Salată de fructe la cură (3)

Azi este a treia zi si am schimbat kiwi cu grapefruit.Are cu totul alt gust,bineinteles putin amarui,dar ne-a placut.Asta e si ideea ca sa nu fie la fel desi este cam aceeasi salata.Am desfacut intai rodie dupa care am rupt pomelo ramasa din discul de ieri.Apoi am curatit portocala si am taiat-o trasversal (nu felii  ca sa lase zeama).Acum am luat o para zemoasa si cu tot cu coaja am taiat-o felii foarte subtiri dupa care am taiat la fel 2 mere dar inainte o jumatate de grapefruit.Pozele sunt inverse.

Asa si apoi ce-a mai ramas,lamaia,fireste.M-am dus la lamai si le-am pipait pe cele coapte si am luat-o pe cea mai moale.Am spalat-o si am frecat-o pe planseta presand-o sa-si lase zeama  desi nu trebuia ca astfel am desprins-o de tot de pe coaja si asa nu a ramas deloc din pulpa,toata a intrat in salata si zeama si pulpa.Ultimul ingredient este mierea de albine,putina atata cata se lipeste de furculita.

Da,am pus si un dop de vodca,nu m-am putut dezice,asa am spus ieri…azi un  capacel si de maine gata,ramane doar cura . Acum cu 2 furculite am amestecat cam 2 minute.Si gata.Incercati si voi caci merita.

Acest articol a fost publicat în Mancaruri, Retetele mele și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Salată de fructe la cură (3)

  1. matilda zice:

    Ooo, ce poftă mi-ai făcut ! Cred că un degetar de coniac ar da un parfum deosebit salatei tale…

  2. Shari zice:

    …asta da salata!…sa tot fii sanatos asa…

  3. Elisa zice:

    Matilda,
    stii ce parfum are o salata ca asta? Si mai mirosea si strudelul scos din cuptor presarat cu vanilie,auuuuu,ziceai ca am musafiri,doar ca eu ma rasfatam ,doar 😀
    Pai,eu aveam vodca,n-am vrut sa mai cumpar coniac, special pentru salate ,fiindca il beam si tot ramaneam fara el,haha!

    Shari,
    spune-mi ca-ti faci zilnic cate una,cat de mica 😀

  4. Shari zice:

    Elisa, nu prea fac, recunosc

    In schimb, incerc sa mananc zilnic cel putin 3 fructe diferite …ca nu prea reusesc, asta e alta poveste..

    o sa scriu un post odata despre mancarea sanatoasa si fructe…
    pupici

  5. Elisa zice:

    Lasa,lasa,m-ai suparat,nu se poate sa tot gasesti motive sa nu consumi fructe,nu se poate,timp este pentru asta,vointa nu-i.Eu asa zic.Poate gresesc 😦

  6. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,doar cand am citit cuvantul „grapefruit” mi s-a facut apa in gura.Nu ma impac bine cu acriturile,dar iarna aceasta am mancat destul de multe portocale si clementine care au fost foarte dulci,as putea spune.
    Cred ca o astfel de salata e un deliciu!
    Pofta buna tuturor! 🙂
    O noapte frumoasa!

  7. Elisa zice:

    Draga mea,pai sa-ti faci tu,zau ca nu se compara o salata de asta cu un singur fruct de la cap la coada 😀

  8. Lia zice:

    Asta imi lipsea mie.. o lamaie cultivata in lamaiul propriu..eu n-am lamai, acasa…am la scoala 2, dar nu-s altoiti… 😦

    Am incercat sa-ti urmez exemplul, si sa consum o portie de salata inainte de masa..nu merge! 😦
    Trebuie sa gust ceva, macar o felie de paine prajita, ca sa deschid apetitul pt salata de fructe…

    Iar salata aceea, invatata de la tine( rosie+ usturoi+ patrunjel+ ulei de masline) o fac f des..dar o mananc cu 2 felii de paine de secara, prajita.. Nu merge fara paine! 😦
    Dar, ma gandesc ca tot e bine..decat deloc..
    Si e benefica, dupa cat porc am ingurgitat in perioada asta 😉

  9. gina zice:

    Cateva zile nu te-am vizitat, am fost putin plecata.
    M-am bucurat ca ne-am intalnit la Lia dar cred ca erau ceva probleme cu postarile ca nu am vb.
    Ma mai prostesc din cand in cand uitanduu-ma la emisiunea aia, de altfel la orice m-as uita efectul ar fi acelasi 🙂 (adica tot prostita as fi) ; ar trebui sa renuntam la tv dar e cam greu. Acum ma gandesc ca Ceasca ne-a vrut binele, ce sanatosi si odihniti eram ca nu aveam tv. si mancam „rational” sau mai bine zis „rationat”.
    Te pup, un sfarsit de saptamana bun.

  10. sanda zice:

    Lia, decat cu felia de paine, mai bine de loc; strici tot, pt. ca fermenteaza.

  11. Elisa zice:

    Lia,
    nu inteleg ce nu merge,nu poti inghiti?atunci e din cap,tre’sa-ti impui,e din stomac,din fiere,ti se face rau?Sanda zice bine,painea fermenteaza,dar si eu mancam nuci cu paine asta toamna ca altfel ma lua cu rau de la colecist,deci ce sa zic,te si cred fiindca am avut o perioada cand nu puteam manca fructele pe stomacul gol insa mi-am impus.Noi doar ii zicem creierului si el comanda organelor ce-i zicem noi.Asta daca avem convingeri ca pe creier nu poti sa-l pacalesti 😛

    Gina,
    da,ma mai uit si eu,ca-i romaneste si mai pot sa rad de cate ceva acolo spre deosebire de stiri care ma enerveaza 😦
    Cata dreptate ai referitor la televiziune!Uite eu azi nu am deschis deloc pana la ora asta 3:15 dar vine al meu si primul lucru deschide pe stiri,asa ca in timpul mesei ma chiombanesc la ele,ce amaru meu sa fac,ca daca nici nu mancam impreunaaaaa!!! 😛

    Sanda,
    asa e,nu cu paine 😀 Merci 🙂

  12. Shari zice:

    Ai dreptate, cand e vorba de sanatate, nu exista scuze.Uite, maine ma duc la piata si-mi cumpar 10 kg de mere romanesti, sa am !Portocale, kiwi si lamai inca am in frigider, trebuie sa nu uit de banane, sursa de ….atatea.. 🙂

  13. Elisa zice:

    Shari,trebuie numai sa-ti propui ca pe urma vei fi dependenta,ca mine.Si nu-i rau daca nici nu fumezi….supeeer!Eu cumpar de acolo de unde mi le pot alege eu si nu sa-mi puna in taler ce vrea precupetu,intelegi?Ca si la piata tot astea sunt,doar merele pot fi romanesti,insa eu am vazut si la Plus produse romanesti,scrie acolo ,langa pret,de unde provin.
    Daca pot sa fiu si mai convingatoare pot sa spun ca eu nu stiu ce-i aia „astenie de primavara” ,ma crezi?Si nici obosita nu-s asa cum ar fi alte persoane la varsta mea…matusalemica 😀

  14. Lia zice:

    S-ar putea sa ai dreptate..o fi totul in capsorul meu… O sa incercc..sper sa-mi reuseasca…

  15. Elisa zice:

    Lia,
    sa incepi cu putin cate putin si nu mult deodata,cresti portia treptat in 10 zile,deci sa n-o iei cu hey rupul ca nu se adapteaza .Te pup.Sigur ai vointa si e bine s-o folosesti si pentru tine personal 🙂

  16. Shari zice:

    Nuuuuu,Elisa, nu fumez, nu beau alcool, nu (mai beau) cafea…sunt fata nevicioasa :)))

    De cafea nu m-am apucat decat cu putin timp in urma, din cauza unui stres puternic, dar, gata, m-am decis sa ma las…am trecut pe ceai de tei…si bine-am facut!

    M-ai facut sa rad cu pofta (stii tu, piciorusul de porc neepilat)

  17. Shari zice:

    ce? ce scrii tu acolo de varsta?!…ca eu te stiu tot tanara! Ooooffff…nu stii ca asta se cheama tineretea de mijloc?!

  18. Elisa zice:

    Shari,
    imi place ce aud.Bravo.Fata desteapta stii ce mult conteaza la sanatate si cati tineri nu dau importanta la asa ceva!Ma bucur.Esti perfecta.Te si vad(nu am vazut vreo poza a ta) te si vad ca pe Alba ca Zapada moderna .Sa-ti iasa tot ce incepi si sa depasesti cu usurinta,stii tu,cate unele care nu-s chiar de dorit.Te pup.
    Draga,ma alint si eu cu voi ce sa fac? 😉

Lasă un răspuns

