarte important.Te pup.

  8. Sunt pe covorul rosu?!?.Hi, hi, hi….

    😛 😛 😛

  9. Elisa zice:

    Da.Si ai sustinatori la greu 🙂 Azi nu m-am uitat,acum abia mi-am terminat o parte din treburi.

  10. Shari zice:

    Elisa, ma intreaba fetele de pe blogul Liutei daca se voteaza o singura data sau o data pe zi(in fiecare zi).

    Din cate am inteles eu, doar o data /persoana, nu-i asa?

    Pupici

  11. Elisa zice:

    Shari,
    hahaha..am vazut ca fetele voteaza in draci,hahaha…dar nu o sa se ia in sseama.
    Deci,scrie si Lucia pe blogul ei,regulile sunt urmatoarele:
    – nu se iau in considerare Anonimii
    – se voteaza un singur nominalizat la aceeasi categorie si nu mai multi
    – un votant anume va vota o singura data si atat
    – daca cineva isi ia mai multe nick-uri se vede in dos si mi se pare corect sa se anuleze voturile,asa ca-n electorale.

    Pup.

  12. Elisa zice:

    ,Neata ,Shari 🙂

Lasă un răspuns

