Norocoasa de mine!

Ce mai fac?Pai…muncesc.Eu cand muncesc nu cant,nu dansez,nu fac nimic altceva fiindca ,v-am spus,sunt convergenta,dar rau de tot convergenta.Acum insa muncesc si rad.Sunt la cea mai cea categorie,”Pentru ca imi place” si vreau sa vad ce le place altora,fireste.

O consecinta imediata a faptului ca-s convergenta si eram cufundata in blogurile cele mai cele este proba de atletism pe care a dat-o laptarul la sectiunea „obstacole” sarind peste gardul meu (bateria tel descarcata,soneria defecta,deci singura solutie).

Da,Juriul a muncit la greu aseara tarziu,eu doar am privit  ,norocoasa de mine.Am privit ca si cand erai intr-o casa si te uitai pe gaura cheii dincolo unde lumea se distra,muncind.In cateva,2,zile vor iesi listele pe care voi toti si cu noi deasemenea vom vota ce ne place la anumite categorii.Referendum.

Doamna Lucia Verona m-a uimit inca o data cand am vazut ca Juriul are un  blog pentru acest concurs.Multumesc, Lucia .

Deci sa revin la munca mea-citesc bloguri incepand cu cele care plac cel mai mult celor mai multi dintre voi.Pe toate,aproape,mi le-as trece in blogroll,ba chiar eram tentata sa sterg tot ce am si sa o iau de la’nceput.Desi jumatate din ele sunt si la mine in blogroll.

Nici nu stiti ce stare minunata am,cat de fain este sa citesti bloguri si sa gasesti lume cu umor,caci asta imi lipseste mie in mare masura.

Deci,mai asteptati un pic si Juriul concursului Blog de blog va da startul la vot.Democratic sau nu mai vedem noi.

Acest articol a fost publicat în bloggerind și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Norocoasa de mine!

  1. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,te felicit pentru ca citesti blogurile.Asa obisnuiam si eu la inceput.Le luam pe toate la rand de pe lista celor 100.pana intro zi cand m-am apucat si eu de scris,de cautat una alta.
    dar tot citeam multe bloguri si atunci.
    De ceva vreme nu mai am chef de bloggereala 😦 dar incerc sa vizitez macar cele cateva bloguri ale voastre,prietenilor mei virtuali.
    Succes cu concursul!
    P.S.pe tine te-am vizitat prima.Acum merg mai departe! 🙂

  2. matilda zice:

    Spor la treabă ! La festivitatea de premiere vei oferi flori „din partea casei” ? 🙂 Mă gîndesc că, totuşi, sunt cam mulţi aspiranţi la titlu…

  3. codeus41 zice:

    saracul laptar… 🙂 sper ca nu si-a rupt tureacul prin gardul tau

  4. Elisa zice:

    Gabi,
    e de munca,draga mea,deocamdata muncim pentru concurs,pe urma distractia.
    Stii ceva?Stii ce te revigoreaza gasirea unor bloguri noi si interesante?Incearca numai..cand o sa fie listele,ma rog,mi se pare normal ca inainte ca cineva sa vooteze sa citeasca TOT hahahaha!de aia e o perioada asa de lunga.De fapt cred ca acesta este si copul acestui concurs,sa descopere fiecare dintre noi bloguri pe acre nu-ti pierzi timpul 🙂
    Multumesc ca am fost prima,hahaha!

  5. Elisa zice:

    Matilda,
    nu,nu,la festivitate sper sa ma distrez cel putin la fel ca anul trecut,sincer 🙂
    Flori va ofer tot timpul si asta cu mare drag.
    Is multe, draga…enorm de multe, cate 20-30 numai la o categorie,inmultit cu 30 deci intre 600 si 900 de bloguri??!!! „Cam groaznic”” ca sa zic asa…. 😀

  6. Elisa zice:

    Codeus41,
    este olimpic,nu am spus ca e la proba …garduri ?
    Pai,inainte de a-i da nr de tel facea asta mai mereu ca-i este lene sa bata in poarta sa faca sa latre cainii si nici soneria nu o folosea,asa ca facea ce-i placea-sarea gardul.
    😀

  7. CARMEN zice:

    FELICITARI! Ei vezi?! Dupa munca si rasplata! esti printre cei mai buni, deci ai dreptul la o parere! Mi se pare corect locul pe care-l ocupi! Si daca aceasta munca suplimentara îti mai face si placere…atunci chiar ca nu poti decât sa fii fericita!
    O zi buna Elisa! (pisicute ai primit, acum flori si ursulet: http://www.inges-bilderland.de/teddy/animierte/Baer%20Ballons%20Blumen.gif)

  8. Elisa zice:

    Carmen,
    multumesc pentru flori si ursulet.Ursulet am mai primit dar nu mi–a iesit la transfer.

    Doamneee,chestia asta sa ne premiem intre noi are si ceva comic,parc-am fi la gradinita si ne schimbam martisoarele intre noi…La inceput am stopat jocul asta de=a premiile,dar pe urma cand am vazut ca pentru unii chiar este o mare bucurie…. si fiindca nu vroiam sa supar lumea draga am intrat si eu in joc.
    Totusi,consider ca sunt lucruri mult mai importante si altele mult mai distractive si altele chiar foarte amuzante pentru care merita sa citim blogosfera.O sa vedeti cand o sa-mi largesc eu blogrollul.
    Ceea ce ma bucura foarte tare este cate-un link oferit de voi cu draga inima asa cum ai facut tu,cu flori,cu imagini interesante sau nemaivazute,cu noutati,da ,uite cu noutati fiindca eu nu stiu sa gasesc noutati …
    O seara placuta, draga mea 🙂

  9. zincabeiu zice:

    Inteleg ca ai laptar in putere.

  10. Elisa zice:

    Zinca,
    nu l-am vazut nici sarind,nici demonstrand daca e puternic,habar n-am.Tot ce pot sa-ti spun este ca nu sar cei puternici ci cei usori si …experimentati,hahaha! Si ,noroc cu fructele ca nu beau „lapte sarit” ca-s destul io de sarita 😦

  11. gina zice:

    Spor la munca si succes la concurs . Inteleg ca ai o munnca placuta 🙂

  12. Elisa zice:

    Gina,
    😦 norocul meu ca nu ma cramponez.Am vazut neste bloguri faine,m-am distrat,caci stii ca asta-i ce caut eu in primul rand in blogosfera,umor.Ceea ce de cele mai multe ori nu am.

Lasă un răspuns

