No Băsescu Day

„mare ŞAL” VIOLET 

Vreau să înveţe fiecare român ce înseamnă să îţi iubeşti ţara” (Băsescu la mormântul poetului)

O spune lăcrimând cum ne-a învăţat până acum.Da.Ne-a învăţat multe acest impostor din fruntea ţării.Unii s-au prins foarte repede şi practică învăţăturile lui cu succes.Una dintre ele şi cea mai importantă învăţătură este NEMUNCA.De unde ştiu eu asta?De la televizor când repetarea accidentelor feroviare se încheie fie cu oprirea circulaţiei zeci de ore fie prin întreruperea circulaţiei pe anumite rute luni şi chiar ani de zile.Oamenii s-au şmecherit.Ori nu-şi mai ascultă şefii fiindcă nu-i respectă pe aceştia din motive întemeiate(şefii nu le sunt superiori în fapt ci numai în formă) fie ştiu că şi aşa nu o să păţească nimic dacă nu ies să rezolve imediat problemele care s-au produs. Mă întreb:NEMUNCA este oare un semn de iubire de ţara?

Sub conducerea lui Băsescu în ultimii cinci ani s-au înmulţit exponenţial actele de nerespectarea legii.De unde ştiu?Da la televizor.Nu mai dau exemple şi nu dezvolt ci doar mă întreb:NERESPECATREA LEGII este un semn de iubire de ţară?

Sub conducerea lui Băsescu se fac arestări de imagine cu surle şi trâmbiţe în numele combaterii corupţiei.Ca la revoluţie ,când pe o uşă se aduceau teroriştii şi pe alta li se dădea drmul ,astfel că, în final, am rămas cu efectele terorii dar fără terorişti,tot aşa acum suntem martorii şi victimele corupţiei la nivel înalt însă fără corupţi.Să fii corupt este un semn că-ţi iubeşti ţara?

Stimaţi cetăţeni vreau să vă spun ce cred eu că înseamnă să-ţi iubeşti ţara.

Înseamnă să-ţi faci treaba la lucrul pentru care eşti angajat, cu pricepere şi cu  efecte benefice în sectorasul acela mic al tău,al fiecăruia dintre noi.Şi s-o faci cu mare responsabilitate, fie că eşti în fruntea ţării, fie că eşti angajat la banda pe care vin rulmenţii. Înseamnă să-ţi pese când vezi nereguli şi să acţionezi.Asta este ,să acţionezi,să nu fii indiferent să nu laşi în urma ta lucruri care se vor strica lamentabil după doar două îngheţuri şi trei dezgheţuri.Să- ţi iubeşti ţara înseamnă să faci ca ea,ţara ,să prospere,oamenii să fie mulţumiţi de trăinicia lucrurilor făcute iar străinii să nu ne ocolească.Să-ţi iubeşti ţara înseamnă să fii responsabil pentru fiecare gest al tău în spaţiul public şi să lăcrimezi doar când, uitându-te la o premiere cu urcarea pe podium a conaţionalilor tăi ,se cântă imnul ţării tale.

Băsescu vrea să ne înveţe să plângem când vine vorba de România.Da,plângem în sinea noastră îngrijoraţi de faptul că tot ceea ce exprimă acest om, cu putere aberantă asupra oamenilor, se întinde ca un cancer cuprinzând toate organele vitale ale ţării .

Spuneţi nu metodelor”artistice” şi populiste ale lui Băsescu,spuneţi NO BĂSESCU DAY! Pe 2 aprilie.Semnul este violet.

Multumesc lui Lilick pentru No Basescu Day

Acest articol a fost publicat în bloggerind, Romania, utile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la No Băsescu Day

  1. Lilick zice:

    Multumesc, Elisa! 🙂

  2. Simultan petrecându-se, trebuie să fie un lucru bun.

  3. Vania zice:

    Eu ştiu să-mi iubesc Ţara. De pildă, din 2004 nu dau doi bani pe derbedeul băsescu…

  4. matilda zice:

    Să plece, cu guvernul lui, cu tot !

  5. Elisa zice:

    Lilick,
    eu multumesc .Tu iti dai seama cat am asteptat eu sa inceapa ceva de la voi tinerii impotriva situatiei pe care o inghitim toti?!Eu iti multumesc pentru ce faci.Iti doresc sanatate si multa putere de munca.

    Dan Chichernea,
    normal ca-i un lucru bun,asa e.Doamne ajuta sa aiba si rezultat 🙂

    Vania,
    hahaha! Afara-i vopsit gardul portocaliu si inauntru-i leopardul…violet,hahaha care vrea sa ne invete el,pre noi,ceva….ma prapadesc de ras 😛
    Draga Vania,cateodata trebuie sa dam multi bani ca sa scapam de RAU,asa-i?

    Matilda,
    da,da.Sa plece dar mai intai sa vada ca nu-i asa cum crede el.

  6. tasha zice:

    FRUMOS!Subscriu!
    ajungem sa gandim ca-n vremea ceausista cand spuneam”cine-i hranic si munceste,ori e prost,ori nu gandeste…”

  7. Asta aşteptăm cu toţii, nu ? Rezultate. Că de polologhii ne-a ajuns, zic.

  8. Lia zice:

    ook!
    No Basescu Day…

    Duca-seee! 😦

  9. Elisa zice:

    Lia,
    preia si tu daca ai timp,scrie ca tu ai mare trafic si este important sa se stie ca lumea actioneaza nu sta cu mainile-n san 🙂

    Da,Dane,asa este.La Cotroceni in 2 aprilie,in violet 🙂
    Trebuie sa ma ocup de tinuta caci doar salul….si oricum va fi cald atunci,poate ca-mi iau o sapca violet 😉

    Tasha,
    iti inchipui ce rol ingrat am avut eu pe vremea aia ca ma tineam de treaba serios?!!! He,he…cate mi-am auzit,insa cand copiii mei luau cate-un premiu la concursuri atunci eu zambeam larg si ei ma ignorau hahahaha!

  10. MIRA zice:

    Elisa,data manifestatiei politice similare, aleasa de italieni sau francezi nu cred sa fi coincis cu o zi de o mare conotatie religioasa-Vinerea Mare!!!
    In rest,nu-i treaba magarului de unde beau oile apa 😉

  11. Elisa zice:

    Mai,MIRA, tu nu te poti abtine desi noi doua am trecut din motiv politic prin tot felul de nelpaceri???!!!Spune,chiar nu te poti abtine.Du-te draga si scrie pe blogul lui udrea si tru si alde alte lepre si lasa-ma in pace,PRIETENA CE ESTI!!!Extraordinar!!!Ma faci sa-mi para rau iar si iar ca te-am scos de la spam .Tu nu intelegi nimic,nimic???Aici posteaza cui ii place despre ce scriu eu iar cui nu-i place se abtine.Si mai scuteste-ma.Dar definitiv.Ca am si eu limite in ceea ce priveste comunicarea.Pupa-i in bot pe aia daca-ti plac si lasa-ma pe mine in pace!

  12. zincabeiu zice:

    Il doare-n pix pe Basescu de Grigore Vieru !
    Necinstea e la mare rang astazi, draga Elisa. In devalmasia care ne inconjoara, in deruta generala, astfel de rinoceri s-au cocotat de galbenii din visterie si joaca barbut cu destinele noastre.Ma intreb mereu de ce fel de imbold avem nevoie ca sa na trezim.Din pacate raspunsul este dramatic: de o suferinta generala cumplita.

  13. Elisa zice:

    Zinca,
    se foloseste si de vii si de morti,se foloseste de orice,este diavolul intruchipat si chiar in Vinerea Mare ar trebui exorcizat derbedeul cu toata sleahta lui de aroganti,berceanu,videanu si ceilalti,put de bogati si nu le mai ajunge!
    Ai vazut cat vrea sa fure din buget doar pentru repararea podului CFR de pe Olt de la Carta-Sibiu? 2 milioane de euroi.Cica de aia nu-l repara ca atat costa un cap de pod inclinat pentru a-l indrepta.Iti dai seama ca toate, cate zic ca le fac, in scripte trec preturi de zeci de ori mai mari ca sa poata fura ei.

  14. zincabeiu zice:

    La noi a inceput din toamna marea reabilitare termica.Cele mai multe blocuri ” reabilitate” sunt in sectorul 3, al lui Negoita. Dar nu asta-i marea problema, ci faptul ca au inventat aceasta actiune, ca sa-i spul astfel, nu pentru ca nu puteau dormi de focul cetatenilor nereabilitati termic, ci pentru ca erau multi bani de dat firmelor de constructii clientelare(care-au dat bani la alegeri), bani de la buget si bani europeni.Este prima masura pe care a luat-o boc in ianuarie 2009(parca-l vad la sedinta, cu bradu’ in spate si cu picioarele pe ladita).Apoi tipii sunt disperati pentru ca in sase luni trebuie sa restituie finantatorilor suma bagata in alegeri inmultita cu… nu stiu cat. Vor da socoteala …

  15. zincabeiu zice:

    Voi iesi in violet in Vinerea Mare, sigur.Dar mi-e teama ca mai multi a scos Badea in Herastrau cand au alergat, in primavara.Dar sa fiu optimista, asa cum sta bine unui taur de varsta a doua,ha,ha,ha.

  16. Elisa zice:

    Da,am vazut cum au abandonat un bloc decopertat pentru mansardare si venind iarna au acoperit cu celofan(asa zicea o locatara) si acum in casele oamenilor era dezastru.Inchipuieti ca nu numai ca nu fac nimic nou si bun ,cum ar fi normal ,dar mai si strica ce era bun,strica si ii innebunesc pe cei implicati.

  17. Elisa zice:

    Poate ca vin si eu,ce-i aia 3 ore cu sageata? Ne vom recunoaste dupa culoare,hahahaha!

  18. zincabeiu zice:

    D’ abia astept !

  19. MIRA zice:

    Dumnezeule!!!!!!!! Am ramas perplexa…te rog sa ma crezi ca nimeni,niciodata nu m-a jignit astfel…nu sunt si n-am fost o persoana conflictuala,mi-am spus parerea doar cand mi-a fost solicitata si n-am inregistrat in toata viata mea „neplaceri”majore care sa ma faca sa rosesc.De lipsa de scrupule,aidoma leprelor pe care le invoci,nu am fost invinuita si asta pentru ca am spus „in fata”ce-am gandit si n-am dus „lupte”subterane.Iar daca-i vorba de prietenie,hei! aici s-ar putea sa ai dreptate…asta in masura in care principiile notiunii ti-s bine cunoscute, aici,”pe pamant „nu numai in virtual.Sunt siderata si-n acelasi timp ingrozitor de dezamagita…ce mai,nu-mi vine sa cred ca Omul-gazda poate sa-si dea musafirul afara pentru (a) normalul din afirmatiile sale.Nu pot sa-mi inchipui ca ai proceda aidoma si in viata de toate zilele pentru ca mi-ar fi greu sa-mi imaginez o Doamna carand la pumni…Cat despre acuzatia ca nu (te-)am priceput te asigur ca te inseli numai ca poate-i necesar sa-mi maresc dioptriile…ca multi,multi altii… sa tot fi fost…pacat,poate ca mai multi…
    …Si-mi place ce si cum scrii,te-am citit mereu cu drag si interes dar daca regreti ca mi-ai „dat drumul-n casa”,am sa te ” scutesc definitiv” si-am sa revin cand o da frunza,privind doar peste gard la gradina in care te-am intalnit.
    Sa fii sanatoasa!
    ………………………………………………………………………………………………………………………….
    Eu,insa nu-i voi „pupa-n bot”pe repudiatii din 2 aprilie (si nu numai) asta pentru ca,in ciuda celor spuse azi si in timp, n-am convingeri politice si nici macar n-am intregit numarul acelora care l-au votat!!!!!!!!!!! Sa fie asta un criteriu dupa care se-mpart de-acu romanii? Posibil!
    Cu siguranta,insa ca toti ramanem egali in fata lui D-zeu ( apropo la remarca mea din comentariul cu pricina,netendentios,parol).

  20. Elisa zice:

    Bre,al meu a zis ca parca-i discursul lui Hoara 😀 😆 De acum PORTOCAIIU scrie pe tine. 😛

  21. gina zice:

    Pentu cine e Vinerea mare? Pentru baselu? hahaha, ca pentru noi e mai corect sa o numim asa cum i se mai spune Vinerea neagra . Eu sper sa se adune cat mai multi sa vada cat e de „iubit”. Si pentru ca sunteem la acest capitol eu l-as face cadou celor pe care i-a vizitat zilele acestea dar cu Boc cu tot + sleahta de ministri. Sa le faca si lor binele care l-a facut pt. noi in ultimele 14 luni.

  22. Elisa zice:

    Gina,
    acum cei cinci ani care urmeaza(daca-i apuca bineinteles) isi plateste datoriile.,nimic mai mult n-o sa faca o sa-i rasplateasca pe toti din afara cu sute de mii de euro din banii nostri, din buget iar pe cei din interior ii rasplatesc ei ca se pricep la pus in functii doar de-ai lor.Asta urmeaza.Si ei vor ca noi sa stam sa ne uitam la toate porcariile pe care le face baselu& boc si sa tacem,da? Urmeaza cat de curand: „STATI LINISTITI LA LOCURILE VOASTRE” daca nu luam atiitudine.Eu as iesi si aici dar am primar liberal,din fericire,hahaha!
    Draga mea,asa e…Vinerea neagra.
    Ai auzit ce banc spune pe televizorul „boborului”? cica ,in Romania coruptia se va termina dar nu in mandatul Lui Dumnezeu(ci in al diavolului 😦 si hahaia de ce buna poanta o spus el,nemernicul! Asta-i raspunsul pentru naivii care l-au ales,hahahaha!Cred ca mai intai „le-o trage” celor care au avut sperante in el ca noi oricum nu ne asteptam la nimic bun,insa uite ca aceia nu mai vor sa recunoasca ca l-au votat.Sa vezi dac-am face un sondaj cati ar mai recunoaste ca l-au votat?
    Ma rog,ma distrez si eu cu mesaje de genul:”tu,cu preocupari asa de frumoase…si…” certandu-ma ca-s impotriva lui baselu,hahahaha ma prapadesc de ras.Pai tocmai ca japitele astea din pedele nu-s ca mine si nici eu nu-s ca ei.Inteleg daca m-ar fi vazut pe cai,hahaha.
    Hai ca m-am distrat Gina,pa,pa si merci c-ai venit.

  23. elaine zice:

    Culmea e ca toti cei care l-au ales cred in el si toata gasca,sunt fanatici…..e aberant ce se intampla.Doamne cum trec inca 5 ani,cine mai poate suporta?Sunt din provincie,e mai greu sa vin,dar in violet toata as veni.

  24. Elisa zice:

    elaine,
    sper sa pice inainte de 5 ani,asa meritam si noi ca si noi suntem dusi la biserica nu numai el si neamurile lui interlope,hahahaha!
    Draga mea,bine-ai venit la comentarii!Nu e greu,te urci in tren si vii,e simplu.Sa nu-ti inchipui ca se vor duce numai bucuresteni.Actiunea sper sa fie pregatita si aprobata sa nu ne trezim c-am mers degeaba ,ba mai mult luati in dube si dusi la sectie 😦

  25. NO BASESCU DAY – 02.04.2010 asta este o mare diversiune….. este facuta si ptr alte diversiuni mai mari…politicienii nu spun nimic bun despre Legea Cojocaru – JAF NATIONAL – asta ne poate scoate din criza da mai departe….

  26. Elisa zice:

    Antiignorantul,
    zau??!!N-am stiu :(((( Chiar este diversiune?? 😀 O fi diversiunea puterii…hahahahahaha!

  27. Pingback: Catalog violet « Ioan Usca

Lasă un răspuns

