Voi ce ziceti?Furat gradina-declar nula!

Poza cu brocoli in mana stanga nu este din gradina mea?Aia-i mana mea cea stanga si uitati unde a ajuns,redenumita” gradinarit_august_03″ sau cam asa.. Eu gradinaresc si dumneaei se lauda.Corect?!.O cheama MOT,deci e mai cu mot si are voie sa nu respecte minime reguli de buna purtare.Urat,foarte urat!

Calendarul gradinarului: august (II)

Duminica, 02 08 2009, 00:00
Doina Mot

Gradina de fructe si legume

gradinarit-august_03● Se recolteaza: rosiile, ardeii, ceapa, vinetele, cartofii, castravetii, prazul, laptuca, varza alba, legumele cu pastai, sfecla, ridichile.

● Carotele semanate inainte pot fi recoltate. Se vor umple cu pamant gaurile lasate, dupa care terenul va fi compactat: este o masura pentru a descuraja actiunea afidelor carotelor.

Fii reporter www.agenda.ro! Ai fotografiat sau ai filmat ceva iesit din comun? Trimite pozele si filmele la portal@agenda.ro

Am cautat si eu bloguri cu gradini pentru concursul initiat de Lucia Verona si uite ce gasesc?Gradina mea in alte gradini.Hmm…Vedeti in stanga sub mana cu brocoli este gardul meu din plasa impletita pe care se vad zorelele mele  si apoi se vede cararea de langa gard si apoi casele,acoperisurile,eu recunosc.Sa vad de unde mi-a sutit- si ma intorc.Putea sa scrie link ,nu?
Nah,ca acum i-am facut si publicitate gratuita….!!!!
Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, Observatii curente din viata și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Voi ce ziceti?Furat gradina-declar nula!

  1. Lilick zice:

    Din asta se vede ca ai cea mai frumoasa gradina si cele mai de soi legume si flori. Ca multi iti fura pozele sa se mandreasca cu ele. Ei raman cu pozele furate… tu cu gradina. 😆

  2. zincabeiu zice:

    Pe mine nu ma mai mira nimic; furtul la noi e o virtute…Oricum , sa-i fie rusine !

  3. CARMEN zice:

    Socant! ce tupeu!
    Elisa, ce sa spun?! mare-i gradina Domnului… dar a ta (gradina) e cea mai faina”!

  4. starsgates zice:

    Lilik, mi-a furat vorbele!!!!:)))))

    Elisa, anul acesta nou să-ţi aducă multe multe bucurii.:)

  5. Elisa zice:

    Am mai gasit poze pe google cu trandafiri de-ai mei,scria dedesubt elisagradinameadevis dar fara link,iar daca dai click pe poza te duce la poze asemanatoare.Nici asta nu-mi place fiindca nu-i corect.Oricine ia o poza de undeva trebuie daca nu specifica link sa te duca cu click pe site-ul proprietarului pozei,eu asa cred ca-i corect.
    Lilick,
    dar nu te-ar enerva gestul?Eu,desi am mai patit totusi nu pot sa nu ma intristez si sa-mi piara cheful,ori daca n-am chef eu nu fac nimic.

    Zica,
    asa zic si eu,sa-i fie rusine,fiindca eu nu i-am trimis pozele asa cum precizeaza in site ca oricine poate sa-i trimita poze „iesite din comun”,hahahahaha!Iesita din comun este ea, miss motz 😆

    Carmen,
    asta nu conteaza fiindca eu am simtul proprietatii in singe,pe bunici si parinti i-au furat comunistii-bolsevici si le-au distrus vietile.Ori eu sufar si pentru ei de cate ori mi se intampla ca sa fiu furata.Si am fost furata de „n” ori in gradina,la propriu.Nu accept,nu admit,nu tolerez si-mi vine sa-i injur,hahaha.Dar au totusi circumstante atenuante ca-s di Cimisoara mea,agenda este publicatia din Timisoara pe care cu interes o citeste sora mea,hahaha!

  6. codeus41 zice:

    in lipsa de idei, unii se lauda cu ideile altora. eu unul mai bine nu scriu sau renunt la blog decat sa ma pretez la asa ceva, dar din pacate Elisa nu toti sunt ca noi. cine stie pe unde or fi ajuns si postari sau ce oi mai fi eu scris pe blogurile mele. bine faci ca ii faci reclama ca toti sa vada cu cine au de-a face, sa evite pe viitor persoana respectiva.

  7. Lilick zice:

    @Starsgates

    :))

    @Elisa

    Astia sunt din cei prinsi de tine. Dar cine stie cati or mai fi si neprinsi. De asta sunt si ei in stare, ce sa le faci. E bine ca ii arati sa ii faci de ras.

  8. Elisa zice:

    Starsgates,
    multumesc.Uite ce bucurie am 😉 Intr-adevar,pare pueril fata de hotiile ce le intreprind in mod organizat si cu ajutorul”boborului” 😛 unii penali cu virtutea in frunte 😦

  9. Elisa zice:

    Codeus41,
    mda,asa cum zice Zinca ,deja in tara asta hotia este o virtute.
    Mama noastra ne-a invatat de mici astfel:”cine minte apoi si fura” si invers si pe mine cel putin m-a ferit ,acest exemplu ,de minciuna,ca stii..copiii sunt tentati sa mai traga cate-o minciuna nevinovata.Eu insa,mie mi-a intrat asta in cap si altfel,asa cum am scris intr-un comentariu…ai mei au fost jefuiti crunt,eu eram copil si am invatat lectia cu hotia de la ei,de la nenorocitii aia de dupa anii 50.Urasc hotia si nu-l iubesc pe hot 😆

  10. Elisa zice:

    Lilick,
    si cat am sperat ca se va intampla!!Cat am sperat ca justitia sa-si intre in rolul adevarat si sa puna valorile morale la locurile lor…A fost,pentru mine poate,ultima speranta 😦

  11. Gina zice:

    Foarte urat!!!
    Nu suport chestiile astea.

    Oricum , ai cea mai faina gradina! Esti o artista!

    p.s. tocmai cand iti spuneam despre micul tau paradis.. ce sa zic? fara alte cuvinte.

  12. Lucia Verona zice:

    Elisa, îmi pare rău. Dar pe net se fură şi texte, nu numai poze. Ar trebui să învăţăm să punem watermark la toate pozele pe care le publicăm pe blog. Trebuie să existe o metodă simplă, cred eu.
    Îţi mulţumesc că ai început să investighezi grădinile de pe bloguri pentru concursul meu. Vrei să faci parte din juriu? Mi-ar face mare plăcere.

  13. Elisa zice:

    Lucia,
    sunt onorata sa fac parte din juriu,doar ca ma tem sa nu dezamagesc intr-o activitate pe care nu o pot face cu profesionalism 🙂 😀
    Sper sa se faca propuneri la sectiunea gradini din partea cunoscatorilor de astfel de bloguri 🙂 caci eu am gasit doar articole despre gradinarit.Sunt site-uri de specialitate si nu stiu daca pot fi nominalizate si ele sau numai blogurile.
    Multumesc ,Lucia draga,ramane sa vorbim 🙂

  14. Elisa zice:

    Gina,
    😦 😦

  15. maryanne zice:

    urat,si pe mine ma dezgusta asemenea persoane,dar vorba cuiva la noi se fura orice.Urat!

  16. Ninu zice:

    Fata de situatia aia cind vin si iti fura din casa, asta e floare la ureche, ca o ia cu copy paste, nu trebuie sa sparga tavanul sa intre… cei care patesc doar asta sint fericiti 🙂

  17. Elisa zice:

    Ninu,
    asa e,ai dreptate.

  18. Lia zice:

    Vai..ce urat!

    Eu zic ca…furtul este furt..indiferent de ce natura ar fi..
    Inseamna ca valoreaza ceva imaginea asta.Pana la urma..trebuie sa vedem partea buna a situatiei… 😉

    Te pup, Elisa!

  19. Elisa zice:

    Ce sa valoreze?S-a folosit de poze intr-un articol pe tema de gradinarit siatat.Putea sa dea link,nu era nicio suparare insa asa cum se vede din articolul ei,Doina Mot publicatia online se bazeaza pe poze „iesite din comun” pe care le cere ea de la lume,sa-i trimita lumea ei poze deosebite fara nicio pretentie,hahaha!Eu,cu siguranta,nu i-am trimis 😀
    Te pup,Lia draga 🙂

  20. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,putea sa mentioneze sursa.Asa e corect.
    recunosc ca si eu sunt furacioasa de poze,dar le „fur” de pe Wikipedia sau alte site-uri si mentionez sursa cu mici exceptii.
    Succes la concurs!
    Daca gasesc gradini,imediat vin sa-ti spun!
    Cu drag,
    Gabi.

  21. Elisa zice:

    Draga mea Gabi,acum asta este,vorba lui Ninu,mai grav e sa-ti fure din casa sau din conturi,hahaha!

  22. lumi_lumi21 zice:

    draga Elisa,sincera sa fiu ,eu am recunoscut teava de fier pe care dak nu gresesc aveai intinse sarme(sau ate ) si aveai fasolea aia cu flori move si bineinteles…..mana ,da este a ta ,si mai tin minte cat de mandra erai de brocoli pe care ii aveai in gradina…. oare cum se simt persoanele astea care se lauda cum munca altuia? tare urat din parte lor ….Stiu ce inseamna sa muncesti singur gradina (de flori sau de zarzavat ) si ” lumea” sa se laude prietenilor zicand: ” sa vedeti ce gradina avem”!!! NUUU!!!! AM,pt k doar eu trudesc acolo!!! asta e, cu drag,Lumi

  23. Elisa zice:

    Lumi_lumi21,
    asta este.Ei nu s-au audat ca e gradina lor,sunt o agentie de stiri si solicita de la cititori poze cica”iesite din comun” si daca eu nu le-am trimis(nu stiam ca ale mele sunt asa,hahaha) si-au luat ei singuri.Ideea e ca ma revolt pe moment apoi imi zic cu ingaduinta:e o nimica toata fata de ce li se-ntampla altora…si gata.Uite ca desi stiu sa scriu semn pe poze nu o fac ca poate este urat(asa mi-a zis cineva,nu mai stiu cine,ca tot asa scrie cate cineva cate ceva si apoi isi ia adio de la mine si bineinteles ca eu am in minte ceea ce mi se intampla mai des,hahaha ).
    Iti multumesc pentru compasiune 😀 Te imbratisez si te mai astept 🙂

  24. Doina Mot zice:

    Imi pare rau de comentariile Dvs., dar nu eu public imaginile! Eu scriu doar textul dupa ce ma documentez atent inainte de a-l preda la Redactie. Nu merit asemenea observatii. D.M.

  25. Elisa zice:

    Doamna,sunteti o echipa,da?Articolul este semnat de dv,da? Fotografia este continuta in acel articol,da?
    Nu era normal sa va interesati a cui e poza ce ilustreaza spusele dv din articol?Ba da,era normal.Si,ati facut asta?nu.
    Deci mie nu mai imi pare rau dar nici dv sa nu va considerati pe nedrept atacata,da?Caci un profesionist verifica inainte de a publica,din 3 surse,parca asa se zice pe la deontologi,nu?
    Sau,s-o luam altfel.Dv ati scris articolul.Bine.Altcineva v-a oferit pozele.Nu trebuia sa apara linkurile site-urilor de unde proveneau pozele?Noi pe bloguri asa facem,uitati-va cum scrie,daca este poza „imprumutata”, sub ea sau la sfarsitul articolului cine este fotograf.
    Ceea ce ma surprinde pe mine este ca aveti tupeul sa dati vina pe mine.Culmea tupeului de azi din tara asta!Hotul striga hotul,sau cam asa ceva .

Lasă un răspuns

