27 ianuarie

Acum 37 de ani m-am maritat.Ha!

N-am inteles niciodata de ce-si doresc fetele sa se marite.N-am inteles de ce vor sa fie mirese.N-am inteles de ce fac multi copii si apoi divorteaza.N-am inteles multe desi mari sanse ca sa inteleg de aci inainte nu prea sunt.Cert este ca la toata lumea se termina iubirea nebuna,nebuna si chimia care aduce impreuna, o vreme, doi cate doi oameni.La toata lumea se termina mierea care la unii tine mai mult iar la altii mai putin.In toate familiile sunt certuri mai mici sau mai mari.Toata lumea a avut la un moment dat ideea sa plece dar nu toata lumea era sigura ca acolo unde va pleca va fi mai bine.Iar daca in viata asta faci ceva care reprezinta un bun atat al tau cat si al familiei tale, bunul acela trebuie sa ramana ca un cocolos adunat la un loc si cu el sa „dai” dupa altii jucandu-te.Cocolosul meu inca functioneaza caci am pus in el  un liant de nepretuit.Ha,ha,ha,poate ca liantul este elastic,poate ca mintile noastre nu-s chiar rigide,poate ca ne place simplitatea si poate ca asa a vrut Dumnezeu.

La mlti ani casniciei noastre!Caci de acum  sloganul „pana ce moartea ne va desparti” scrie pe fruntile noastre.

Foto:Alexstudio.ro

Acest articol a fost publicat în Amintirile mele și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

54 de răspunsuri la 27 ianuarie

  1. Lilick zice:

    Multi, multi inainte. 37… Din ’73 deci. In ambele cazuri fac, logic, 10. Si suntem in… douamiiZECE. Pe 27.01? Pai 2+7+1 fac tot 10. Sa reluam: 27.01.1973. 10+10+10… etc
    Si jocul numerologic poate continua… Dar ma opresc aici. 🙂 Nota 10 pentru casnicia ta, Elisa! 🙂

  2. madalina zice:

    La multi ani, Elisa ! Sa fiti fericiti si sanatosi impreuna, multi, multi ani!

  3. gina zice:

    La multi ani Casatoriei voastre sa fiti fericiti si sanatosi multi si buni ani de-acum incolo! Lasa treaba azi, gatestete si mergeti diseara la o cina romantica, rasfatativa putin 🙂 Va pupa Geta

  4. CELLA zice:

    doar gînduri dragi,
    linişte şi multă sănătate vă doresc

  5. Victoria zice:

    La multi , multi ani sanatosi si fericiti impreuna in continuare,draga Elisa!!
    Sa aveti parte numai de bucurii!!

  6. Adinuca zice:

    La multi ani, draga mea! Sa va dea Dumnezeu multi ani fericiti de acum inainte sa va bucurati de relatia voastra de nepoti si copii. La voi nu mai este cazul sa va uram intelepciune ca odata ajunsi aici e clar ca o aveti; probabil a venit impreuna cu respectul, cu intelegerea, cu acceptarea, cu veselia si cu „liantul”. Multi ani impreuna, cu veselie, sanatate si lipsa grijilor. La multi ani!
    Adinuca

  7. floris zice:

    La multi ani,Elisa.Cu sanatate in primul rand.
    Sa va dea Domnul tot ce aveti nevoie ca sa fiti multi ani impreuna de acum incolo.

  8. Vania zice:

    Poate fetele mai greşesc, dar 27 ianuarie este o zi fastă!…

  9. Amalia zice:

    Sa va ajute Dumnezeu sa va bucurati de zile senine, cu sanatate si liniste! Cate zile veti mai fi impreuna sa le petreceti cu bucuria ca a fost scris sa fiti impreuna si asta e mare lucru sa imbatranesti langa cel iubit. La multi ani!!!
    Si noi vom aniversa maine, 28 ianuarie, 21 de ani de la cununia civila, asa ca suntem aproape cu data casatoriei de voi:)

  10. Gina zice:

    Draga Elisa, si aici avem ceva in comun; doar ca te intrec. Cu doi ani. Peste fix o luna.
    La multi ani!
    Sa va fie bine!

  11. Mirela zice:

    La mulți ani căsniciei și vouă! O familie frumoasă merită să i te dedici. Îți doresc să fii răsfățată azi și să primești florile preferate! Multă fericire!

  12. Manole zice:

    La multi ani! 37 de ani, wow!!!! Esti o dovada vie si draga mie, de femeie care tine casa, un exemplu de normalitate! Ehe, ce-o fi in(pe) spatele femeii numai ea stie! Cocolosul ala nu se face usor si nu oricine poate sa-l creasca si sa-l mentina!
    Dragii mei, sa va tina Dumnezeu sanatosi! Va imbratisez cu drag!

  13. CARMEN zice:

    Draga Elisa, felicitari, sa va bucurati înca multi ani unul lânga altul, de tot ce are mai frumos viata de oferit! LA MULTI ANI! multa sanatate si dragoste!

  14. catrinel zice:

    La multi ani cu multe fericiri si multumiri!

  15. Lucia Verona zice:

    La mulţi ani, mulţi şi buni!

  16. Lia zice:

    La multi si sanatosi ani! 😛

    Deci..in ’73..anul in care m-am nascut eu, prin decembrie, pe o zi exact ca asta ( de la 7 dimineata, ninge de parca s-a spart cerul..
    Tot e bine, ca nu mai e asa ger 😉

  17. mariana zice:

    Sunt fericita sa aflu despre astfel de oameni, pentru care, toate isi au sensul si locul lor in viata ! Va iubesc pentru decenta si implicare in tot ceea ce inseamna firesc. …ATUNCI, SA NE VEDEM SANATOSI, LA ADANCI BATRANETI! 10!

  18. huni zice:

    La multi ani si multi inainte!

  19. Shari zice:

    La multi ani! Casnicie trainica in continuare!

    Frumos…cand vad relatii care rezista, ma emotionez…inseamna ceva, mai ales in zilele noastre..Inseamna nu numai Iubire, ci si compatibilitate(cine are noroc), toleranta, respect, intelegere, sprijin reciproc si neconditionat…

  20. zincabeiu zice:

    Asa, va sa zica ?Mai e putin si va cheama primarul la Primarie sa va inmaneze diploma de merit…ha,ha,ha
    Elisa, draga, va urez multi ani fericiti in continuare.Asa o nevasta mi-ar placea si mie! Si asa un domn cumsecade ca dom’ Costica, rar gasesti.
    Dumnezeu n-a gresit cand si-a facut socoteli cu voi doi.Va doresc din toata inima stii tu ce , acel ceva care va mai lipseste.La multi ani, dragi prieteni !

  21. starsgates zice:

    La cât mai mulţi ani sănătoşi, elisa.:)

  22. Elisa zice:

    Uauu,Lilick,ce fain mi-ai calculat!Unde mai punem ca anul trecut eu si fiul meu aveam varstele dea-n-toarselea haha.Mai sunt de zece in varsta mea,in varsta lu’mnealui iar darul cel mai de pret pentru noi a venit tot astazi si ,fireste,tot de la copiii nostri dragi,cu totul”intamplator” fiindca ei nu mai stiu toate datele noastre,mai ales cele la care nu fusesera prezenti 😛
    Multumesc mult de tot .

    Asa sa fie Madalina draga si tie iti doresc sa fii fericita!

    Gina,
    multumesc tare mult pentru urari,sa dea Domnul sa gustam toate etape unei vieti. Draga mea,am avut o zi foarte incarcata in emotii,am plans,am ras,am incurajat,amurat si uite asa acum numa’de crasma nu-mi arde 😛 (tu crezi ca la noi e ca-ntr-un oras mare unde sa mergi la distractie?habar n-am,o fi…)

    CELLA,
    iti multumesc si sunt incantata cu atatia musafiri asa ca voi :)Stii cum sunt cutremurele,cu replici?Ei bine cand deschisei blogul a mai vibrat o replica 🙂

    Victoria,
    multumesc.Si voua la fel!Si sa fiti sanatosi 🙂 toti patru !

    Adinuca,
    multumesc ,m-ai tulburat nitel,am citit de dimineata si nu-mi venea sa cred.Frumoasa prezentare mi-ai facut,ca si Manole ,dealtfel,oare ma pot ridica la asa o inaltime?
    La multi ani si voua si sa va bucurati de ceea ce Dumnezeu v-a dat.Te imbratisez 🙂

    Floris,
    uite stii cum facem,zicem ca-n fiecare zi sarbatorim cate ceva si apoi o sa ma bucur si de faptul ca nu m-ai uitat 😀
    Multumesc frumos draga mea 🙂

    Vania,nici noi nici tu nu ai ales aceasta zi,este cu totul intamplator,ori nu?
    La multi ani si tie cu sanatate!

    Amalia,
    La multi ani casniciei voastre! Asa este pana suntem 2 mai este bine.Eu nu vad altfel,defapt nu prea vad inainte ceea ce este dreptul hazardului 🙂
    Multumesc pentru urari,asa sa fie!

    Gina,ma intreci?N-as fi zis dar daca zici tu!La multi ani si voua si tot ce va doriti sa vi se-mplineasca!Multumesc tare mult de urari 🙂

    Mirela,am primit azi atata fericire cata nu m-am asteptat.Flori??Neeee,caci florile sunt la ordinea zilei 😉
    Multumesc pentru urari si eu va doresc voua la fel 🙂

  23. Elisa zice:

    Manole,
    multumesc frumos,ma rasfeti si exagerezi ca nu-s chiar asa,dar nici mai mult decat atat,hahaha!
    Draga mea,tocmai ca nici nu ma straduiesc sa fiu de casa(deci fara vizite inopinate,da? :lol:)Multumesc pentru urari,asta e cel mai important sa fim doi si sa nu ne simtim depasiti de situatie(adica batrani,hahaha!)

    Carmen,
    multumesc si tie la fel!Asa sa fie 🙂

    Catrinel,
    alta fericita 🙂 Multumesc frumos si voua va doresc tot binele din lume!

    Lucia,
    la multi ani si tie!Sanatate in primul rand 🙂 Multumesc mult.

    Lia,
    asa este,ce-am incepu in ianuarie s-a vazut in decembrie,hahahaha!Te pup.Multumesc pentru urari 🙂

    mariana,
    sa ne vedem sanatosi !Multumesc de urari si frumoase aprecieri. Au fost ,pentru mine,cam multi ani foarte asemanatori in care unii asteapta sa vina aia cu coasa,eu insa doar nu-mi gaseam rostul,rostul intreg.Dumnezeu sa ajute sa fie totul bine si multumesc pentru ce mi-a dat,caci mult mi-a dat,cateodata explodez de mult,de prea mult dar stiu nitica fizica si astept fara disperare revenirea la starea fundamentala,aia E1,din postulatul lui Einstein referitor la efectul fotoelectric.
    De ce ti-oi fi scris asta habar n-am…esti cumva de fizica? 😛

    Huni,
    multumesc si tie la fel caci banuiesc ca la gospodaria aia frumoasa este si o doamna pe masura 🙂 O salut 🙂

    Shari,
    ai tu dreptate ca trebuie si un pic de noroc.Multumesc pentru urari.Si nu-mi cautati cu lumanarea merite pe care nu le am,zau asa hahaha!Te imbratisez si-ti doresc mult noroc si tot ce iti propui.(ai trimis mailul cu Noroc mai departe?Eu cred in el,acum cred.Mie Manole mi l-a trimis,Dumnezeu s-o aiba in paza ca mult bine a facut poate fara sa stie.
    Intr-o zi/toate vor fi/asa cum vei dori 🙂

    Zincaaaaa,Doamne ajutaaa!
    Multumesc.Sunt multe semne pe care eu ,care nu-s superstitioasa, le iau si multumesc ca pot sa le deslusesc.
    Dar,apropo,de unde stii tu ca ‘mnealui este,stai sa vad,cum ai scris??un domn cumsecade,ha?Chiar mi-a scapat aceasta impresie printre randuri?Hmm…si eu is cumsecade,ha,ha,ha

    Starsgates,
    multumesc draga mea,asa sa fie si tie la fel,adica si voua la fel 🙂

  24. ba_laura zice:

    la multi ani, sanatate si nu uitati sa fiti „cumsecade” unul cu celalalt 😉

  25. zincabeiu zice:

    Asa il vad eu, nu stiu de ce.
    Da, da’ dumnealui e mai cumsecade ca e sefu’!(vorba vine!). Pe barbati trebuie sa-i premiezi din cand in cand,ha,ha,ha.

  26. Elisa zice:

    Zinca,
    da,dar femeia-i gatul 😀
    Chiar ma si mir c-a rezistat atata alaturi de mine ,o femeie aspra cu nedreptatile,haha!
    E blajin,da…numa’ca nu-i Mitica 😛

    Ba_Laura,
    mda, o sa tin minte sfatul tau intelept,mare lucru sa poti sa fii cumsecade mereu,dar cateodata,hahaha…este mai usor 🙂
    Multumesc de urari si eu iti doresc tie casnicie fericita si da,ardelenii nu pot fi decat cumsecade,ca soti,zic 😀

  27. La Multi Ani ! Sa va dea Dumnezeu multi ani de acum inainte sa fiti impreuna fericiti si9 sanatosi !

  28. Elisa zice:

    Multumesc,Praf de Stele!Si eu iti diresc tie la fel si ma bucur ca postezi la mine,te vad la Referenti cateodata,deci te uiti pe blogul meu dar nu stiu ,nu-mi amintesc in ce imprejurari ne-am cunoscut,cum sa-ti spun?
    Inca o daca La multi ani si tie!

  29. gina zice:

    Imi pare rau ca nu am putut sa-ti dau un sfat mai bun 😦 dar sa stii ca noi asa facem, e singura „sarbatoare” pe care nu o petrecem acasa si de cele mai multe ori doar in doi, au fost si dati cand am luat si baietii. Nu mergem chiar la „crasma” 🙂 ci doar la o pizza sau la mall la o prajitura important e ca iesim si nu trece neobservata ziua aceasta. Dar ma gandesc ca e bun si un paharut de vin fiert (daca se poate) in tihna casutei voastre 🙂

  30. Elisa zice:

    Gina,
    acum cativa ani am planuit sa nu mai facem ziua de nastere acasa ci sa-i invitam pe prieteni la restaurant,fiind vara,la gradina,deci.Ne-am dus,ne-am interesat cu ce ne pot servi mancare si bautura,am strambat din nas si am hotarat ca mai fac eu un efort si facem tot acasa.De anul trecut insa nu-mi mai doresc,nu-mi mai place/plac petrecerile,nu pot sa beau si nici al meu nu prea are voie si decat sa ma uit la altii cum pot…ma rog,mi-am luat adio de la petreceri.Stii cum este sa nu-ti doresti ceva??Ceva ce pare incredibil pentru alta lume?Ei,bine…asta sunt eu,excentrica si iesita de tooot,dar de tot din rand,hahahaha!
    Stii ce bem acum?ceai 😀

  31. katonasanda zice:

    la multi ani Elisa si iti doresc sa ti se implineasca cele mai ascunse ginduri!multa binecuvintare de sus!

  32. Elisa zice:

    KatonaSanda,
    da ,multumesc,sa se indeplineasca 🙂 Nu-s ascunse doar ca stiu ca nu-i bine sa spui cand iti doresti ceva foarte mult,este bine sa taci sa lasi Duhul Sfant sa lucreze nederanjat.Iti multumesc frumos.

  33. lima zice:

    La multi ani fericiti !

  34. huni zice:

    Mersi Elisa, da, sigur ca este, ce-i drept sta „ascunsa” printre randurile pe care le scriu pe blog, dar o sa-i transmit :).

  35. Elisa zice:

    Liliana,
    multumesc frumos.La multi ani si voua! 🙂

    Huni,
    bine.Sa aveti numai bucurii in gospodaria voastra 🙂

  36. MIRA zice:

    Primul an e mai greu,ceilalti sunt …imposibili 😉 pentru ca cica,nici o femeie nu are ce spera si nici un barbat nu spera sa aiba ceea ce are 😀 😀 :D: Dar daca ai reusit sa traiesti mereu in DOI e un lucru mare;fie si pe mai departe!

  37. Elisa zice:

    Secretul il detin sotii Iurie Darie.Anca Pandrea zice ca ea-l mai cearta insa el spune ca tace,deci asa…daca el tace ajungi la adanci batranete,daca nuuu…nu.

    MIRA,multam de tub,ma uit acum 🙂

  38. Elisa zice:

    Oaaaauuu,la inceput am crezut ca ai gresit clipul dar ascultandu-l tot mi s-a facut pielea de gaina si amintirile au dat buzna in sufletul meu,zicandu-mi: CE TANARA ERAM!!!!! 😀 😀

  39. ioana zice:

    Multi ani frumosi sa-ti dea Dumnezeu alaturi de jumatatea ta draga Elisa.

  40. Elisa zice:

    Hello,Ioana! Ce bine ca mai dai si tu un semn 🙂 Dac-ai stii cat ma bucur,de ieri(sper sa ma citesti in subsidiar si sa taci).
    Multumesc de urari si eu va doresc voua multi ani fericiti si multa sanatate!Te pup.

  41. ghiocel07 zice:

    Draga mea, iarta-ma ca scriu cu intarziere. Iti doresc tie si jumatatii tale multa sanatate, sa fiti fericiti si sa va bucurati de toate nimicurile vietii. Sa faceti numai ce va doriti, sa calatoriti, sa stati in gradina voastra plina de frumusete , culoare si recolte bogate. Multi ani inainte si a 50-a aniversare sa va gaseasca tot alaturi de noi cei din lumea virtuala. La Multi Ani!

  42. Elisa zice:

    Ghiocel07,iti multumesc ,la multi ani si voua si viata lunga si sanatate!
    Te pup.

  43. Constantin zice:

    Multi ani sanatosi si buni,sa va puteti bucura de „darul” ce va sa vina.(Am inteles bine?)

  44. Elisa zice:

    Multumesc,Constantin.La multi ani si voua si tuturor familiior care au copii ca sa ii creasca mari pe acestia 🙂

    Multumesc celor care mi-au fost aproape si de la care am simtit adierea gandurilor bune impachetate in urari minunate.La multi ani ,voua ,tuturor!
    Multumesc mult.

  45. AnaAyana zice:

    Felicitari si ma bucur pentru voi. Mereu m-am intrebat si eu care este liantul mai ales ca in zilele de azi casatoria e data uitarii. Citindu-te pe tine descopar raspunsuri 🙂

  46. ioana zice:

    Elisa,sant foarte ocupata pana pe 6 feb. atunci se intoarce fica mea inapoi in Spania dar sant foarte bucuroasa ca a luat cu bine toate examenele.

  47. Elisa zice:

    AnaAyana,
    fata draga si frumoasa ce mai faci?Ce dor mi-era de tine abia acum imi dau seama.Stii,eu cu tine am inceput sa comentez pe bloguri,la tine am scris primele postari pe vre-un blog cu care am batut la usa ta 🙂 Iti amintesti?Erati un grup frumos de tineri si tare-mi placea sa citesc si comentariile.Ce subiecte incitante abordai!
    Draga mea,cred ca si acum sunt casatorii de tineri care sper sa resiste intemperiilor vietii.Trebuie sa abordam un mod simplu de a trai pentru a nu ne lasa dusi de val,simplu si trainic.
    Iti doresc tot binele 🙂 Este doar o problema de ceea ce iti doresti si mai este si norocul si starea de spirit si sentimentul ca n-as putea altfel si multe 🙂

  48. Elisa zice:

    Ioana,draga Ioana,ce fericita trebuie sa fii cu copiii tai acasa,te invidiez 😉
    Felicitari fiicei tale!Ia-uzi,a venit la examene,saracuta de ea 😦 Bine ca s-a terminat si mai stati un pic impreuna si dupa stresul care-o fi fost 🙂
    Ma bucur si pentru ea si pentru tine/voi 🙂 Te pup.

  49. ioana zice:

    Elisa draga am trait sa o vad si pe asta…. ce crezi ca examene a dat draga mea? Cu criza asta au ramas fara job in Spania si sotul ei s-a angajat la o firma de transport ca sofer pe tir si acum a venit si Corina si a dat examen pentru camion ( cat. C ) si pentru camion cu remorca ( cat.CE ). I-am facut dosarul in octombrie 2009 ,i-am trimis cartea sa invete si acum a venit numai la examen doua la sala si doua la oras la conducere.Am avut mari emotii dar a luat cu bine pe toate si pe 6 feb pleaca.MARE NOROC A MAI AVUT CA AM FACU DOSARUL ANUL TRECUT, A PLATIT SCOALA 300 EURO, acum s-a scumpit este 700 de euro. Vai ca te-am plictisit,sper ca nu. TE SARUT.

  50. Elisa zice:

    Ioana,
    zici ca m-ai plictisit?Ce ai fato,nu stii cate sporovaiam noi inainte de a veni copiii tai in Ro?Ai uitata?Eu,pe de o parte abia asteptam sa te mai aud caci iarna-i lunga,omatul mare,hahahaha…toata ziua doar fac mancare…hahaha
    Bravo,bine ca si-a rezolvat aceasta problema cu jobul,asta-i foarte important.
    Te pup si te mai astept.Succes fetei tale acolo in Spania sa aiba de munca si sa fie bine!

  51. maryanne zice:

    la multi ani !cu multa sanatate si multi ai de acum incolo ,sa traiti fericiti in gradina voastra de vis.

  52. Elisa zice:

    Maryanne,multumesc tare mult.Si voi sa fiti sanatosi ,aveti o familie frumoasa si o gospodarie de invidiat,sa va dea Domnul tot ce doriti,bucurii si sanatate la copil si voua.La multi ani,draga mea!

  53. ioana zice:

    Multumesc Elisa de saptamana viitoare o sa intru non stop si o sa sporavaim pana pleaca zapada si frigul care ma tine fortat mai mult prin casa.

  54. Elisa zice:

    Ioana,
    abia astept 🙂

Lasă un răspuns

