Poze nefolosite-azi Epiphilum

Acum stagneaza in camera mai rece si udate cand imi amintesc,adica foarte rar.Mi-ar placea sa am cu flori roz.Am vazut la scoala, mai demult, dar nu puteam cere o frunza fiindca avea doar vreo 3 cu totul.Uite cate frunze au ale mele….sunt enorm de grele toate trei,adica fiecare,abia le deplasam de 2 ori pe an.Dar daca infloreste asa ca in poze(inceput de iulie) atunci merita orice efort.Mai putin hexencshutz(sau cum s-o scrie…).

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Poze nefolosite-azi Epiphilum

  1. madalina zice:

    Foarte frumoase !

    O saptamana linistita spre fericita iti urez, Elisa draga!

  2. catrinel zice:

    Superbe!De abia astept sa infloreasca si a mea.Din pacate mai am de asteptat ca de abia anul trecut am pus-o.
    Superbe!

  3. CARMEN zice:

    MINUNATE! asa flori frumos si bogat înflorite înca nici nu am vazut!
    🙂 daca te referi la durerea aia nebuna din mijlocul spatelui…atunci se scrie Hexenschuss (Hexe = vrajitoare; Schuss = lovitura, împuscatura ; Schutz = aparator, îngrijitor)
    O seara frumoasa Elisa!

  4. tasha zice:

    Cu roz am luat anul trecut de la unguri,anul acesta insa nu mi-a mai inflorit..ceva nu i-a placut,a crescut insa,are mai multe frunze…
    Sunt minunate ale tale…

  5. Lilick zice:

    Ce frumoase! Nu am mai vazut! 🙂

  6. Elisa zice:

    Madalina,
    da,le-am gasit „prafuite” prin floderul cu poze pentru blog.Acum avem nevoie de ele desi ele infloresc la inceputul verii.
    Multumesc.Iti doresc la fel,draga mea 🙂

    Catrinel,
    stiu ca ai,am vazut la tine anul trecut.Ale mele sunt batrane rau…prima din 86 🙂
    Infloresc in iunie-iulie si le scoatem afara in aprilie,cam asa 🙂

    Carmen,
    chiar ca au inflorit bogat,imi pare rau ca nu le-am facut mai multe poze dar sper ca si anul acesta vor face o figura buna 😀
    Multumesc,draga mea,am sa corectez.Eram pe-aproape dar chiar am cautat pe net si asa cum am scris am gasit,nu altfel.Ca sa te mai increzi in scrierile de pe net!!!!!!

    Tasha,
    draga mea,cred ca nu-i vaface rau sa-i pui de acuma putin cate putin,o data la 2 saptamani,in apa de udat,niste ingrasamant pentru flori,cu fosfor.Eu iti spun tie dar nu am pus inca,o sa ac asa de acum.Si daca vad undeva roz o sa-mi ingros obrazul si o sa cer doar o frunzulita caci asa de usor se prinde aceasta planta,in apa sau direct in pamant 🙂

    Lilick,
    chiar?Eu am mai postat dar credca pe celalalt blog,pe primul,acela unde mi s-a terminat contul de poze si asa mi-am continuat bloggereala pe acesta.
    Sunt frumoase dar nu miros insa lasa o „miere” din floare,de aceea e bine sa fie afara cand infloresc.

  7. maryanne zice:

    Am si eu tot rosie.O sa-i pun ingrasamant si eu.Am vazut si roz si galbena,si am promisiune de roz.Adevarul e ca cresc ele cam aiurea dar compenseaza prin frumusetea florilor.

  8. Elisa zice:

    Maryanne,
    ai dreptate,cresc tare aiurea si eu nu le curat decat de uscaturi sidaca din greseala se strica vreo frunza,in rest….au nenumarate frunze majoritatea crescute de la baza.Este foarte,foarte reu de manevrat,cred ca una are 50 de kg si nu din cauza pamantului.Frunzele sunt carnoase si grele si lungi.

  9. Shari zice:

    Pfffff…….ce floricele frumoase!…..si ce culoare au!….

    Pupici, Elisa!

  10. Elisa zice:

    Te pup si eu Shari 🙂
    Frumoase, dar vara cand infloresc in iunie cine mai are ochi pentru florile din ghivece ,ca-i plina curtea de flori de vara,asa ca ,de aceea, le-am expus acum cand suntem avide de frumos 🙂

  11. codeus41 zice:

    chiar sunt faine. si cum eu sunt cam pe turbo cand e vorba de culoarea rosie cu atat mai mult imi plac

  12. Elisa zice:

    Codeus,
    esti din zodia taurului? 😆
    Cred ca se vede ca si eu ma omor dupa culoarea rosie,dar sincer…acum prefer violetul,stii cum se zice ca un pic de mov nu strica hahaha!

  13. Elisa zice:

    🙂 da,multe flori la un loc intotdeauna arata superb 🙂

  14. codeus41 zice:

    Nu Elisa, sunt scorpion toata ziua ))). violetul e arborat deja la mine pe blog, l-am si purtat prin ’90 si ceva desi nu era la moda )))

  15. Elisa zice:

    Asa?Bine.Violetul a fost si va fi la moda intotdeauna,dar acum a atins apogeul 🙂

  16. Lia zice:

    Cate frunze..dar cate flori? Esti inegalabila la capitolul asta.. cand vad raiul din casa/ gradina ta, tentativa mea de a ingriji cate-o floare, este exact ca joaca pisicutei tale cu soricelul…
    Pupici!

  17. Elisa zice:

    Lia,
    hahahahaha….sunt plante nepretentioase care rezista si …trase de coada,verde sa fie 😀
    Te pup.

  18. DOINA DIN CONSTANTA zice:

    Ffffff frumoasa…poate imi trimiti si mie o frunza…hahaha
    Am primit de 8 martie o ciclama roz ca a ta si o primula galbena.Am avut si anul trecut.Ciclama n-a rezistat peste iarna….iar primula cand am mutat-o in gradina….s-a uscat.Poti sa-mi dai un sfat cum sa tin ciclama mai mult timp si cum sa am primule in gradina?

  19. Elisa zice:

    Doina din Constanta,
    eu ti-as trimite dar stau si ma gandesc:oare pe acolo nu exista aceasta floare?Eu o vad in toate vitrinele de farmacii si banci si alte spatii mari si luminoase,trebuie doar sa ai o cunostinta care sa-ti rupa o frunza.Nu de alta,dar sa stii ca nu-i atat de simplu sa fac pachet si sa-l duc la posta desi ti-as da cu mare placere,iar apoi citind aici lumea va crede ca singura mea placere din viata este sa fac pachete si sa trimit frunze si flori,capsuni si zmeuri si toate cele…ceea nu-i chiar asa.Daca ar fi vreo specie rara care nu se gaseste decat la mine atunci as intelege.
    Crezi ca am ajuns sa-i trimit doamnei, ca nu mai stiu cum o cheama,careia i-am promis Lacrima???Nu,nu am reusit caci pe gerul asta nici sa dau la caini nu ies eu.

    Legat de cyclamen,o uzi mai rar iar primulele astea de la florarie nu-s de gradina ci de interior.Exista primule de gradina pe care le vand babele in piete primavara,asa cum vand si panselute si altele.Eu asa mi le-am prasit…din 5 fire acum am straturi intregi,sau tufe.
    Draga mea,pentru tot ce ti-am scris eu aici este nevoie de drag de a avea flori si facut demersuri in acest sens,cautat si gasit.Asa,online am vazut si eu ca se obisnuieste schimb de florri dar de orhidee si alte raritati care fie nu se gasesc la orice florarie fie sunt deosebite ca specie. Da,m-a luat rau frigul,se vede si din comentariu dar desi am vrut sa-l sterg, pentru ca sunt sincera si spun ce gandesc, nu l-am sters ca sa scriu altceva,iar tu va trebui sa nu ma certi pentru asta ci sa intelegi.Te pup.

  20. Doina din Constanta zice:

    Elisa,eu am glumit….stiu ca nu poti trimite floarea…
    nu te supara….N-ai vazut ca urma un hahaha?

  21. Elisa zice:

    Draga mea,iti trimit numai daca ai loc pregatit ca sa-ti trimit si capsuni caci numai pentru o frunza nu merita deranjul,hahaha…si eu cand rad nu inseamna ca nu vorbesc serios,asa ca spune-mi…ai gradina,ai loc de capsuni ? ca dupa ce se face cald voi scoate o gramada din ei si nu as vrea sa-i arunc.Asta-i. Si nu glumesc. 🙂

  22. Doina din Constanta zice:

    Da, draga mea, am si gradina, am si loc…dar tu esti foarte departe.

  23. Elisa zice:

    OK,asa mai merita ca zau daca gaseam o cutie asa de mica numai pentru o frunza 😀 Deci pregateste terenul dupa ce trece iarna asta prelungita si aspra(la noi bate vantul cu surle si trambite 😛 Nu exista departe exista numai comoditate .Te imbratisez 🙂

Lasă un răspuns

