Leapşa

De la Ninu citire ma conformez si raspund

1. Ce ai facut nou in 2009, ceva ce nu ai mai incercat inainte ?
Nu m-am dus, toamna, la Timisoara asa ca deobicei din cauza lui Berceanu ca nu mergeau trenurile intre Brasov si Sibiu.

2. Te tii de ceea ce-ti propui la cumpana dintre ani ? Iti vei stabili mai multe scopuri pentru 2010 ?
Nu depinde de mine fiindca mi-am dorit ceva legat de copiii mei.Dar,Doamne ajuta sa se intample!

3. A nascut cineva apropiat tie ?

Nu.Dar astept sa treaca cu bine de acest moment o prietena foarte buna anul acesta.


4. A murit cineva apropiat tie?

Nu si multumesc Lui Dumnezeu pentru asta!

5. Ce anume ti-a lipsit in 2009 si ai dori pentru 2010?
Calatoria mi-a lipsit si as dori sa o fac anul acesta dar in Australia.


6. Ce tari ai vizitat ?

Anul trecut niciuna.


7. Ce data din anul 2009 iti va ramane in amintire si de ce ?
(3-5) februarie cand au fost acasa copiii nostri

8. Care a fost cea mai mare realizare in 2009?
Ca l-am mentinut sanatos pe sotul meu .Si pe mine la fel .


9. Care a fost cel mai mare esec?

Faptul ca domnul Crin Antonescu nu a ajuns presedintele Romaniei.

10. Ai avut parte de boala sau de raniri mai serioase ?

Nu imi amintesc,deci nu.

Leapsa merge mai departe la Victoria,Lia,Shari

Acest articol a fost publicat în blogerim, bloggerind și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Leapşa

  1. Lia zice:

    Aaa…Elisa..ce provocare..
    M-am conformat, 10x!

  2. dumi zice:

    Elisa acum chiar ma iau de tine. Istet Ninulica (o sa se supere dar o sa-i treaca pentruca e comentariu admirativ nu arogant) Pai cum sa nu-ti faci matale Elisa bilantul anual? Nu vreau sa spun zilnic?
    Vorbesc despre: 2. Te tii de ceea ce-ti propui la cumpana dintre ani ? Iti vei stabili mai multe scopuri pentru 2010 ?. Nu simti ca situatia aici in Romania a luat-o pe „repede inainte”. Yankeul mult hulit spune ca: in caz de probleme noi facem un plan si o analiza nu o sedinta. Planuri planuri planuri si analize analize, analize, analize. Ca e vreme de CRIZA adica de cumpana. Si te rog nu-mi respunde chiar daca esti pe moment suparata. Strici totul. Mai bine gandeste putin inainte. Totul Depinde si de Tine

  3. dumi zice:

    Dumi mai spune; Incapatinarea este VOINTA daca e dirijata constient

  4. Shari zice:

    Gata, Elisa, am preluat… 😛

  5. dumi zice:

    Si mai spune Dumi ceva dar off topic: Putere inseamna sa spui ce faci si sa faci ce spui. Punct.

  6. ghiocel07 zice:

    Draga mea, ai un premiu la mine pe blog. Pupici.

  7. Elisa zice:

    Lia,
    multumesc,draga mea 🙂
    Iti doresc o saptamana plina de bucurii de la copii!Pup.

    Dumi,
    de ce sa fiu suparata,asta ai intentionat prin postarea ta/postarile tale?
    Oricum ,cat priveste comentariile tale ma declar depasita:nu inteleg nimic ce spui,nu stiu daca bati”””undeva sau doar nu reusesti sa scrii ce vrei sa spui 😦 Ma gandeam sa nu-ti mai raspund deloc dar n-as vrea sa te increzi,sa te vezi””””privilegiat” hahahaha!

    Shari,
    multumesc .Esti o scumpa 🙂

    Ghiocel07,
    multumesc frumos.Nu reusesc sa-l iau nici de la tine nici de la Ninu cu copy-paste,de asta nu a aparut inca la mine.

  8. gina zice:

    O saptamana buna Elisa iti doresc 🙂
    La mine leapsa nu se ia , stii tu de ce…
    Pot in schimb sa-ti urez sa se indeplineasca pct. 5 si sa ai parte cel putin ca anul asta de pct. 9 🙂

  9. Elisa zice:

    Gina,
    te-am vazut la nepemiste si m-am bucurat.Lia nu era,Sanda nu era,Helen nu era si acum cand am revenit, dupa o curatenie la flori, te-am vazut pe tine.Asa cum am spus cred ca B are probleme mentale sau de comportament.Nu se stie sa se stapaneasca si da pe dinafara 😛

    Multumesc mult.As vrea si 2 sa se implineasca sa am un rost in plus in viata asta 🙂
    Tu draga Gina ce mai faci?Esti la munca?

  10. Victoria zice:

    Gata,am raspuns.Mersi frumos.

  11. Elisa zice:

    Victoria,eu iti multumesc ca ai preluat leapsa.Am vazut.Fain ai raspuns 🙂

Lasă un răspuns

