Concurs Blog de blog.Cele mai bune bloguri din 2009

Doamna Lucia Verona,realizatoarea concursului  de anul trecut,fARA cANGURI,ne invita sa participam si anul acesta la o noua editie a concursului de bloguri,editie numita Blog de blog.Cele mai bune bloguri din 2009.

Din juriu fac parte  unii dintre blogerii castigatori anul trecut(il veti gasi aici) printre care am fost si eu la categoria Premiul Voltaire-sa ne cultivam gradina.

Iata ce spune realizatoarea concursului :

[…]Puteţi să vă nominalizaţi, denunţaţi, demascaţi prietenii şi, desigur, duşmanii.
Asta se va întîmpla sub formă de leapşă. Dacă doriţi să participaţi, preluaţi cu copy-paste categoriile din concurs şi purcedeţi la nominalizări pe propriile voastre bloguri, apoi pasaţi leapşa cui doriţi. Nu uitaţi să lăsaţi aici cîte un link, să ştie juriul de unde să vă ia.[…]

si iata care sunt categoriile:

  1. Marele premiu – Pentru ca-mi place-MESTERULMANOLE’S WEBLOG
  2. Cel mai bun blogger dintre scriitori-BLOG , CA SA FIU TRENDY
  3. Cel mai bun scriitor dintre bloggeri – MANA,BLOG IMPARATESC
  4. Blogul cu cel mai mult umor DONO
  5. Cel mai bun critic literar
  6. Cel mai bun cititor-ZINCA  BEIU
  7. Cel mai bun blogger dintre politicieni
  8. Cel mai bun politician dintre bloggeri  –AUFTAKT
  9. Cel mai informat blogge PE SURSE si PALATUL  SUTU
  10. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţa –BLOG  VEDETE si INTRE VIS SI REALIATE    cel mai interesant blog)
  11. Cel mai gustos blog  – SHARI’S  BLOG
  12. Cel mai bun blog al unui ziarist-AMAR  DE ZI
  13. Cel mai bun blog anti-băsistIOAN USCA
  14. Cel mai fericit blogger-VOM TRAI SI VOM FI LIBERI
  15. Blog de criză sau blogger crizat  –MOSHE & MORDECHAI  BLOG
  16. Cel mai artistic blog –LENES RAU’S BLOG
  17. Cel mai bizar blog  
  18. Cel mai bun traducător din română în română (pe baza unui test la care poate participa oricine, blogger sau nu)-   DIACRITICA
  19. Cel mai bun comentator politic – NENEA COSMOS
  20. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri – nu neapărat despre politică- DONO
  21. Premiul Voltaire (Să ne cultivăm grădina)GRADINA PASIUNEA MEA
  22. Cel mai cunoscut dintre bloggeri  – ISABELLELORELAI’S WEBLOG
  23. Cel mai bun blogroll  –TELECOMANDA.SEMN DE CARTE.CAFEA
  24. Cel mai bun blog de sport
  25. Cel mai schimbător blog
  26. Cel mai luptător dintre bloguri – ALTFEL DE RESPIRARI
  27. Cel mai bun blog de modă şi/sau vintage
  28. Cel mai activ blogger –PRIETENI  INAINTE DE TOATE
  29. Cel mai prost blog
  30. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri –MIRCEA  BADEA
  31. Premiul „Pixelul albastru şi flacăra violetă”
  32. Premiul de popularitate  –BLOGU  LU  NINU
  33. Nominalizarile se fac prin  preluarea lepsei acesteia trimitand link pe blogul Luciei Verona.

    „să facă fiecare propunerile pe propriul blog, să transmită leapşa mai departe, apoi să lase un link la mine” zice Lucia.


Acest articol a fost publicat în 2009, blogerim, bloggerind și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

41 de răspunsuri la Concurs Blog de blog.Cele mai bune bloguri din 2009

  1. Shari zice:

    Am vrut sa ma inscriu inca de luni (si pe mine, si pe Liuta), Lucia m-a anuntat ca abia azi se pot face nominalizarile(inca nu aveau categoriile)….am reusit mai inainte…

    Am vazut ceva, au si „Cel mai bun blog anti-băsist”, ce zici, te bagam aici?

    Sau aici?!?

    „Cel mai bun comentator politic”

  2. Elisa zice:

    Shari,
    you talk to me? 😀
    Eu nu concurez,oricum blogul meu este pe specificul gradinii si am luat anul trecut,nu se mai poate,sa fim rezonabili 🙂 Dar as fi foarte bucuroasa daca ai prelua si tu leapsa si ai face nominalizari la care categorii vrei,la toate daca urmaresti bloguri de acele …orientari,bine?Normal ca se pot face si auto denunturi,asa zicea Lucia 😀
    Lucrurile se vor desfasura asa,dupa cum am inteles eu:
    nominalizarile se preiau ca leapsa(eu am lasat sa ia cine doreste),se fac propunerile,se transmite linkul la baza,adica pe blogul Luciei, apoi se face o centralizare si cine are cele mai multe voturi, la o anumita categorie, castiga.
    Hai,Shari draga,la treaba,colinda blogosfera si nu ierta”””pe nimeni hahaha.

  3. Shari zice:

    ai luat premiu anul trecut? N-am stiut!Ai vreun link?

  4. Lucia Verona zice:

    Elisa, te rog, aş prefera să facă fiecare propunerile pe propriul blog, să transmită leapşa mai departe, apoi să lase un link la mine

  5. Elisa zice:

    Lucia,
    bine,o sa rectific insa eu nu-s inca pregatita sa fac nominalizari.Mai poate astepta?

  6. Lucia Verona zice:

    Elisa, e foarte bine! Nu spun că toţi ăştia vor fi premianţii, dar unii dintre ei vor fi. Dar în niciun caz nu mă voi autopremia, te rog, schimbă acolo, pune pe altcineva, te rog.

  7. Elisa zice:

    Lucia,nu cred ca stiu,lasa asa si o sa fie si alte propuneri,dar eu,la mine asa e clasamentul nu pot schimba,ma intelegi?Nu e nimic intamplator ,la mine, desi am spus ca nu m-am gandit inca undeva erau aceste nominalizari doar ca a trebuit sa iau categoriile si am completat fara echivoc,din prima.Astea-s nominalizarile mele,inteleg ca vor fi alte sute de nominalizari deci….hahaha…o munca infinita.Daca te gandesti ca eu luam acasa pana si caietele de teme cu zeci de probleme de fiecare data si le returnam corectate”cu lupa”….

  8. Shari zice:

    Ah, ce m-am infoiat in pene…si Prajiturelele…abia asteapta sa participe!

    ..De cand ma tot bat la cap sa le duc la concursuri…Vor cu orice chip in clasament!

  9. Elisa zice:

    Dai o amandina? hahaha!

  10. [D][S][N] zice:

    De ce e Sutu bizar ? 🙂

  11. Elisa zice:

    Mie asa imi pare si nu m-am referit la continut.Am impresia ca nu pot stapani cursorul,ca-s forte ciudate pe acolo care chiar dau un efect de straniu 😀
    Si este cel mai bizar BLOG si nu bloger 😉

  12. madalina zice:

    Draga Elisa, sunt onorata ca iti place „sumarul” meu

  13. Manole zice:

    Vai, mama mea! 😀
    Revin dupa ce-mi revin! 😀

  14. CELLA zice:

    mulţumesc frumos, Eliza, importante nu sunt premiile ci gîndul celui care vine spre mine frumos, curat şi plin de lumină
    un simplu mulţumesc nu spune, gîndul meu trimis înapoi DA!
    te îmbrăţişez, gînd bun şi drag

  15. Elisa zice:

    Madalina,
    daca ai lipsit nitel trebuia sa „utilizez” clickul,nu? 😀

    Shari,
    ca de salatele mele ma saturai 😀

    Manole,
    sa nu mai dispari nici macar o zi „nejustificat” ,ma auzi? 😀

    CELLA,
    e sarbatoare cand deschid „usa” ta si ma uit sa vad daca „tinuta” mea este potrivita 😀 Te imbratisez.Si daca blogurile sunt ca noi,oamenii, atunci pe cat de simpla si directa sunt eu pe atat de complicata si frumoasa esti tu 🙂

  16. jurnalulanei zice:

    Buna ziua! Nu vreau reclama,aprobati dvs mesajul doar daca doriti. Multumesc

    Va rog din suflet sa ne ajutati! Cum si cat puteti! Trimiteti mesajul mai departe! Va multumesc!

    http://ioanaspahiu.blogspot.com/2010/01/analize-medicale.html

    Orice ajutor material din partea dumneavoastră poate aduce speranţă şi încredere acestui copil şi familiei sale greu încercate.

    Donaţiile pot fi făcute pe numele:

    Spahiu Laura

    Cod IBAN EUR: RO21RNCB05000834973 60002

    Cod IBAN RON: RO48RNCB05000834973 60001

    Banca Comercială Română – sucursala Sebastian

    http://jurnalulanei.blogspot.com/2010/01/despre-ioana.html

    MULTUMESC

  17. Lia zice:

    Multumesc din suflet, Elisa..m-ati coplesit, atat tu cat si Shari…

  18. Shari zice:

    eee, Liuta, nu degeaba … stim noi ce stim… 😛 😛

    Hello, draga Elisa 😛

  19. zincabeiu zice:

    Multumesc, Elisa.Sa-mi pastreze Dumnezeu ochii, ca sa am cu ce citi in continuare.Am trei perechi de ochelari si o energie de taur,ha,haha…

  20. Elisa zice:

    Lia,
    sincer,un blog mai activ decat al tau nu accesez,parol 😀 Mult succes! Pup.

    Shari,
    sa fie intr-un ceas bun !(cum se zice ) 🙂

    Zinca,
    sa-ti dea D-zeu sanatate si sa citesti inca vreo cateva biblioteci 🙂
    Eu citesc acum Cameleonul de William Diehl 😀

  21. zincabeiu zice:

    Eu citesc o carte despre obezitate,ha,ha,ha…

  22. Elisa zice:

    Zinca,
    cand incepem sa alergam,ha? Ca eu am nevoie doar de un mic,mic motiv…sa am dupa cine,ha,ha,ha,ha,ha!

  23. Manole zice:

    Sarutmana, Eli! Pentru tot. Pentru grija, pentru gandul bun si nu in ultimul rand pentru nominalizare. 🙂
    Dap, Cella a spus totul in comentariul ei. 🙂

  24. matilda zice:

    Oooo, sunt onorată ! Mulţumiri pentru nominalizare! M-am gîndit mult şi eu la nominalizări, aş fi indicat cîteva bloguri dragi mie, dar dacă regulamentul nu ne dă voie să-i numim pe cei din juriu… Oricum, avem de unde alege, recolta e bogată, hihihi !

  25. Elisa zice:

    Manole,
    atunci eu nu mai spun nimic,decat mult succes in concurs!Nu asa se spune? 🙂

    Matilda,
    eu nu m-am gandit mult,am luat lista cu categoriile si am completat;cred ca mi-a suflat cineva in ceafa :P(se spune ca acolo este campul elecromagnetic care reprezinta informatia din creier 😀
    O luptatoare de la care avem cu toti de invatat.Succes mai departe!

  26. Manole zice:

    Eu, Eli, am castigat deja! Imi e de ajuns! 🙂

  27. Elisa zice:

    Draga mea Mesterita ,ai o nominalizare si la Matilda insa la alta categorie.Te pup.Duminica insorita si calduroasa! 🙂

  28. Manole zice:

    Vezi? Ce-ti spuneam?! Dragelor, daca stiu ca v-aţi gandit a mine e suficient, multumesc. 🙂 Oricum in lume ies foarte rar, ca sa nu spun ca aproape deloc! 😉

  29. Elisa zice:

    Manole,
    cred ca este o apatie generala.Avem nevoie cateodata sa fim singuri in „ghiveciul” cu o floare hahaha!(un etaj sau 2 mai sus…)

  30. Manole zice:

    Las’ ca am vazut 🙂
    io oricum am scapat de treaba asta…eu oricum sunt un ghiveci in ghiveci 😀 😀 😀

  31. Mirela zice:

    Elisa, uite:
    http://mirelapete.dexign.ro/2010/01/nominaizari-in-blogolumea-2009/
    Ai doua nominalizari la mine, nu te-am uitat! Le meriti si meriti sa fii premiata!
    Succes!

  32. Elisa zice:

    Mirela,iubita mea,nu pot participa,nu ai vazut ca sunt MARE???Hahahaha…sunt in juriu fiindca am castigat anul trecut 😀
    Dar multumesc foarte mult si tie si celorlalti care s-au gandit o clipa la mine.Pup.

  33. Mirela zice:

    Felicitari! Pe cine sa nominalizez…ma uit aici, la tine! Adevarul este ca eu abia de prin mai am inceput sa scriu, nu stiu despre concursuri si castigatori!
    Felicitari , mai ales pentru ca esti in juriu!

  34. Elisa zice:

    Oauuu,nu-i mare fericire sa fii in juriu,dar a fost atunci,anul trecut o mare fericire ca am cunoscut lume noua care ma bucura zilnic cu blogurile nou descoperite,asta da.Asa cum este o bucurie sa ma uit si pe blogul tau 🙂 Te pup.

  35. Mirela zice:

    Daca e o bucurie sa te uiti pe blogul meu, atunci ma bucur si eu, pentu ca zilnic te vizitez si o fac cu drag. Multumesc! 🙂

  36. Elisa zice:

    Mirela,deocamdata la mine pe blog nu este asa aspectuos dar las’ca vine ea primavara si vara…pe toti va bat,hahahaha!

  37. Pariuri sportive online a lansat un nou concurs cu premii. Va invitam sa participati.http://www.epariurisportive.com/concurs-pariuri-sportive-online/

Lasă un răspuns

