Flori necesare

Si afara

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Flori necesare

  1. matilda zice:

    Superbe !!! Cred că sunt florile sufletului tău…

  2. Elisa zice:

    Am zis sa ne mai invioram un pic 🙂

  3. Gina zice:

    Buna ziua, Elisa!
    Dupa ce am citit la tine ca ti s-a epuizat spatiul rezervat fotografiilor( n-am inteles gresit, cumva? ), nu mai postez fotografii.
    Am si eu flori de iarna- violetele sunt ca si ‘ vesnice’- zilnic apar cateva. La fel craciunitele. Au inceput in noiembrie. Si azaleele. Trandafirul japonez nu vrea sa infloreasca iarna.
    Ale tale sunt superbe! Esti o artista!!
    Esti profesoara de biologie?
    Sa nu te superi ca te-am intrebat , dar n-am vazut niciodata, la nimeni, minunatii ca la tine!!
    O seara frumoasa!!!

  4. Elisa zice:

    Gina,
    tu zici de primul meu blog de pe blogspot?Da,acolo mi s-a terminat contul insa am sters dublurile si pot posta si acolo din nou.
    Pe acest blog am 3 G si doar cateva sute de M am folosit,deci mai am.
    Blogul meu se bazeaza pe poze,daca nu pot posta poze atunci gata.Deci,unde ai citit ca mi s-a terminat spatiul?
    Gina,nu-s de biologie,asta cu gradina o am in sange de la mama mostenire si cu florile la fel.
    Drept sa-ti spun m-am intristat azi cand am gasit o multime de poze cu florile mele minunate puse pe ici colo fara linkuri.E prima suparare pe anul acesta… :(((((

  5. maryanne zice:

    superbe florile!mie mi-au murit o parte din impatiensi.Nu stiu de ce?Altii infloresc de zor in aceeasi camera.

  6. Elisa zice:

    Maryanne,
    cel mai bine arata cei mici din fereastra desi au putin pamant,ghivece mici ca sa incapa pe pervazul ingust.Tot am zis ca trebuie sa facem pervazuri mai late la ferestre sa pot tine nestingherite ghivecele pe timp de iarna.Acum e momentul sa caut un tamplar sa ne faca.
    Din cei mari doar vreo 2 mai arata cumva a flori ca restul s-au cam terminat desi sunt toate 6 ghivecele in acelasi loc insa unele au mai putina lumina,sub lamai,sau sub hoya sau prea aproape de calorifer,nici ei nu-i merge desi am deschis caloriferul de curand.

  7. ioana zice:

    Elisa, nu stiu ce s-a intamplat ca nu a inflorit craciunita mea ,ani trecuti inflorea de prin 15 decembrie iar cum nici nu da semne. Ceva s-a intamlpat dar nu stiu ce. Flori inflorite nu am in aceasta perioada abia acum au inceput sa rasara gloxiniile, iar cand or inflori sa te tii frumusete ,asta se va intampla prin luna mai ,atunci o sa-ti trimit poze. Pe 17 ian.vine fiica mea din spania si atunci o sa-ti trimit si eu poze cu florile mele, eu nu le am cu trimisul dar o sa ma invete ea. Te sarut Elisa si numai bine. apropos acum caut blogul tau cu racituri.

  8. Elisa zice:

    N-am idee de ce nu a inflorit cum n-am idee nici de ce mi se usuca azaleele si aia de anul trecut si cea cumparata anul acesta 😦
    Se mai intampla si asa,din pacate.Te pup si eu 🙂

  9. Elisa zice:

    Azi,22 iunie,am fost cu cainii la vaccin.
    Ma intreb cati oameni care detin in ingrijire caini se duc cu ei la veterinar sa-i vaccineze?

Lasă un răspuns

