Lucruri pe care nu le’nteleg

1.de ce se uita cam 10 insi pe zi la „o sera” cand poza a fost retrasa?(nu eu,autorul o fi retras-o)

2.de ce televiziunea de stiri  discuta anomaliile, care se intampla la putere, pe din dos?adica ei angajatii cu invitatii,insa invitatii sunt din opozitie  .

3.de ce nu invita pe cei in cauza,pe vladescu,pe boc,pe cel de la invatamant,etc si sa puna aceleasi intrebari celor in drept sa explice?

4.de ce noi multimea trebuie  sa suportam scaderile si ei ,puterea,trebuie sa  beneficieze de cresteri?

5. de ce  intrebarea 4  nu   o pune fiecare reporter  de nenumarate ori celor de la putere?

6.de ce ma mai uit eu la astia cand am zis odata,demult,ca n-o mai fac?

7. ce caut eu pe site-ul asta? http://cti97.ro/

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Lucruri pe care nu le’nteleg

  1. Lia zice:

    Uf..si eu am zis de multe ori ca nu mai fac aia..sau cealalta…dar sunt lucruri care ne incita..nu rezistam, desi ar fi spre binele nostru sa renuntm la ele..Vorbesc la modul general!

    Sunt multe aspecte ale vietii de neinteles, dar poate ca asta-i farmecul ei…
    Te pup, Elisa!

  2. Elisa zice:

    Lia,
    eu chiar ,in ceea ce am nelamurit in 7 puncte,nu gasesc farmecul 😦 😀 tre sa mai caut 🙂
    Te pup si eu si La multi ani Ioanilor tai!

  3. Catalin Istratoiu zice:

    ti-a placut macar?

    eu nu inteleg de ce mutilezi pozele cu asa-zisul watermark cu „Elisa blog” … ori le pui fara, ori pui un watermark mic care sa specifice adresa de web a blogului – altfel e inutil

    PS: chiar te temi ca o sa fie „furate” si tu nu o sa te alegi cu nimic?

  4. matilda zice:

    Astea sunt întrebări retorice, nu-i aşa, draga mea ? Chiar speri să-ţi răspundă cei care ar trebui ? O seară plăcută.

  5. Elisa zice:

    Matilda,draga mea,dar chiar nu-s retorice,vreau sa le vada cine trebuie si sa le puna in aplicare.Consider ca si astia care ne tot intarata spunandu-ne cum o duc cei de la putere isi bat joc de noi.Ei nu-si dau seama ca doar ne intarata,ne imbolnavesc de nervi,ca nu asta este calea??.Ei trebuie sa faca ceva util,ori ceea ce face Sinteza si restul este complet inutil.Ceva de genul: cainii latra caravana trece.Nu se poate asa 😦
    Petrecere frumoasa daca ai Ioani/e si La multi ani pentru ei/ele!

  6. Elisa zice:

    Ha,ha,ha,ha,ha! Chiar am fost furata :D.Nu vreau sa ma aleg cu nimic doar ca nu suport sa fiu furata.
    De ce crezi ca -s mutilate pozele ca nu ma cheama kkt ci am nume frumos,mie mi-e drag numele meu si imi si place sa-l vad pe poze.Cui nu-i place n-are decat sa schimbe pagina,ca-i simplu.
    Am ales sa le insemnez printr-un procedeu simplu,ala cu watermark mi s-a parut complicat,trebuia sa-mi instalez un program si nu vreau asta.Iar insemnarea aia cu watermark acopera toata poza pe diagonala si asta chiar m-ar deranja si cand vad astfel de poze plec unu-doi de acolo.
    So…,esti multumit de raspuns? 😆

  7. Dumi zice:

    Elisa ce ai facut? Pai ce ai scris aici face parte din rubrica ” Elisa intreaba – cititorii raspunde.
    Mai treci si tu cu vederea rautatile mele si ale altora. Vesela sa fii ca belelele curge tot anul.

  8. Elisa zice:

    Nu am inventat asa o pagina ci una invers hahaha!
    Trec cu vederea dar dupa ce inteleg si nu inainte 😆
    Ai tacut toata perioada sarbatorilor de parca ai avut de tinut o promisiune.
    Deci,La multi ani si 2010 sa-ti fie an bun!

  9. CRI zice:

    un an nou 2010 cit se poate de bun , sa aveti parte de sanatate, liniste sufleteasca si spirit mereu tanar va doresc din suflet si chiar daca urarea vine cu intirziere sper sa fie de bun augur !
    va doresc sa aveti un an roditor, imbelshugat si gradina de vis sa redevina din primavara acel coltz de rai cu care ne-ai incintat in fiecare an !
    LA MULTI ANI Elisa !

  10. dumi zice:

    Pai m-am temut.
    La multi ani!

  11. Elisa zice:

    CRI,
    draga mea CRI,acum vin de pe pagina Liei unde am citit postarile tale.Iti doresc insanatosire totala sa depasesti cu bine raceala si intregii tale familii la fel!
    Multumesc de urari,sunt binevenite totdeauna 🙂
    O sa vina si primavara si o sa mai treaca un an si tot asa bucurandu-ne ca vine o alta primavara se duc anii nostri 😦
    LA MULTI ANI CU SANATATE! Te pup.

  12. Elisa zice:

    Dumi,
    OK. Sunt eu de speriat,ai dreptate 😦 Cu memoria cum stai? 😀

  13. Gina zice:

    Draga Elisa, daca as sti ca te simti mai impacata, ti-as spune ca toate dilemele tale, plus vreo alte cateva, adica chestia cu vaccinul, mai ales, de exemplu, mi le pun si eu . Nu prea rar. .
    Raspunsuri ? Credeam ca ai tu.
    Sa mai asteptam . Stii cum e.. asteptarea moarte n-are ( am schimbat subiectul, dar nu suna rau).

    Pot sa-ti spun- zile frumoase?

  14. Elisa zice:

    Gina,
    niciodata ,de cand ma stiu, nu am fost intr-o asa stare oscilanta,stare de bine si apoi de incorfort psihic(ca fizic, slava Domnului! ),stare de acceptare si urmata de revolta acuta,stare de „dar ce-mi pasa mie ca doar nu mor fe foame” urmata de „aruncat cu telecomanda in ei”.Este ceva care slabeste tenacitatea asa ca pe elasticul intins si relaxat in mod repetat.Si ma tem.Nu ma simt deloc impacata.Oare care dinre noi cei care am sperat se simte impacat?
    Multumesc,Gina,chiar mi-as dori zile frumoase 🙂

  15. MIRA zice:

    Am sperat cu totii,Elisa si continuam sa o facem atata timp cat,ea-speranta-i o tarfa cu care-o lume-ntreaga …se culca! Unora dintre dilemele tale nu cred ca le-ar putea cineva raspunde ;eu am scos momentan antenele ca sa nu ma mai amareasca realitatea 😦 . Bucura-te de sambata asta primavaratica…stii dictonul optimistului – maine va fii mai rau!

  16. Elisa zice:

    MIRA,
    OK.M-am bucurat deja „D

Lasă un răspuns

