Cinteza mea

Tot ce este aici in curte,prin pomi sau prin stresini, este al meu.Asa si cinteza asta care m-a vizitat astazi,ea cautand ceva de mancare,eu cautand ceva asemanator ei pe google imagine.E cinteaza,nu?Sa vedem prin comparatie.

Si acum o poza de recunoastere  sau doua.

Iata ca acum am asa

vrabii,multe multe

turturele o pereche sau doua

pitigoi albastri am vazut vreo 5 deodata(altfel nu-i deosebesc sa-i numar)

ciocanitoare una nepozata inca

cotofene vreo 3 din acelea cu coada lunga,lunga si care vara fura puii de gaina mici

iar ciorile,nuuu,ciorile nu-s ale mele desi sunt carduri, carduri doar in trecere si prin curtea vecina.

De randunele nu zic fiindca nu au sosit inca,insa astea sunt pasarile mele de iarna.La vara mai vedem noi cine se mai aciuieste pe la mine.

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Cinteza mea

  1. AnaAyana zice:

    Eu in ulima vreme am vazut multe ciori. Am facut si poze mai ales ca-mi place contrastul negru-alb in natura. Acum ca tot e zapada si mai am timp.

  2. matilda zice:

    Au simţit cît eşti de bună şi au venit să ne hrăneşti…Foarte frumoase, dragele de ele !

  3. Elisa zice:

    AnaAyana,
    da si aici sunt multe ciori,le vad pe garduri parca stau la numarat in sir pe portile curtilor.
    Mie-mi plac pasarile mai putin ciorile care m-au necajit pe vremuri ca mancau din curte mancarea puilor,pe cand cresteam gaini.Veneau vara cu zecile la mancare.Cioara nu moare de foame,ea stie sa-si gaseasca si traieste sute de ani.Este o pasare foarte rezistenta.

    Matilda,
    nu cred eu ca ele simt asta,doar cainii simt daca ii placi sau nu si pisicile la fel.Le dau firimituri si graunze in casuta.Pitigoii vin zilnic cum iese un pic soarele cum apar 🙂

  4. CARMEN zice:

    Hallo Elisa,
    si noi am cumparat chiar ieri un saculet de 5kg. cu seminte pentru pasari. Acum, când totul e inghetat si acoperit de zapada, vietuitoarele cerului au nevoie de sprijinul nostru 🙂
    PS: La mine ai o surpriza, sper ca o gasesti placuta 🙂
    http://vis-si-realitate.blogspot.com/2010/01/daca-e-vineri-sunt-premii.html

  5. zincabeiu zice:

    Nu cunosc la cinteze, dar, daca tu spui, te cred pe cuvant.Ca eu…tot invatacica am ramas la tine, draga Elisa.Nu cunosca nici la flori, nici la pasarele,ha,ha,ha.

  6. Elisa zice:

    Zinca,draga mea,pai pozele de mai jos,alea doua mici sunt de pe net cu titlu Cinteza,hahahaha Crezi ca eu le cunosc?Doar ciocanitoarea si astea ce le am pe aici prin cautare de mancare caci nu umblam prin paduri vara,din pacate,desi mi-ar placea tare 🙂
    Uite ca n-am scris sub ele Google imagine si cine stie cine ma va balacari si pe mine ca le-am furat,hahaha.Nu-i de ras.Chiar acum o sa repar greseala 😉
    Ce mai faci?

    De fapt vad ca daca dau click pe ele ma duce la site-ul de pe care le-am luat,deci de aia nu am scris dedesubt 😀 M-am linistit 🙂

  7. Elisa zice:

    Carmen,
    multam de premii.Invata-ma cum sa le iau 🙂
    Fain,pasarelele au nevoie de mancare acum ca-i numai zapada peste tot.Bravo! Te pup 🙂

  8. zincabeiu zice:

    Pai bine. Doua zile la nepoti, doua meditatii, una(duminica) la biserica si restul, pentru mine.Mai citesc, ma mai oblojesc pe la doftori si ma calatoresc( in martie la Venetia).Cam asta e viata mea.Si-mi place !

  9. Elisa zice:

    Oauuu,ce faiiiin!!N-as zice ca te plictisesti desi e iarna 🙂
    Asa…te duci?Si eu poate dar intai am niste pregatiri,o lista fac acum cu ce probleme s-au ivit si sa treaca frigul asta si voi incepe sa umblu sa rezolv haha…sper sa le rezolv pe toate dar mai intai sa-mi fac lista,asa organizat pot,altfel nu 😀
    Pana in martie mai e putin.In vacanta mai faci meditatii?

  10. Elisa zice:

    Madalina,
    oare de ce te-a dat la spam?Iarta-ma,eu nu-s de vina 🙂

    Sa-ti spun ca am crezut ca-i o pupaza??Si pe urma m-am uitat pe net,am vazut cum e pupaza si mi-am zis:
    Nu,nu-i pupaza,eu sunt o pupaza,hahaha!

  11. zincabeiu zice:

    Da, mai facem teste pentru Evaluarea Nationala.

  12. maryanne zice:

    si mie imi place sa le dau mancare si am vrabii fara numar,2 perechi de turturele de la care strang gainatul si il folosesc ca ingrasamant la flori.Am vazut si ciocanitoare ,dar cel mai mult imi place ca de anul trecut ma viziteaza o pasare care seamana cu bufnita ,dar e mai mare si e gri cu alb.Ziua vine si sta pe un stalp in gradina .Nu reusesc sa-i fac o poza ca zboara cand ma apropii.

  13. CARMEN zice:

    Elisa, este foarte simplu. Marchezi cu mausul totul – poze si text, le copiezi si le aduci pe pagina ta. Apoi schimbi numele si faci noi legaturi link. SIMPLU 🙂
    Un sfârsit de saptamâna cât mai agreabil, Elisa draga!

  14. Lia zice:

    Pusilica, Elisa!
    Un sfarsit de saptamana odihnitor, iti doresc!

    La multi ani!…pentru eventualitatea ca ai vreun sarbatorit care poarta numele Sf Grigore, Vasile si Ioan…

  15. Elisa zice:

    Zinca,
    atunci spor la treaba iti doresc 🙂

    Maryanne,
    o fi cucuveaua,haha desi tu nu stai la Cotroceni 😛
    Ma bucura tare mult pasarile de la mine din curte,pomi si garduri,imi dau atata insufletire,e tonic sa vad cum ele rezista…

    Carmen,asta ziceam si la tine ca nu se selecteaza prin „tras” poza asa cum faceam eu cu altele,insa uite ca am facut cu click dreapta copy imagine…si pe o postare nu s-a putut asa ca am incercat in sidebar cu widget „imagine.O vezi? Problema e ca o sa scriu mai incolo un post pentru a o da mai departe,da?

    Lia,
    te pup si-ti doresc inceput bun de vacanta de iarna!
    Multam’nu am pe nimeni insa le doresc LA MULTI ANI sarbatoritilor!

  16. sanda zice:

    Draga mea, mai nimic nu facem acuma iarna; asteptam sa treaca zilele, iarna asta de care m-am saturat inainte de a incepe.
    Daca n-ar fi sarbatorile, cate un pic de zapada, intalnirile cu cei dragi, ar fi si mai nesuferita.
    Astept primavara cu pasarele si floricele…pana atunci, te vizitez pe tine!
    Iti doresc Duminica placuta, pusilica. 😀

  17. Elisa zice:

    Sanda,si eu iti doresc o Duminica faina 🙂 Dimineata la concert,apoi la o cofetarie si pe urma la o plimbare prin parcul cu pasari/porumbei 🙂 Te sarut.

  18. sanda zice:

    Ha, ce fain! la voi mai sunt matinee de Duminica…la noi le-au scos de mult, au ramas doar cele de joi seara. Acum iarna, intuneric, frig, nu ma urnesc de loc. :(((
    O saptamana implinita…te tuc! 😳

  19. Elisa zice:

    Hellooo!Sanda,ma referam la tine ca traiesti intr-un oras cu Teatru,Opera si Filarmonica 🙂 Eu…cel mult la Biserica ca-i si acolo asenator 🙂
    Sa fie!Si la tine la fel.Cie tzuc,banateanca mea :”> :-* :)) #-S INCERC SA VAD CE EMOTICOANE MAI MERG AICI DE PE MESS HAHA

Lasă un răspuns

